eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa paliw, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów



Ogłoszenie z dnia 2023-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: PFRON

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012059538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-828

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@pfron.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pfron.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pfron

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowy fundusz celowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-979f301d-8b75-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00038982

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 534207,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są bezgotówkowe, sukcesywne zakupy paliw - oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb95) oraz płynów eksploatacyjnych (np. płyn do spryskiwaczy, płyn do chłodnic, płyn hamulcowy), akcesoriów samochodowych i mycia pojazdów będących w dyspozycji Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Parametry paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w: Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 r. poz. 1680 ze zm.),
Polskich Normach tj. PN-EN ISO 4259-1:2018-01, PN-EN 590+A1:2017-06,
PN-EN 228+A1:2017-06. Przedmiot zamówienia musi być zgodny ze świadectwem jakości wystawionym przez producenta paliw.
2. Szacowane zużycie paliwa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: 81 000 litrów paliwa w tym: 35 000 litrów oleju napędowego (ON) i 46 000 litrów benzyny bezołowiowej (Pb95). Szacunkowa liczba litrów paliwa oznacza ilość, jaką Zamawiający spodziewa się zakupić w trakcie realizacji umowy. Rzeczywista ilość pobranego paliwa uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
3. Określona przez Zamawiającego ilość paliwa obejmuje tankowanie do pojazdów.
Oszacowana przez Zamawiającego ilość paliwa nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu niezrealizowania maksymalnej wartości umowy lub zakupu mniejszej ilości paliwa w okresie obowiązywania umowy.
4. Paliwo będzie tankowane na stacjach paliw Wykonawcy w ilościach detalicznych i rozliczane bezgotówkowo na podstawie kart paliwowych przypisanych do konkretnych pojazdów lub kart paliwowych na okaziciela. Wykonawca zapewni przez cały okres realizacji umowy, możliwość całodobowego (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku) bezgotówkowego dokonywania zakupów paliwa tj. oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb 95) oraz zakupów doraźnych na wszystkich stacjach paliw Wykonawcy znajdujących się na terytorium Polski, w tym:
4.1. co najmniej 4 stacji na terenie każdego województwa,
4.2. co najmniej 20 stacji z automatyczną myjnią samochodową na terytorium Polski.
5. Karty paliwowe muszą umożliwiać zakup paliw, w tym oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb), płynów eksploatacyjnych (np. płyn do spryskiwaczy, płyn do chłodnic, płyn hamulcowy), akcesoriów samochodowych oraz mycia pojazdów (bez art. spożywczych itp.) w stacjach paliw Wykonawcy. Ww. zakupy będą rozliczane bezgotówkowo na podstawie karty paliwowej przypisanej do konkretnego pojazdu (po wcześniejszej weryfikacji numeru rejestracyjnego zatankowanego pojazdu z kartą paliwową) lub kart na okaziciela.
6. Karty paliwowe muszą posiadać możliwość rejestrowania daty i godziny przeprowadzenia transakcji, nazwy oraz adresu stacji paliw, na której dokonano transakcji, ilości i wartości zakupionego paliwa oraz numeru rejestracyjnego zatankowanego pojazdu.
7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia (w ramach maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Paragrafie 3 ust 1 Załącznika nr 5 do SWZ Projektowane postanowienia Umowy, dalej PPU) Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
7.1. dostarczenia do Biura PFRON w ciągu 15 dni roboczych od dnia zawarcia umowy 49 szt. kart paliwowych zabezpieczonych kodem dostępu (np. PIN) zawierających dane pojazdów Zamawiającego oraz 18 kart na okaziciela. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia dodatkowych kart paliwowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego lub adres siedziby głównej Zamawiającego w terminie 20 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania). Koszty dodatkowych kart paliwowych, zgodnie z obowiązującym taryfikatorem Wykonawcy pokryje Zamawiający;
7.2. dostarczania do Biura PFRON wraz z fakturą VAT, wystawioną na koniec każdego okresu rozliczeniowego rozliczenia każdorazowego pobrania przez Zamawiającego ilości litrów paliwa, mycia pojazdów oraz zakupów doraźnych z rozbiciem na pojazdy użytkowane w PFRON lub na karty paliwowe dla tych pojazdów, według wykazu pojazdów- załącznik nr 1 do Umowy;
7.3. obciążania fakturami wystawionymi na koniec każdego okresu rozliczeniowego - Biuro PFRON za paliwo, które zatankują pojazdy wskazane w załączniku nr 1 do Umowy;
7.4. dostarczać faktury na adres Biura PFRON. Faktury muszą zawierać: ilość i rodzaj zakupionego paliwa, mycie pojazdów oraz zakupy doraźne, cenę zakupu uwzględniającą rabat, miejsce transakcji i numeru rejestracyjny zatankowanego pojazdu;
7.5. posiadania infolinii działającej całodobowo przez 7 dni w tygodniu umożliwiającej
m.in. zgłoszenie zaginięcia karty paliwowej;
7.6. przekazywać w formie elektronicznej (wzór pliku w formacie Excel (np. csv, xls, xlsx) przekazany zostanie Wykonawcy przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy) do Biura PFRON rozliczenie każdorazowego pobrania przez Zamawiającego ilości i rodzaju zakupionego paliwa, mycia pojazdów oraz zakupów doraźnych wraz z datą, godziną i miejscem przeprowadzenia transakcji z rozbiciem na pojazdy użytkowane w PFRON lub na karty paliwowe dla tych pojazdów, według wykazu pojazdów - załącznik nr 1 do Umowy.
8. Dane niezbędne do wystawienia kart paliwowych – wykaz samochodów służbowych jednostek organizacyjnych uprawnionych do tankowania wraz z numerami rejestracyjnymi samochodów, zostaną przekazane Wykonawcy bezpośrednio przed zawarciem umowy.
9. Zamówienie realizowane będzie przez okres 24 miesięcy z zastrzeżeniem paragrafu 11 ust. 3 pkt 3.4 PPU od rozpoczęcia realizacji zamówienia lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. do wysokości 657075,50 zł. brutto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 657075,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 657075,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 657075,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Circle K Polska Sp. Z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790001083

7.3.3) Ulica: Puławska 86

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-603

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 657075,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.