eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Poprawa dostępności szkół podstawowych nr 6 i nr 4 poprzez dostawę i montaż platform schodowych



Ogłoszenie z dnia 2023-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Poprawa dostępności szkół podstawowych nr 6 i nr 4 poprzez dostawę i montaż platform schodowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kościerzyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675126

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 9a

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 680-23-00

1.5.8.) Numer faksu: 58 680-23-20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wizp@koscierzyna.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koscierzyna.gda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/koscierzyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa dostępności szkół podstawowych nr 6 i nr 4 poprzez dostawę i montaż platform schodowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bee507b-b350-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028018/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Poprawa dostępności Szkół Podstawowych nr 6 i nr 4 poprzez zakup i montaż platform schodowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106945

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 8/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Poprawa dostępności szkół podstawowych nr 6 i nr 4 poprzez dostawę i montaż platform schodowych” z podziałem na części: część I – Szkoła Podstawowa nr 4. Zakres zamówienia obejmuje:
• Część I - Szkoła Podstawowa nr 4: rozbiórkę istniejących poręczy przy schodach wewnętrznych oraz budowę wewnętrznej platformy schodowej po szynie ze stali nierdzewnej, doprowadzenie przewodów zasilających.
Prowadzone prace muszą uwzględniać zachowanie norm określonych w załączonym Modelu Dostępnej Szkoły w obszarze architektonicznym. Na etapie realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać i konsultować spełnianie określonych standardów z Zamawiającym i Dyrekcją Szkoły.
Przedmiot zamówienia szczegółowo określa rozdział 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia, opis techniczny dot. SP 4 , ul. Szkolna 1, Kościerzyna (część I), które udostępniono na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416200-7 - Wyciągi pochyłe

4.5.5.) Wartość części: 60975,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Poprawa dostępności szkół podstawowych nr 6 i nr 4 poprzez dostawę i montaż platform schodowych” z podziałem na części: część II – Szkoła Podstawowa nr 6. Zakres zamówienia obejmuje:
• Część II - Szkoła Podstawowa nr 6: rozbiórkę istniejących poręczy przy schodach wewnętrznych, doprowadzenie przewodów zasilających oraz budowę wewnętrznej platformy schodowej po szynie ze stali nierdzewnej malowanej proszkowo; wymianę balustrady o długości 21 mb, utylizację materiałów rozbiórkowych.
Prowadzone prace muszą uwzględniać zachowanie norm określonych w załączonym Modelu Dostępnej Szkoły w obszarze architektonicznym. Na etapie realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać i konsultować spełnianie określonych standardów z Zamawiającym i Dyrekcją Szkoły.
Przedmiot zamówienia szczegółowo określa rozdział 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia, opis techniczny dot. SP 6, ul. Skłodowskiej-Curie 19, Kościerzyna (część II), które udostępniono na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416200-7 - Wyciągi pochyłe

4.5.5.) Wartość części: 109756,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie określonym przez Zamawiającego nie wpłynęły oferty w zakresie części I . Wobec powyższego postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie określonym przez Zamawiającego nie wpłynęły oferty w zakresie części II. Wobec powyższego postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.