eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiRemont (malowanie) sali rozpraw nr XXI w budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Słowackiego 5.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126095 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont (malowanie) sali rozpraw nr XXI w budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Słowackiego 5.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571524

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 649 41 58

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@piotrkow-tryb.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow-tryb.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:// ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sądownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont (malowanie) sali rozpraw nr XXI w budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Słowackiego 5.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17ccbaf7-d3fa-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010677/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont (malowanie) sali rozpraw nr XXI w budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Słowackiego 5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091412/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Inw-3610-5/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont (malowanie) sali rozpraw nr XXI w budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Słowackiego 5”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: malowaniu wraz z uzupełnieniem ubytków w tynku na suficie i ścianach, malowanie stolarki drzwiowej, wykonanie napraw ścian. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załącznikach do SWZ, w tym w szczególności w:
- dokumentacji projektowej – załącznik nr 6 do SWZ,
- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 7 do SWZ,
- przedmiarach robót (przedmiary załączono pomocniczo, stanowić one mogą jedynie bazę do dalszych wyliczeń Wykonawcy przy kalkulacji ceny ofertowej, natomiast Wykonawca szacuje cenę ofertową na podstawie własnej kalkulacji obmiarowej) – załącznik nr 8 do SWZ,
- decyzji Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WUOZ-ZN.5142.445.2021.IŚ z dnia 1 czerwca 2021 r. - załącznik nr 9 do SWZ,
- decyzji Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego pełniącego funkcję Starosty Miasta Piotrkowa Trybunalskiego nr 183/2021 z dnia 15.06.2021 r. – załącznik nr 10 SWZ,

3. Budynek Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim znajduje się pod opieką Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi i został wpisany do rejestru zabytków nieruchomych województwa łódzkiego pod nr rej.: 278.
4. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie w ramach ceny ryczałtowej innych niezbędnych czynności pomocniczych, w tym:
- zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom i interesantom sądu na czas prowadzenia robót,
- składowania i wywozu odpadów powstających w trakcie realizacji robót,
- po zakończeniu uporządkowania terenu, na którym prowadzone były prace.
5. Zamawiający zastrzega, że prace remontowe Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić w godzinach pracy sądu, a w wyjątkowych przypadkach, prace powodujące hałas, poza godzinami pracy sądu ( w tym również możliwość prowadzenia prac w soboty i niedziele).
W takim przypadku Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego o konieczności wykonania takich robót z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w taki sposób aby umożliwić normalną pracę sądu.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania przed rozpoczęciem prac do Oddziału Inwestycji i Remontów Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim (pokój 110):
- ogólnej listy osób (pracowników), którzy będą wykonywać prace budowlane, w przypadku zmiany osób w trakcie obowiązywania umowy, należy przedłożyć Zamawiającemu uaktualnioną listę,
- każdorazowo z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem, przed rozpoczęciem prac wykonywanych poza godzinami pracy sądu, listy osób (pracowników), którzy będą wykonywać prace remontowe.
7. Roboty powinny być wykonane zgodnie z ww. opisem oraz zaleceniami Zamawiającego i inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie robót zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
8. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania, a wynikających z dokumentacji projektowej, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie ofertowej.
9. Rozwiązania równoważne:
Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, STWiOR oraz w przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) materiałów lub normy, oceny techniczne, specyfikacji techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 p.z.p., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach technicznych lub lepszych.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu, materiału o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu, materiału o ile zapewni to osiągniecie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26199,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26199,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo - Budowlane Krzysztof Guldziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7680007110

7.3.3) Ulica: B. Krzywoustego 11

7.3.4) Miejscowość: Opoczno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26199,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.