eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126146 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PŁOŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130314574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: A. Mickiewicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48236624278

1.5.8.) Numer faksu: +48236624278

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgk.plonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pgkplonsk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bfa6981-cd9b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126146

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082562/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/TP/NS/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 668679 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Podwozie.
1) Samochód ciężarowy fabrycznie nowy, rok produkcji 2021.
2) Emisja spalin - Euro 6.
3) Podwozie w konfiguracji 6 x 2.
4) Rozstaw osi 1 – 2, od 3 300 do 4 000 mm.
5) Silnik o mocy min. 310 KM.
6) DMC min. 26 Mg.
7) Nośność osi przedniej min. 8 Mg.
8) Nośność osi tylnych min. 21 Mg.
9) Zawieszenie przednie resorowe, tylne pneumatyczne, dwie osie.
10) Trzecia oś skrętna i podnoszona.
11) Zbiornik paliwa minimum 200 l.
12) Układ oczyszczania spalin tylko SCR.
13) System ogrzewania układu SCR.
14) Układ sprzęgła automatyczny.
15) Układ hamulcowy z systemem ABS.
16) Rodzaj paliwa – olej napędowy.
17) Pojemność silnika min. 9 dm3, max. 10 dm3.
18) Skrzynia biegów zautomatyzowana, wyposażona w system automatycznej i
manualnej, zmiany biegów, bez pedału sprzęgła, wyposażona w bieg pełzający
o przełożeniu umożliwiającym manewrowanie z małymi prędkościami.
19) Zamykany korek wlewu paliwa.
20) Blokada mechanizmu różnicowego.
21) Przystawka odbioru mocy – przystosowana do zabudowy.
22) Kabina trzyosobowa niska z przedziałem za siedzeniami, w kolorze białym (nie
sypialniana).
23) Zawieszenie kabiny – czteropunktowe mechaniczne.
24) Siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym i dla 2 pasażerów.
25) Kabina wyposażona w elektryczne szyby.
26) Kabina wyposażona w klimatyzację automatyczną.
27) Sterowanie układem wentylacji – ręczne.
28) Radio fabryczne z głośnikami.
29) Układ kierowniczy lewostronny.
30) Regulowana kolumna kierownicy.
31) Oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.
32) Światła do jazdy dziennej w technologii LED.
33) Regulacja wysokości świecenia reflektorów.
34) Brzęczyk przy cofaniu.
35) Boczne światła obrysowe.
36) Tylne światło przeciwmgielne.
37) Błotniki z chlapaczami.
38) Zabezpieczenie przed wjechaniem pod pojazd ciężarowy.
39) Zderzak wystający poza obrys kabiny.
40) Tempomat.
41) System ASR.
42) Tachograf cyfrowy.
43) Komputer pokładowy.
44) Immobilizer.
45) Akumulatory min. 180 Ah.
46) Alternator min. 100 A.
47) Kliny pod koła 2 szt.

2. Zabudowa.
1) Zabudowa fabrycznie nowa, rok produkcji 2021.
2) Zabudowa skrzyniowa owalna z urządzeniem załadowczym tylnym.
3) Płaska podłoga skrzyni ładunkowej.
4) Skrzynia ładunkowa gładka.
5) Pojemność skrzyni min. – około 19 m³.
6) Wzmocnione ściany boczne w obszarze pracy prasy zgniatającej.
7) Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie.
8) Objętość kosza zasypowego min. 1,5 m³.
9) Odwłok wykonany z blachy trudnościeralnej, spełniającej wymogi odporności mechanicznej.
10) Wanna odwłoka wykonana z blachy trudnościeralnej o gr. min. 8 mm.
11) Mechanizm zgniatania liniowo – płytowy, czyli tzw. „szufladowy”.
12) Stopień zagęszczenia odpadów minimum 1 : 5.
13) Prowadnice płyty wypychającej umiejscowione na ścianach bocznych zabudowy.
14) Możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym na co najmniej trzy inne nastawy - przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na wariant np.: surowce wtórne, komunalne, do odzysku itp.
15) Uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 110 do 1100 litrów, dwuetapowe podnoszenie pojemnika (do góry i obrót).
16) Część tylna (odwłok) posiadająca automatyczne blokowanie i odblokowywanie.
17) Siłowniki podnoszenia odwłoka umieszczone z boku zabudowy.
18) Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka, po jego bokach.
19) Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów.
20) Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym.
21) Zabudowa przystosowana do zbiórki odpadów biodegradowalnych.
22) Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy.
23) Dwa wyłączniki bezpieczeństwa.
24) Sterownik dla automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego.
25) Sterowanie ręczne.
26) Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka -sterowanie ręczne (hydrauliczne).
27) Sterowanie płytą wypychającą „wysuwanie i wsuwanie” odbywa się z pulpitu sterowniczego znajdującego się w kabinie kierowcy lub na zewnątrz.
28) Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia i opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej, przez osoby nadzorujące pracę obsługi.
29) Możliwość wykonania autodiagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się na stałe w kabinie kierowcy.
30) Włączenie pompy hydraulicznej poprzez sprzęgło elektromagnetyczne.
31) Zabudowa wykonana ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję, kilkakrotnie gruntowana i lakierowana w kolorze niebieskim.
32) Oświetlenie według obowiązujących przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz dwa światła alarmowe „kogut” z przodu i z tyłu pojazdu.
33) Reflektor roboczy z tyłu.
34) Pasy odblaskowe ( ostrzegawcze ) na kabinie i odwłoku.
35) Błotniki kół tylnych z chlapaczami.
36) Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami ograniczającymi prędkość i jazdę w tył, automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym, który stopień jest zajęty.
37) Sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu.
38) Zbiornik na wodę do mycia rąk.
39) Zabudowa musi posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według PN 1501-1 z późniejszymi zmianami.
40) Centralne smarowanie.
3. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego:
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił co najmniej 24 miesięcznej gwarancji bez limitu kilometrów.
2) Wykonawca zapewni dostępność serwisu, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż 2 dni od daty zgłoszenia (telefonicznego, e-mailowego) awarii, która powinna być usunięta niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 5 dni roboczych.
3) W przypadku awarii trwającej więcej niż 14 dni, Wykonawca na swój koszt zapewni Zamawiającemu pojazd zastępczy, spełniający wszystkie warunki pojazdu przekazanego do naprawy.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ofercie wskazał stacjonarny serwis (serwisy) kompletnego pojazdu, zlokalizowany w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego.
4. Wraz z przedmiotem zamówienia Zamawiającemu zostaną przekazane:
• dokumenty niezbędne do rejestracji kompletnego pojazdu,
• książka serwisowa i instrukcja bezpiecznej obsługi, konserwacji podwozia i zabudowy w języku polskim,
• katalog części zamiennych (preferowany jęz. polski),
• deklaracja zgodności (CE) w jęz. polskim,
• karta gwarancyjna dla podwozia i zabudowy,
• harmonogram przeglądów podwozia i zabudowy,
• 2 komplety kluczyków,
• apteczka, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik.
• koło zapasowe,
• dokumenty homologacyjne kompletnego pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 787200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 899130 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 787200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GP Truck Trading S.C. G. Kądziela, A. Kądziela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-329-00-13

7.3.3) Ulica: ul. Hoserów 13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-995

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 787200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-26 do 2021-09-06
2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.