Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00082666/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
- 2025/BZP 00099235/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej „Wrzos” (część 1)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Wrzos"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017208061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zagłoby 8
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-otwocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-otwocki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e46d238-a78c-4bee-8153-421151a0a9a61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej „Wrzos” (część 1)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e46d238-a78c-4bee-8153-421151a0a9a6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126101
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020586/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00082666
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.261.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 252032,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem pierwszego wyposażenia dla nowo budowanego Domu Pomocy Społecznej „Wrzos” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja Domu Pomocy Społecznej Wrzos w Otwocku”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres dostaw i prac, sposób i warunki realizacji oraz odbioru przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy, zwane dalej także wzorem umowy, stanowiące załącznik nr 10 do SWZ jak również w niżej wymienionych załącznikach:
- Załącznik nr 2 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) wraz z Projektem technicznym i wykonawczym Tom 11/14 Projekt technologii kuchni, który jest dokumentem poglądowym (załącznik nr 1 do OPZ);
- Załącznik nr 3 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący opis przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, pochodził z bieżącej produkcji (tj. rok produkcji min. 2024 roku), nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz by wszystkie materiały użyte do produkcji przedmiotu zamówienia posiadały stosowne atesty i certyfikaty oraz posiadały odpowiednie wymagane atesty dotyczące gotowego wyrobu, które to atesty i certyfikaty Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia.
4. Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli i wyposażenia wraz z transportem, dostarczeniem, wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, montaż i uruchomienie pierwszego wyposażenia przy udziale Zamawiającego. Wykonawca musi usunąć zbędne opakowania po dostarczonym sprzęcie.
5. Wycenie podlega tylko to wyposażenie, które jest wskazane w Formularzu asortymentowo-cenowym i wskazany jest szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3 do SWZ).
6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonych mebli i wyposażenia w całości oraz z zastosowanych materiałów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39141100-3 - Regały
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzucił oferty wszystkich Wykonawców z uwagi na niezgodność treści ofert z warunkami zamówienia, polegające na sporządzeniu i przedstawieniu ofert w sposób, który nie odpowiada ukształtowanym przez zamawiającego i zawartym w SWZ wymaganiom.Zgodnie z Rozdziałem XXVII ust. 5 SWZ Wykonawca winien skonkretyzować w Formularzu asortymentowo-cenowym oferowane meble/wyposażenie, podając nazwę producenta mebli/ wyposażenia wraz z podaniem modelu/typu lub innych, przypisanych wyłącznie temu produktowi cech (np. nr katalogowy), jednoznacznie identyfikując zaoferowane meble/ wyposażenie.
oraz
Zgodnie z ust. 6 Rozdziału XXVII. Wykonawca musi w Formularzu asortymentowo-cenowym, wycenić każdą wskazaną pozycję. Wyliczoną łączną wartość brutto należy wpisać w Formularzu ofertowym.
Zgodnie z art. 255 pkt.2 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa zasilaczy elektrycznych prądu stałego do akceleratora liniowego PolFEL.
- Wykonanie Zadania: Wykonanie robót budowlanych związanych z budową: Część 1: ciągu pieszo rowerowego w ul. Reymonta od ul. Westerplatte do ul. Grunwaldzkiej "Budowa ciągu pieszo-rowerowego(...)
- "Dostawa urządzeń chłodniczych oraz wagi z drukarką w podziale na 3 części"
- Dostawa igieł do generatorów Mo/Tc do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
- Roboty remontowe w budynkach portierni i szkoły w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Otwocku
- Remont korytarzy znajdujących się w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku przy ul. Armii Krajowej 2
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli na wymiar w ramach przedsięwzięcia pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności (BCU)".
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Krajowej Informacji Skarbowej
- "Zakup i dostawa mebli do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
- Dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku i podległych TJO (2 części)
- Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w celu wsparcia uczniów w zakresie edukacji włączającej w szkołach podstawowych w Gminie Linia z podziałem na części
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.