eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Indywidualne superwizje dla 20 rodziców zastępczych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Indywidualne superwizje dla 20 rodziców zastępczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291134829

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 3

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@koneckipcpr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: koneckipcpr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74da42b0-b3a5-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pozostała pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Indywidualne superwizje dla 20 rodziców zastępczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74da42b0-b3a5-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062847/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przeprowadzenie indywidualnych superwizji dla rodziców zastępczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Grant w ramach projektu grantowego pt. „Opracowanie i pilotażowe wdrożenie mechanizmów i planów deinstytucjonalizacji usług społecznych” Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8. Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00109026

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCPR.262.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu indywidualnych superwizji dla 20 rodziców zastępczych z terenu powiatu koneckiego (woj. świętokrzyskie).
Superwizja rodzin zastępczych ma na celu m.in. weryfikację kompetencji wychowawczych oraz ich doskonalenie, przeciwdziałanie wypaleniu oraz wzmocnienie emocjonalne opiekunów zastępczych.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia 200 godzin zegarowych indywidualnych superwizji dla 20 rodziców zastępczych, do dnia 10.08.2023 r. (10 godzin zegarowych superwizji na jednego rodzica zastępczego).
Miejsce realizacji usługi - Wykonawca przeprowadzi superwizje w siedzibie PCPR w Końskich przy
ul. Spółdzielczej 3, po wcześniejszym ustaleniu terminów z Zamawiającym, bądź w lokalu będącym
w dyspozycji Wykonawcy, znajdującym się na terenie miasta Końskie.
Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia superwizji w formie online, za pośrednictwem środków komunikacji na odległość, przez bezpłatny internetowy komunikator, np. Skype, pod warunkiem należytego udokumentowania prowadzonych spotkań (zrzut z ekranu komputera, laptopa, potwierdzający datę i godzinę rozpoczęcia i zakończenia spotkania, dzienniki spotkań/lista obecności). Technicznym wymogiem dla uczestników będzie posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu oraz kamery (komputer, tablet, telefon). W trakcie superwizji w formie online zachowane zostaną wszelkie prawidła i zasady, które obowiązują na klasycznej superwizji. Dotyczy to szczególnie sposobu omawiania problemu oraz dyskrecji i poufności w zakresie danych osobowych.
Wykonawca zobowiązany jest do bezpośredniego kontaktu z rodzicami zastępczymi (w oparciu o dane kontaktowe uzyskane od Zamawiającego), w celu ustalenia terminów oraz godzin indywidualnych spotkań superwizyjnych.
Wymagania dodatkowe:
 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zatrudnieniem wykwalifikowanej kadry,
 superwizor zobowiązany jest do przestrzegania zasad etycznych w pracy z rodziną,
 Wykonawca zobowiązany jest wystawić uczestnikom superwizji zaświadczenia/certyfikaty
o ukończeniu superwizji, zawierające informację o wymiarze godzin, opatrzone wymaganymi logotypami, przekazanymi przez Zamawiającego,
 Wykonawca, po zakończeniu realizacji usługi, sporządzi sprawozdanie
z przeprowadzonych indywidualnych superwizji, zawierające wnioski i rekomendacje,
 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika spotkań oddzielnie dla każdego rodzica, z uwzględnieniem daty i godzin przeprowadzenia superwizji, opatrzonych wymaganymi logotypami (przekazanymi przez Zamawiającego),
 Wykonawca zobowiązuje się umieszczać na wszystkich wytworzonych przez siebie materiałach stosowne oznaczenia oraz informacje o realizowanym projekcie, współfinansowanym ze środków EFS. Wzory oznakowań Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy.

2.2. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne



2.3 Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ.

UWAGA – Przedmiotowe zamówienie stanowi jedną z części postępowania i jest realizowane jako odrębne postępowanie. Łączna wartość wszystkich części zamówienia przekracza 130.000,00 zł netto. Wartość przedmiotowego zamówienia wynosi: 50.000,00 zł. netto.

2.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w umowie czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.).
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności
w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
2.4. Przedmiot zamówienia należy dostosować dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Do terminu składania ofert, tj. do 06.03.2023 r. do godz. 9.00, nie złożono żadnej oferty w postępowaniu. W związku z powyższym, zgodnie z ustawą, Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.