eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockWyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos" (część 1)



Ogłoszenie z dnia 2025-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej „Wrzos” (część 1)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Wrzos"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017208061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zagłoby 8

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-otwocki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e46d238-a78c-4bee-8153-421151a0a9a6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej „Wrzos” (część 1)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e46d238-a78c-4bee-8153-421151a0a9a6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126101

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020586/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00082666

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.261.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 252032,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem pierwszego wyposażenia dla nowo budowanego Domu Pomocy Społecznej „Wrzos” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja Domu Pomocy Społecznej Wrzos w Otwocku”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres dostaw i prac, sposób i warunki realizacji oraz odbioru przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy, zwane dalej także wzorem umowy, stanowiące załącznik nr 10 do SWZ jak również w niżej wymienionych załącznikach:
- Załącznik nr 2 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) wraz z Projektem technicznym i wykonawczym Tom 11/14 Projekt technologii kuchni, który jest dokumentem poglądowym (załącznik nr 1 do OPZ);
- Załącznik nr 3 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący opis przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, pochodził z bieżącej produkcji (tj. rok produkcji min. 2024 roku), nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz by wszystkie materiały użyte do produkcji przedmiotu zamówienia posiadały stosowne atesty i certyfikaty oraz posiadały odpowiednie wymagane atesty dotyczące gotowego wyrobu, które to atesty i certyfikaty Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia.
4. Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli i wyposażenia wraz z transportem, dostarczeniem, wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, montaż i uruchomienie pierwszego wyposażenia przy udziale Zamawiającego. Wykonawca musi usunąć zbędne opakowania po dostarczonym sprzęcie.
5. Wycenie podlega tylko to wyposażenie, które jest wskazane w Formularzu asortymentowo-cenowym i wskazany jest szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3 do SWZ).
6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonych mebli i wyposażenia w całości oraz z zastosowanych materiałów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39141100-3 - Regały

39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzucił oferty wszystkich Wykonawców z uwagi na niezgodność treści ofert z warunkami zamówienia, polegające na sporządzeniu i przedstawieniu ofert w sposób, który nie odpowiada ukształtowanym przez zamawiającego i zawartym w SWZ wymaganiom.
Zgodnie z Rozdziałem XXVII ust. 5 SWZ Wykonawca winien skonkretyzować w Formularzu asortymentowo-cenowym oferowane meble/wyposażenie, podając nazwę producenta mebli/ wyposażenia wraz z podaniem modelu/typu lub innych, przypisanych wyłącznie temu produktowi cech (np. nr katalogowy), jednoznacznie identyfikując zaoferowane meble/ wyposażenie.
oraz
Zgodnie z ust. 6 Rozdziału XXVII. Wykonawca musi w Formularzu asortymentowo-cenowym, wycenić każdą wskazaną pozycję. Wyliczoną łączną wartość brutto należy wpisać w Formularzu ofertowym.

Zgodnie z art. 255 pkt.2 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.