Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00048471/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
- 2025/BZP 00066596/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na ustaleniu miejsca bytowania dzików dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - 7 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000092893
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Na Stoku 50
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-958
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gdansk.wiw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gdansk.wiw.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a35df094-23bb-4489-b6c5-cbc155dac1191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na ustaleniu miejsca bytowania dzików dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - 7 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a35df094-23bb-4489-b6c5-cbc155dac119
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00048471
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIW-a-z.272.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 283341,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ustaleniu miejsca bytowania dzików przy wykorzystaniu zobrazowań termowizyjnych oraz samolotów bezzałogowych zgodnie z wykazem obwodów łowieckich w załączniku nr 10 do SWZ i mapą obszaru nr 14.5.3.) Główny kod CPV: 60440000-4 - Usługi lotnicze i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60444100-3 - Usługi pilotażowe
60445000-9 - Usługi obsługiwania statków powietrznych
4.5.5.) Wartość części: 50571,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ustaleniu miejsca bytowania dzików przy wykorzystaniu zobrazowań termowizyjnych oraz samolotów bezzałogowych zgodnie z wykazem obwodów łowieckich w załączniku nr 10 do SWZ i mapą obszaru nr 24.5.3.) Główny kod CPV: 60440000-4 - Usługi lotnicze i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60444100-3 - Usługi pilotażowe
60445000-9 - Usługi obsługiwania statków powietrznych
4.5.5.) Wartość części: 39110,51 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ustaleniu miejsca bytowania dzików przy wykorzystaniu zobrazowań termowizyjnych oraz samolotów bezzałogowych zgodnie z wykazem obwodów łowieckich w załączniku nr 10 do SWZ i mapą obszaru nr 34.5.3.) Główny kod CPV: 60440000-4 - Usługi lotnicze i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60444100-3 - Usługi pilotażowe
60445000-9 - Usługi obsługiwania statków powietrznych
4.5.5.) Wartość części: 36729,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ustaleniu miejsca bytowania dzików przy wykorzystaniu zobrazowań termowizyjnych oraz samolotów bezzałogowych zgodnie z wykazem obwodów łowieckich w załączniku nr 10 do SWZ i mapą obszaru nr 44.5.3.) Główny kod CPV: 60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60444100-3 - Usługi pilotażowe
60445000-9 - Usługi obsługiwania statków powietrznych
4.5.5.) Wartość części: 61168,90 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ustaleniu miejsca bytowania dzików przy wykorzystaniu zobrazowań termowizyjnych oraz samolotów bezzałogowych zgodnie z wykazem obwodów łowieckich w załączniku nr 10 do SWZ i mapą obszaru nr 54.5.3.) Główny kod CPV: 60440000-4 - Usługi lotnicze i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60444100-3 - Usługi pilotażowe
60445000-9 - Usługi obsługiwania statków powietrznych
4.5.5.) Wartość części: 40677,87 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ustaleniu miejsca bytowania dzików przy wykorzystaniu zobrazowań termowizyjnych oraz samolotów bezzałogowych zgodnie z wykazem obwodów łowieckich w załączniku nr 10 do SWZ i mapą obszaru nr 64.5.3.) Główny kod CPV: 60440000-4 - Usługi lotnicze i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60444100-3 - Usługi pilotażowe
60445000-9 - Usługi obsługiwania statków powietrznych
4.5.5.) Wartość części: 42234,10 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ustaleniu miejsca bytowania dzików przy wykorzystaniu zobrazowań termowizyjnych oraz samolotów bezzałogowych zgodnie z wykazem obwodów łowieckich w załączniku nr 10 do SWZ i mapą obszaru nr 74.5.3.) Główny kod CPV: 60440000-4 - Usługi lotnicze i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60444100-3 - Usługi pilotażowe
60445000-9 - Usługi obsługiwania statków powietrznych
4.5.5.) Wartość części: 12848,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie tego zamówienia nie leży w interesie publicznym. Realizacja zamówienia w późniejszym terminie spowodowałaby niezasadne wydatkowanie środków publicznych, a planowany efekt służący realizacji interesu publicznego nie zostałby osiągnięty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61824,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61824,20 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie tego zamówienia nie leży w interesie publicznym. Realizacja zamówienia w późniejszym terminie spowodowałaby niezasadne wydatkowanie środków publicznych, a planowany efekt służący realizacji interesu publicznego nie zostałby osiągnięty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43412,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197730,01 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie tego zamówienia nie leży w interesie publicznym. Realizacja zamówienia w późniejszym terminie spowodowałaby niezasadne wydatkowanie środków publicznych, a planowany efekt służący realizacji interesu publicznego nie zostałby osiągnięty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40770,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187063,04 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie tego zamówienia nie leży w interesie publicznym. Realizacja zamówienia w późniejszym terminie spowodowałaby niezasadne wydatkowanie środków publicznych, a planowany efekt służący realizacji interesu publicznego nie zostałby osiągnięty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67897,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67897,48 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie tego zamówienia nie leży w interesie publicznym. Realizacja zamówienia w późniejszym terminie spowodowałaby niezasadne wydatkowanie środków publicznych, a planowany efekt służący realizacji interesu publicznego nie zostałby osiągnięty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45152,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45152,44 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie tego zamówienia nie leży w interesie publicznym. Realizacja zamówienia w późniejszym terminie spowodowałaby niezasadne wydatkowanie środków publicznych, a planowany efekt służący realizacji interesu publicznego nie zostałby osiągnięty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46899,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46879,85 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie tego zamówienia nie leży w interesie publicznym. Realizacja zamówienia w późniejszym terminie spowodowałaby niezasadne wydatkowanie środków publicznych, a planowany efekt służący realizacji interesu publicznego nie zostałby osiągnięty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17055,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122475,18 PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Nasadzenia 89 drzew na terenie osiedli mieszkaniowych przy ul. Piotrkowskiej i Wilanowskiej w Gdańsku
- Remont ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 214 na odcinku Białogarda - Nowa Wieś Lęborska - Etap III.
- Wykonanie i utrzymanie Systemu Informacji Miejskiej i tablic ulicowych - II post.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.
- Przeprowadzenie konkursów przedmiotowych dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych województwa pomorskiego w roku szkolnym 2025/2026
- Kompleksowe wdrożenie systemu EZD RP w formule on-premise na własnych zasobach infrastrukturalnych Zamawiającego. Część II - Wdrożenie, szkolenia, utrzymanie systemu EZD RP
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.