Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00113698/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
- 2025/BZP 00210102/01 - Wynik z dnia 2025-04-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Płusy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA KSIĘŻPOL
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369095
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Biłgorajska 12
1.4.2.) Miejscowość: Księżpol
1.4.3.) Kod pocztowy: 23-415
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.4.7.) Numer telefonu: 84 687 74 19
1.4.8.) Numer faksu: 84 687 74 32
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ksiezpol.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugksiezpol.bip.lubelskie.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126071
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00113698
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Płusy w trybie zaprojektuj i wybuduj zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ. Zamawiający informuje, że układ technologiczny oczyszczania ścieków nie może zostać zmieniony.
UWAGA: termin wykonania zadania do 30-05-2025 r. spowodowany jest wymogiem rozliczenia dofinansowania w miesiącu czerwiec. W przypadku zaistnienia możliwości wydłużenia terminu realizacji spowodowanym wydłużeniem przez Instytucję zarządzającą projektem terminu rozliczenia dofinansowania Zamawiający przewiduje wydłużyć termin realizacji przedmiotu zamówienia o ten czas (przewidywany termin do 22-08-2025 r.), stosownym aneksem do umowy.
1) Zakres prac obejmuje wykonanie przebudowy:
a) oczyszczania mechanicznego (montaż sita kanałowego w stalowej wiacie i przepompowni ścieków);
b) zbiornika retencyjnego (wymiana urządzeń);
c) komór reakcyjnych (wymiana urządzeń);
d) zbiornika stabilizacji osadu (wymiana urządzeń);
e) instalacji dozowania PIX (wymiana urządzeń);
f) zbiornika retencyjnego osadu ustabilizowanego (wymiana urządzeń);
g) odwadniania osadu ustabilizowanego (wymiana urządzeń);
h) punku zlewnego i komory odświeżania ścieków dowożonych (wymiana
i) urządzeń);
j) biologicznego neutralizatora odorów (wymiana urządzeń);
k) pomiaru ilości ścieków (wymiana urządzeń);
l) sterowania i automatyki (wymiana urządzeń),
m) wykonanie instalacji fotowoltaicznej (moc paneli: min. 27 kW,) wraz z magazynem energii (wymagana moc magazynu energii: 25 kW);
2) Wykonawca zobowiązany jest również do:
a) sporządzenia projektu budowlanego w niezbędnym zakresie i uzyskanie wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń (m.in. wykonanie karty informacyjnej przedsięwzięcia i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach);
b) zapewnienie obsługi geodezyjnej;
c) wykonanie robót rozbiórkowych i budowlanych;
d) wykonanie dostawy i montaż urządzeń, instalacji i wyposażenia;
e) przeprowadzenie wymaganych prób i badań;
f) wykonanie rozruchu technologicznego oczyszczalni ścieków;
g) dostarczenie (wykonanie) niezbędnych instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń;
h) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3) Obsługa geodezyjna – inwentaryzacja powykonawcza.
4) Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) został zawarty w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik Nr 10 do SWZ. W kalkulacji ceny oferty Wykonawca winien uwzględnić wszystkie wymagania i warunki wymagane do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
5) w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do:
a) organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy;
b) zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną (inwentaryzacją powykonawczą) wszystkich prac, zatwierdzoną przez odpowiedni, z uwagi na lokalizację robót Urząd Geodezji i Kartografii;
c) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia o ile jest wymagany;
d) oznakowanie terenu budowy;
e) w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń podczas prowadzenia robót - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego;
f) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
g) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
h) udzielenia rękojmi za wady fizyczne i prawne oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i wbudowane urządzenia na okres min. 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego zadania (niezależnie od wystawianych gwarancji przez producentów urządzeń);
i) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych zgłoszonych przez zamawiającego (w okresie objętym gwarancją/rękojmią);
j) po zakończeniu robót należy doprowadzić teren budowy do stanu pierwotnego, wykonać demontaż obiektów tymczasowych, uporządkować teren oraz przekazać go zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
2. Rozwiązania równoważne.
1) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach tj. wszędzie tam gdzie w dokumentacji PFU oraz innych dokumentach wykonania zamówienia i odbioru robót budowlanych w odniesieniu do norm o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust.
3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
2) W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując konkretne oznaczenie lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych na poziomie parametrów wskazanego produktu lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w PFU oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych);
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów);
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja);
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania;
f) zużycia energii lub będą przedstawiały niższe zapotrzebowanie energetyczne.
3) Wszędzie tam gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty, materiały, urządzenia lub rozwiązania lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, innych dokumentów zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę produktów, materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów oraz będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia do stosowania oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami
zamawiającego określonymi w projekcie i SWZ .Materiały i urządzenia przed wybudowaniem muszą być przedstawione zamawiającemu do akceptacji z określeniem równoważności.
4) Materiały i urządzenia przed wybudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu oraz projektantowi, inspektorowi nadzoru inwestorskiego do akceptacji z określeniem równoważności tzn., że są zgodne z wymaganiami dokumentacji przetargowej oraz PFU. Różnice pomiędzy powołanymi normami, a ich zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone do akceptacji. Kryterium oceny równoważności będzie oceniane na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę odpowiednich świadectw zgodności z obowiązującymi normami, kart katalogowych oraz wyszczególnienia w dodatkowym opisie porównania zgodności i różnic z wymaganymi przez Zamawiającego parametrami materiałów i urządzeń z oferowanymi przez Wykonawcę.
Możliwość zastosowania materiałów równoważnych będzie możliwa po uzyskaniu akceptacji na wbudowanie.
3. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.) wskazane poniżej czynności w zakresie:
a) wykonywania robót budowlanych;
b) robót w zakresie przygotowania terenu pod budowę i robót ziemnych;
c) robót rozbiórkowych i instalacyjnych;
d) robót wykończeniowych;
e) innych prac wykonywanych fizycznie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jak również za pomocą maszyn i urządzeń budowlanych nie wymienionych powyżej.
2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
3) Zamawiający nie określa innych wymagań w zakresie zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
1. Zgodnie z art. 100 ust. 1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca podczas realizacji prac uwzględnił dostępność dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych w zakresie w zakresie montaży urządzeń do obsługi przez użytkowników i pracowników Zamawiającego w sposób uwzględniający wymagania dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Płusy w trybie zaprojektuj i wybuduj zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ. Zamawiający informuje, że układ technologiczny oczyszczania ścieków nie może zostać zmieniony.
UWAGA: termin wykonania zadania do 30-05-2025 r. spowodowany jest wymogiem rozliczenia dofinansowania w miesiącu czerwiec. W przypadku zaistnienia możliwości wydłużenia terminu realizacji spowodowanym wydłużeniem przez Instytucję zarządzającą projektem terminu rozliczenia dofinansowania Zamawiający przewiduje wydłużyć termin realizacji przedmiotu zamówienia o ten czas (przewidywany termin do 22-08-2025 r.), stosownym aneksem do umowy.
1) Zakres prac obejmuje wykonanie przebudowy:
a) oczyszczania mechanicznego – montaż sita bębnowego lub spiralnego w stalowej wiacie (lub alternatywnie w istniejącym budynku krat) i przepompowni ścieków,
b) zbiornika retencyjnego (wymiana urządzeń),
c) komór reakcyjnych (wymiana urządzeń),
d) zbiornika stabilizacji osadu (wymiana urządzeń),
e) instalacji dozowania PIX (wymiana urządzeń),
f) zbiornika retencyjnego osadu ustabilizowanego (wymiana urządzeń),
g) odwadniania osadu ustabilizowanego (wymiana urządzeń),
h) punku zlewnego i komory odświeżania ścieków dowożonych (wymiana urządzeń),
i) biologicznego neutralizatora odorów (wymiana urządzeń),
j) pomiaru ilości ścieków (wymiana urządzeń),
k) sterowania i automatyki (wymiana urządzeń),
l) wykonanie instalacji fotowoltaicznej (moc paneli: min. 27 kW,) wraz z magazynem energii (wymagana moc magazynu energii: 25 kW);
2) Wykonawca zobowiązany jest również do:
a) a) sporządzenia projektu budowlanego w niezbędnym zakresie i uzyskanie wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń (m.in. wykonanie karty informacyjnej przedsięwzięcia i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach – o ile będzie wymagana);
b) zapewnienie obsługi geodezyjnej;
c) wykonanie robót rozbiórkowych i budowlanych;
d) wykonanie dostawy i montaż urządzeń, instalacji i wyposażenia;
e) przeprowadzenie wymaganych prób i badań;
f) wykonanie rozruchu technologicznego oczyszczalni ścieków;
g) dostarczenie (wykonanie) niezbędnych instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń;
h) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3) Obsługa geodezyjna – inwentaryzacja powykonawcza.
4) Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) został zawarty w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik Nr 10 do SWZ. W kalkulacji ceny oferty Wykonawca winien uwzględnić wszystkie wymagania i warunki wymagane do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
5) w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do:
a) organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy;
b) zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną (inwentaryzacją powykonawczą) wszystkich prac, zatwierdzoną przez odpowiedni, z uwagi na lokalizację robót Urząd Geodezji i Kartografii;
c) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia o ile jest wymagany;
d) oznakowanie terenu budowy;
e) w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń podczas prowadzenia robót - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego;
f) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
g) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
h) udzielenia rękojmi za wady fizyczne i prawne oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i wbudowane urządzenia na okres min. 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego zadania (niezależnie od wystawianych gwarancji przez producentów urządzeń);
i) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych zgłoszonych przez zamawiającego (w okresie objętym gwarancją/rękojmią);
j) po zakończeniu robót należy doprowadzić teren budowy do stanu pierwotnego, wykonać demontaż obiektów tymczasowych, uporządkować teren oraz przekazać go zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
2. Rozwiązania równoważne.
1) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach tj. wszędzie tam gdzie w dokumentacji PFU oraz innych dokumentach wykonania zamówienia i odbioru robót budowlanych w odniesieniu do norm o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust.
3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
2) W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując konkretne oznaczenie lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych na poziomie parametrów wskazanego produktu lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w PFU oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych);
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów);
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja);
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania;
f) zużycia energii lub będą przedstawiały niższe zapotrzebowanie energetyczne.
3) Wszędzie tam gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty, materiały, urządzenia lub rozwiązania lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, innych dokumentów zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę produktów, materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów oraz będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia do stosowania oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami
zamawiającego określonymi w projekcie i SWZ .Materiały i urządzenia przed wybudowaniem muszą być przedstawione zamawiającemu do akceptacji z określeniem równoważności.
4) Materiały i urządzenia przed wybudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu oraz projektantowi, inspektorowi nadzoru inwestorskiego do akceptacji z określeniem równoważności tzn., że są zgodne z wymaganiami dokumentacji przetargowej oraz PFU. Różnice pomiędzy powołanymi normami, a ich zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone do akceptacji. Kryterium oceny równoważności będzie oceniane na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę odpowiednich świadectw zgodności z obowiązującymi normami, kart katalogowych oraz wyszczególnienia w dodatkowym opisie porównania zgodności i różnic z wymaganymi przez Zamawiającego parametrami materiałów i urządzeń z oferowanymi przez Wykonawcę.
Możliwość zastosowania materiałów równoważnych będzie możliwa po uzyskaniu akceptacji na wbudowanie.
3. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.) wskazane poniżej czynności w zakresie:
a) wykonywania robót budowlanych;
b) robót w zakresie przygotowania terenu pod budowę i robót ziemnych;
c) robót rozbiórkowych i instalacyjnych;
d) robót wykończeniowych;
e) innych prac wykonywanych fizycznie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jak również za pomocą maszyn i urządzeń budowlanych nie wymienionych powyżej.
2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
3) Zamawiający nie określa innych wymagań w zakresie zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
1. Zgodnie z art. 100 ust. 1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca podczas realizacji prac uwzględnił dostępność dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych w zakresie w zakresie montaży urządzeń do obsługi przez użytkowników i pracowników Zamawiającego w sposób uwzględniający wymagania dostępności dla osób niepełnosprawnych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-07 09:00
Po zmianie:
2025-03-12 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-07 09:30
Po zmianie:
2025-03-12 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-04-05
Po zmianie:
2025-04-10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. gen. Władysława Sikorskiego w Pomiechówku
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja budynku położonego w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 38 A na potrzeby nowej siedziby OR KRUS w Olsztynie" .
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja budynku Kaplicy Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku
- Zagospodarowanie terenu w związku z rozbiórką budynków ośrodka policyjnego przy ul. Chojnickiej w Poznaniu, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.