eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont pomieszczeń i korytarzy na parterze oraz pokoi nr 342 i nr 542 w Domu Studenta nr 1 SGH "Sabinki" w Warszawie przy al. Niepodległości 147



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126133 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń i korytarzy na parterze oraz pokoi nr 342 i nr 542 w Domu Studenta nr 1 SGH "Sabinki" w Warszawie przy al. Niepodległości 147

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 162

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sgh.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sgh.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń i korytarzy na parterze oraz pokoi nr 342 i nr 542 w Domu Studenta nr 1 SGH "Sabinki" w Warszawie przy al. Niepodległości 147

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1aaf5f2-c38b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072939/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADZP.25.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 527632,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia wykonanie remontu pomieszczeń i korytarzy na parterze oraz pokoi nr 342 i nr 542 w Domu Studenta nr 1 SGH „Sabinki” położonym w Warszawie przy al. Niepodległości 147.

2. Prace prowadzone będą na terenie czynnego Domu Studenta.

3. Specyfika obiektu wymusza ograniczenia i prowadzenie prac zgodnie z SWZ, z załącznikami do SWZ oraz w uzgodnieniu z kierownikiem Biura Domów Studenta i koordynatorem.

4. Prace mogą być prowadzone w godzinach od 8.00 do 18.00, od poniedziałku do soboty.

5. Przed przystąpieniem do robót, nie później niż w terminie 5 dni od podpisania umowy, Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym szczegółowy harmonogram robót. Harmonogram oprócz terminów wykonania robót, musi zawierać także terminy dostaw drzwi i okien przeznaczonych do wymiany oraz termin dostawy i montażu mebli. Harmonogram w trakcie prowadzenia prac musi być aktualizowany.

6. Nie później niż 14 dni od podpisania umowy, wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia:

a) projekt wykonawczy wymienianych i rozbudowywanych instalacji elektrycznych i teletechnicznych, opracowany i podpisany przez projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania w odpowiedniej specjalności zgodnie z ustawą prawo budowlane i będącego członkiem właściwej izby;

b) projekt wzmocnienia nadproży dla poszerzanych otworów drzwiowych opracowany i podpisany przez projektanta posiadającego uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności zgodnie z ustawą prawo budowlane i będącego członkiem właściwej izby;

c) projekt zabudowy meblowej portierni.

7. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia przeznaczone do remontu, po przekazaniu przez Wykonawcę i zatwierdzeniu przez Zamawiającego harmonogramu robót. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia prac w sposób umożliwiający funkcjonowanie Domu Studenta i dostęp do wszystkich pomieszczeń za wyjątkiem remontowanych.

8. Roboty objęte projektami wykonawczymi mogą być realizowane po przekazaniu Zamawiającemu kompletnych, podpisanych przez projektanta i uzgodnionych z Zamawiającym projektów (2 egzemplarze w formie pisemnej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej).

9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:

Załącznik nr 7 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),
Załącznik nr 8 do SWZ - Wykaz robót,
Załącznik nr 9 do SWZ – Wzór umowy.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 515545,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 941989,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 515545,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatne Przedsiębiorstwo Budowlane "Krest" Krzysztof Zakrzewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250017261

7.3.3) Ulica: Ciasna 12A

7.3.4) Miejscowość: Wołomin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 515545,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.