eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Modlnica › Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Modlnicy w okresie od dnia 01.09.2021 r. do dnia 31.08.2022 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00125886 z dnia 2021-07-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Modlnicy w okresie od dnia 01.09.2021 r. do dnia 31.08.2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY W MODLNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356868487

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sportowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Modlnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-085

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 419 20 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspmodlnica@wielka-wies.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spmodlnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.spmodlnica.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Modlnicy w okresie od dnia 01.09.2021 r. do dnia 31.08.2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14af425d-d395-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00056961/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Modlnicy:

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094260/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.ZSP.M.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 318001,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Modlnicy: Przedszkola Samorządowego w Modlnicy, Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Modlnicy i Oddziałów Przedszkolnych w Szkole Filialnej w Modlniczce, w okresie od dnia 01.09.2021 r. do dnia 31.08.2022 r., z wyłączeniem przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 01.07.2022 r. do dnia 31.07.2022 r.”.
2. Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia będzie realizowana dla 134 dzieci (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku przedszkolnym 3-6 lat, które będą uczęszczać do:
1) Przedszkola Samorządowego w Modlnicy, Gmina Wielka Wieś - 25 dzieci;
2) Oddziałów Przedszkolnych w Modlnicy, Gmina Wielka Wieś - 50 dzieci;
3) Oddziałów Przedszkolnych w Szkole Filialnej w Modlniczce, Gmina Wielka Wieś – 59 dzieci;
3. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie trzech posiłków dziennie, tj. śniadanie, obiad dwudaniowy i podwieczorek dla grupy maksymalnie 134 dzieci (ilość dzieci może ulec zmianie) w okresie od dnia 01.09.2021 r. do dnia 31.08.2022 r., z wyłączeniem przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 01.07.2022 r. do dnia 31.07.2022 r.
4. Wartość kaloryczna posiłków: 950 - 1050 kcal.
5. Wykonawca będzie dostarczał posiłki od poniedziałku do piątku w godzinach:
1) śniadania – godz. 8:15;
2) obiad i podwieczorek – godz. 12:00;
6. Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy tj. w okresie od dnia 01.09.2021 r. do dnia 31.08.2022 r., z wyłączeniem przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 01.07.2022 r. do dnia 31.07.2022 r. – 233 dni , tj. 31222 śniadań, 31222 obiadów dwudaniowych oraz 31222 podwieczorków.
7. Produkty w dziennym jadłospisie muszą być zgodne z Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154) oraz muszą obejmować:
1) śniadanie - zupa mleczna lub potrawy mleczne i mleko - pochodne, kanapka, herbata itp.:;
2) obiad - zupa, drugie danie: ziemniaki (lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron itp.) - dania mięsne np. sztuka mięsa, udziec kurczaka, pierś z indyka, kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp. ryba, pierogi, naleśniki, knedle itp. – surówka, kompot lub napój;
3) podwieczorek – kanapka lub ciasto i desery mleczne, owoce (w tym sezonowe) kisiel, budyń, herbata lub napój mleczny itp.: woda mineralna.
8. Napoje przygotowane na miejscu muszą być słodzone cukrem w ilości nieprzekraczającej 10 g cukrów w 250 ml produktu gotowego do spożycia. Do smażenia należy używać olej rafinowany o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40%. Zupy, sosy należy sporządzać z naturalnych składników bez użycia koncentratów spożywczych z wyłączeniem koncentratów z naturalnych składników. Do każdego posiłku należy dodać porcję świeżych warzyw lub owoców. Co najmniej raz w tygodniu należy podać rybę.
9. Wykonawca najpóźniej na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego kolejnego miesiąca świadczenia usług ustali i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu propozycje jadłospisu na okres kolejnego miesiąca; Zamawiający ma prawo do dokonania zmian w jadłospisie, które Wykonawca ma obowiązek uwzględnić.
10. Posiłki muszą być urozmaicone, wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki oraz uwzględniać polską tradycję kulinarną. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki, zarówno pod względem higienicznym, jak i kalorycznym.
11. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 6 lat oraz Instytutu Żywności i Żywienia. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów.
12. Wykonawca dostarcza posiłki własnym transportem, spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną i samodzielnie je przygotowuje. Wykonawca dba o właściwy stan dostarczania posiłków (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne) oraz właściwie dobrane do wieku dzieci.
13. Posiłki dla dzieci z Przedszkola Samorządowego i Oddziałów Przedszkolnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Modlnicy należy dostarczać w pojemnikach indywidualnych zgrzewanych (przeznaczonych do zgrzewu), spełniających normy w zakresie transportu i dostarczania posiłków gorących. Pojemniki powinny posiadać wewnętrzne przegrody, by zawartość posiłków się nie mieszała. Również pojemniki zbiorcze muszą spełniać normy w zakresie transportu i dostarczania posiłków gorących. Napoje ciepłe należy dostarczać w termosach. Należy także dostarczać sztućce jednorazowe, serwetki, talerzyki tekturowe, kubki na napoje.
14. Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.
15. W przypadku awarii lub innych nie przewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł.
16. Zamówienie obejmuje również przygotowanie i dostarczenie ewentualnych posiłków dietetycznych w razie konieczności.
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w ilościach przedmiotu zamówienia, np. w przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności dzieci. Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia Wykonawcy co najmniej na 1 dzień przed wprowadzeniem zmian. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie ilości posiłków i w takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie finansowe wobec Zamawiającego.
18. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość przedmiotu umowy i wszelkie spowodowane nimi szkody, tak wobec Zamawiającego, jak i wobec osób trzecich, na rzecz których przedmiot umowy jest bezpośrednio wykonywany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną Wykonawcy CATERMED SA; ul. Traktorowa 126 lok. 201, 91 204 Łódź z ceną ofertową 476 123,01 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 343 442,00 zł.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 476123,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476123,01 PLN

2021-07-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.