Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00101655/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
- 2025/BZP 00111603/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Najem długoterminowy na okres 24 miesięcy hakowca zasilanego gazem CNG do kontenerów KP7, KP10, KP15
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lokalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 327070103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10619771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem długoterminowy na okres 24 miesięcy hakowca zasilanego gazem CNG do kontenerów KP7, KP10, KP152.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a98815c-bcdd-4893-8b77-06d356e7d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126146
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101655
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NH/02/2025 r.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Najem długoterminowy na okres 24 miesięcy hakowca zasilanego gazem CNG do kontenerów KP7, KP10, KP15
Dane pojazdu:
1. Rok produkcji min 2020
2. DMC min 7 000 kg
3. Pojemność silnika min 3000 cm3
4. Moc silnika min 135 KM
5. Zasilanie gazem CNG
6. Złącza do tankowania gazu o standardzie NGV1 i NGV2
7. Norma emisji spalin euro 6
8. Osie 4x2
9. Rozstaw osi 4000 - 4300
10. Skrzynia biegów manualna/automatyczna
11. Kabina dzienna 3 osobowa
12. Moc załadunkowa min 5t
13. Przewożenie kontenerów typu kp7, kp10, kp15
14. Długość obsługiwanych kontenerów do 4000 mm
15. Wysokość haka 1200mm
16. Masa zabudowy hakowej max 1000 kg
17. Dwa siłowniki główne
18. Sterowanie z wnętrza kabiny
19. Blokada hydrauliczna kontenera
20. Pełna dokumentacja UDT wraz z badaniami i przeglądami konserwacyjnymi zgodnie z przepisami
21. Światła robocze na tylnej ścianie kabiny
22. Światła ostrzegawcze LED
23. Nadkola z chlapaczami
24. Klimatyzacja
25. Elektrycznie sterowane szyby
26. Centralny zamek
27. ABS/EBS
28. Radio
29. Trójkąt ostrzegawczy
30. Apteczka
31. Osłony na tylne lampy
32. Tachograf cyfrowy
Pozostałe warunki
1. Wykonawca w ramach ceny określonej w Umowie zapewni
a) Koszty rejestracji
b) Zakup i wymianę ogumienia
c) Obowiązkowe przeglądy podwozia
d) Obowiązkowe przeglądy zabudowy
e) Naprawy między przeglądowe, usuwanie awarii
f) Uzupełnianie płynów eksploatacyjnych (olej silnikowy, olej hydrauliczny, płyn chłodniczy)
g) Kontrole techniczne pojazdów raz na kwartał w siedzibie zamawiającego
h) Ubezpieczenie OC/AC wraz z obsługą szkód
i) Koszty podatku od środków transportu
j) Dostęp do monitoringu GPS pojazdów
2. Okres najmu 24 miesiące od dnia dostarczenia kompletnego pojazdu (podstawą potwierdzenie dostawy będzie protokół podpisany przez 2 strony) - miesięczny limit kilometrów 3000/mc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275849,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275849,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275849,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Truck Care Sp z o.o,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393664142
7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 18a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275849,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Cyganerii 16/11 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Serwis biogazowych agregatów prądotwórczych z możliwością składania ofert częściowych
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
- Zadanie 1: Wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne typu LED wraz z robotami bud. w SP nr 10 . Zadanie 2: Wymiana opraw oświetlen. na energooszczędne typu LED wraz z robotami bud. w ZS nr 4.
- Wykonanie robót budowlanych dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja podcieni wraz z wykonaniem izolacji ścian fundamentowych części wschodniej w MDK nr 2 przy ul. Elfów."
- Rozbudowa ul. Przemysłowej od ul. Metalowej do ul. Urbanowickiej w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego typu bramowiec
- Dostawa dla Gminy Krzeszów pojazdu ciężarowego trzyosiowego typu śmieciarka jednokomorowa z tylnym załadunkiem
- Dostawa nowego samochodu ciężarowego bezpylnego zasilanego silnikiem napędzanym ON, śmieciarka dwukomorowa przystosowana do pojemników (120,240,360,770,1100)
- Dostawa śmieciarki napędzanej ON
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.