Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00082921/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126002 z dnia 2021-07-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego dwukomorowego pojazdu do wywozu odpadów komunalnych przystosowanego do odbioru odpadów biodegradowalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850033843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okrężna 11
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk@mpgk.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.tarnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanego dwukomorowego pojazdu do wywozu odpadów komunalnych przystosowanego do odbioru odpadów biodegradowalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dba4ac9-cdac-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 04/ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (loco Tarnów) używanego dwukomorowego pojazdu do wywozu odpadów komunalnych przystosowanego do odbioru odpadów biodegradowalnych o dopuszczalnej masie całkowitej do 16 ton. Pojazd musi być zarejestrowany na terenie RP oraz posiadać aktualne badanie techniczne
i ważną polisę OC. Pojazd musi być kompletny, pierwsza rejestracja winna być przeprowadzona na samochód „ciężarowy o przeznaczeniu wywóz śmieci.” Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pojazdu wraz z kompletem dokumentów do siedziby zamawiającego w Tarnowie przy ul. Okrężnej 11. Zamawiający, na etapie wyboru oferty, zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin pojazdu przed zawarciem umowy, prawo do jazdy próbnej i przeprowadzenia badania pojazdu trwającego nie dłużej niż 8 godzin, w siedzibie dostawcy (niewykonanie tego warunku skutkować będzie prawem zamawiającego do odrzucenia oferty oraz nie zawarcia umowy). Ponadto zamawiający ma prawo nie zawrzeć umowy z wykonawcą w przypadku ujawnienia istotnych wad pojazdu w trakcie badania i jazdy próbnej. Wykonawca udzieli minimum 90 dni gwarancji na kompletny pojazd obejmujących wykonywanie napraw gwarancyjnych w ramach zaoferowanej ceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6.Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty: W dniu 23.06.2021 r. o godz. 09:00 Wykonawca złożył na miniPortalu formularz oferty
w postaci elektronicznej. Odszyfrowana oferta nie została opatrzona podpisem zaufanym, osobistym czy elektronicznym. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oznacza to, że w przypadku braku odpowiedniej formy elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym złożona oferta będzie nieważna. Taki sposób złożenia oferty Zamawiający określił w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu.
Nadto z treści art. 73 § 1 k.c. wynika natomiast, że niezachowanie postaci elektronicznej oferty opatrzonej podpisem zaufanym albo osobistym, stanowiącej dokumentową formę czynności prawnej, skutkuje jej nieważnością. Złożenie oferty w niewłaściwej formie jest uchybieniem nieusuwalnym. Formularz oferty winien być zatem opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W zaistniałym przypadku oferta złożona przez Wykonawcę jest niezgodna zarówno z ustawą Pzp jak i ustawą k.c. i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 ustawy Pzp.
W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWIENIA DOJELITOWEGO I POZAJELITOWEGO DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
- Wykonanie operatów szacunkowych oraz świadectwa charakterystyki energetycznej - część IV (12 zadań)
- Dostawy rękawic medycznych - diagnostycznych i chirurgicznych.
- Dostawy artykułów medycznych (igły, porty naczyniowe).
- Remont wybranych pomieszczeń usytuowanych na II i IV piętrze w budynku Zespołu Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1
- Modernizacja Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ryglicach
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.