eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyNajem długoterminowy na okres 24 miesięcy hakowca zasilanego gazem CNG do kontenerów KP7, KP10, KP15



Ogłoszenie z dnia 2025-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Najem długoterminowy na okres 24 miesięcy hakowca zasilanego gazem CNG do kontenerów KP7, KP10, KP15

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lokalna 11

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 327070103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@onet.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1061977

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Gminna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Najem długoterminowy na okres 24 miesięcy hakowca zasilanego gazem CNG do kontenerów KP7, KP10, KP15

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a98815c-bcdd-4893-8b77-06d356e7d0b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126146

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101655

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NH/02/2025 r.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Najem długoterminowy na okres 24 miesięcy hakowca zasilanego gazem CNG do kontenerów KP7, KP10, KP15

Dane pojazdu:
1. Rok produkcji min 2020
2. DMC min 7 000 kg
3. Pojemność silnika min 3000 cm3
4. Moc silnika min 135 KM
5. Zasilanie gazem CNG
6. Złącza do tankowania gazu o standardzie NGV1 i NGV2
7. Norma emisji spalin euro 6
8. Osie 4x2
9. Rozstaw osi 4000 - 4300
10. Skrzynia biegów manualna/automatyczna
11. Kabina dzienna 3 osobowa
12. Moc załadunkowa min 5t
13. Przewożenie kontenerów typu kp7, kp10, kp15
14. Długość obsługiwanych kontenerów do 4000 mm
15. Wysokość haka 1200mm
16. Masa zabudowy hakowej max 1000 kg
17. Dwa siłowniki główne
18. Sterowanie z wnętrza kabiny
19. Blokada hydrauliczna kontenera
20. Pełna dokumentacja UDT wraz z badaniami i przeglądami konserwacyjnymi zgodnie z przepisami
21. Światła robocze na tylnej ścianie kabiny
22. Światła ostrzegawcze LED
23. Nadkola z chlapaczami
24. Klimatyzacja
25. Elektrycznie sterowane szyby
26. Centralny zamek
27. ABS/EBS
28. Radio
29. Trójkąt ostrzegawczy
30. Apteczka
31. Osłony na tylne lampy
32. Tachograf cyfrowy



Pozostałe warunki
1. Wykonawca w ramach ceny określonej w Umowie zapewni
a) Koszty rejestracji
b) Zakup i wymianę ogumienia
c) Obowiązkowe przeglądy podwozia
d) Obowiązkowe przeglądy zabudowy
e) Naprawy między przeglądowe, usuwanie awarii
f) Uzupełnianie płynów eksploatacyjnych (olej silnikowy, olej hydrauliczny, płyn chłodniczy)
g) Kontrole techniczne pojazdów raz na kwartał w siedzibie zamawiającego
h) Ubezpieczenie OC/AC wraz z obsługą szkód
i) Koszty podatku od środków transportu
j) Dostęp do monitoringu GPS pojazdów

2. Okres najmu 24 miesiące od dnia dostarczenia kompletnego pojazdu (podstawą potwierdzenie dostawy będzie protokół podpisany przez 2 strony) - miesięczny limit kilometrów 3000/mc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275849,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275849,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275849,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Truck Care Sp z o.o,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393664142

7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 18a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275849,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.