Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00072939/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
- 2021/BZP 00290524/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126133 z dnia 2021-07-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń i korytarzy na parterze oraz pokoi nr 342 i nr 542 w Domu Studenta nr 1 SGH "Sabinki" w Warszawie przy al. Niepodległości 147
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 162
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sgh.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sgh.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń i korytarzy na parterze oraz pokoi nr 342 i nr 542 w Domu Studenta nr 1 SGH "Sabinki" w Warszawie przy al. Niepodległości 1472.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1aaf5f2-c38b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072939/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADZP.25.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 527632,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia wykonanie remontu pomieszczeń i korytarzy na parterze oraz pokoi nr 342 i nr 542 w Domu Studenta nr 1 SGH „Sabinki” położonym w Warszawie przy al. Niepodległości 147.
2. Prace prowadzone będą na terenie czynnego Domu Studenta.
3. Specyfika obiektu wymusza ograniczenia i prowadzenie prac zgodnie z SWZ, z załącznikami do SWZ oraz w uzgodnieniu z kierownikiem Biura Domów Studenta i koordynatorem.
4. Prace mogą być prowadzone w godzinach od 8.00 do 18.00, od poniedziałku do soboty.
5. Przed przystąpieniem do robót, nie później niż w terminie 5 dni od podpisania umowy, Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym szczegółowy harmonogram robót. Harmonogram oprócz terminów wykonania robót, musi zawierać także terminy dostaw drzwi i okien przeznaczonych do wymiany oraz termin dostawy i montażu mebli. Harmonogram w trakcie prowadzenia prac musi być aktualizowany.
6. Nie później niż 14 dni od podpisania umowy, wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia:
a) projekt wykonawczy wymienianych i rozbudowywanych instalacji elektrycznych i teletechnicznych, opracowany i podpisany przez projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania w odpowiedniej specjalności zgodnie z ustawą prawo budowlane i będącego członkiem właściwej izby;
b) projekt wzmocnienia nadproży dla poszerzanych otworów drzwiowych opracowany i podpisany przez projektanta posiadającego uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności zgodnie z ustawą prawo budowlane i będącego członkiem właściwej izby;
c) projekt zabudowy meblowej portierni.
7. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia przeznaczone do remontu, po przekazaniu przez Wykonawcę i zatwierdzeniu przez Zamawiającego harmonogramu robót. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia prac w sposób umożliwiający funkcjonowanie Domu Studenta i dostęp do wszystkich pomieszczeń za wyjątkiem remontowanych.
8. Roboty objęte projektami wykonawczymi mogą być realizowane po przekazaniu Zamawiającemu kompletnych, podpisanych przez projektanta i uzgodnionych z Zamawiającym projektów (2 egzemplarze w formie pisemnej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
Załącznik nr 7 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),
Załącznik nr 8 do SWZ - Wykaz robót,
Załącznik nr 9 do SWZ – Wzór umowy.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 515545,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 941989,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 515545,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatne Przedsiębiorstwo Budowlane "Krest" Krzysztof Zakrzewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250017261
7.3.3) Ulica: Ciasna 12A
7.3.4) Miejscowość: Wołomin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "KREST" KRZYSZTOF ZAKRZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "KREST" KRZYSZTOF ZAKRZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 515545,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie świadczeń zdrowot..
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.