Og³oszenie z dnia 2021-07-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00158782/01 - Wynik z dnia 2021-08-24
Og³oszenie nr 2021/BZP 00125810 z dnia 2021-07-23 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup rampy o¶wietleniowej (mostu) na widowni du¿ej sceny Opery
i Filharmonii Podlaskiej po³o¿onego w Bia³ymstoku przy ulicy Odeskiej 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Opera i Filharmonia Podlaska - Europejskie Centrum Sztuki w Bia³ymstoku imienia Stanis³awa Moniuszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278971
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Odeska 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-406
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@oifp.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.oifp.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup rampy o¶wietleniowej (mostu) na widowni du¿ej sceny Opery
i Filharmonii Podlaskiej po³o¿onego w Bia³ymstoku przy ulicy Odeskiej 1
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4d1a977a-ebdd-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00125810
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00019187/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
2.2.2 Dostawa sprzêtu audio-video do obs³ugi d¼wiêku, o¶wietlenia i multimediów
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Programu Infrastruktura Kultury” ze ¶rodków finansowych Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu pochodz±cych z bud¿etu pañstwa
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://oifp.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie PZP odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji:
- Elektronicznie na adres e-mail: sekretariat@oifp.eu lub
- za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://oifp.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 12.9. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2. Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4. W³±czona obs³uga JavaScript;
5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
12.10. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
12.11. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1. Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
2. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 23.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy jest Opera i Filharmonia Podlaska – Europejskie Centrum Sztuki w Bia³ymstoku imienia Stanis³awa Moniuszki, ul. Odeska 1, 15-406 Bia³ystok;
2) inspektor ochrony danych osobowych w Operze i Filharmonii Podlaskiej – Europejskim Centrum Sztuki w Bia³ymstoku, e-mail: iod@oifp.eu;
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami danych osobowych zawartych w ofercie wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r., inne podmioty, którym Opera powierza przetwarzanie danych osobowych;
5) dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania danych osobowych przez Wykonawcê bêd±cego osob± fizyczn± jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca lub osoba, której dane osobowe zosta³y podane w ofercie uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) Wykonawcy nie przys³uguje w odniesieniu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Dane nie bêd± poddane zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji (profilowaniu);
11) Dane nie bêd± przekazywane odbiorcom w pañstwach trzecich lub organizacji miêdzynarodowej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.261.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 238903,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, monta¿ rampy o¶wietleniowej z systemem sterowania, instalacj± elektryczn± i steruj±c± urz±dzeniami o¶wietleniowymi na widowni wraz ze szkoleniem z obs³ugi dla Opery i Filharmonii Podlaskiej – Europejskiego Centrum Sztuki imienia Stanis³awa Moniuszki w Bia³ymstoku przy ul. Odeskiej 1.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31527260-6 - Systemy o¶wietleniowe
31611000-2 - Zestawy instalacji elektrycznej
42141410-6 - Wci±garki
44212300-2 - Konstrukcje i ich czê¶ci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na usterkê
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 6 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 6 do SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale 8 pkt 8.2. SWZ oraz dokument o którym mowa w Rozdziale 8 pkt. 8.4 sk³ada ka¿dy z wykonawców z osoba. O¶wiadczenia oraz dokument potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
10.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
10.4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zgodnie z art. 455 ust.1 pkt 1) i 4) ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej Umowy, je¿eli:1) konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.
2) dotyczy ona wyst±pienia si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenie nag³e i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwy¿szej staranno¶ci nie da³o siê zapobiec lub zniweczyæ jego skutków,
3) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy lub ¶wiadczenia stron, w tym ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu umowy,
4) dotyczy ona w zakresie przedmiotu umowy, terminu oraz sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany w tym w zakresie ustalonego wynagrodzenia, przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy np.: zaistnienie warunków faktycznych w tym organizacyjnych i sytuacjach, wp³ywaj±cych na realizacjê umowy.
3. Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest sporz±dzenie przez strony protoko³u konieczno¶ci okre¶laj±cego przyczyny i zakres zmiany oraz potwierdzaj±cego wyst±pienie okoliczno¶ci wymienionych w ust. 2. Protokó³ konieczno¶ci bêdzie za³±cznikiem do aneksu zmieniaj±cego niniejsz± umowê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://oifp.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-02 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-01
2021-07-23 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Szkolenie przygotowuj±ce do egzaminu dopuszczaj±cego do kierowania pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie ca³kowitej powy¿ej 3,5 t dla stra¿aka OSP z terenu dzia³ania KW PSP w Bia³ymstoku
- Dostawa mebli biurowych i gabinetowych
- ,,Dostawa fabrycznie nowej minikoparki wraz z przyczep±"
- ¦wiadczenie us³ug laboratoryjnych dla funkcjonariuszy i pracowników z zakresu medycyny pracy oraz na potrzeby osób przebywaj±cych w Strze¿onym O¶rodku dla Cudzoziemców w Bia³ymstoku -doro¶li mê¿czy¼ni
- "Dostawa sprzêtu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku"
- "Naprawa poszycia zewnêtrznego Polowego Modu³owego Zestawu Sto³ówkowego MSS TENTAR 2."
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzeda¿ i dostawa konsoli o¶wietleniowej do Okêckiej Sali Widowiskowej przy ul. 1 Sierpnia 36 w Warszawie
- Doposa¿enie bazy magazynowej OLiOC oraz zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw w sytuacjach kryzysowych
- Dostawa narzêdzi dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Wzmocnienie systemu ochrony ludno¶ci i odporno¶ci cywilnej Gminy Miasto Krosno
- ¦cie¿ka ekologiczna przy Zespole Szkó³ w Mieszkowie - etap III
- Sprzeda¿ i dostawa o¶wietlenia scenicznego do Okêckiej Sali Widowiskowej przy ul. 1 Sierpnia 36 w Warszawie
wiêcej: Systemy o¶wietleniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.