eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarnocinPoprawa warunków turystycznych na terenie Gminy Czarnocin



Ogłoszenie z dnia 2023-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Poprawa warunków turystycznych na terenie Gminy Czarnocin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarnocin

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647888

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Główna 142

1.4.2.) Miejscowość: Czarnocin

1.4.3.) Kod pocztowy: 97-318

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.4.7.) Numer telefonu: 446165169

1.4.8.) Numer faksu: 447414111

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czarnocin.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: czarnocin.bip.gov.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125704

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-08

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00124665

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej

Przed zmianą:
rozdział 11

Po zmianie:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@czarnocin.pl (nie dotyczy składania ofert).
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
4.2.1. Część I – Remont utwardzenia terenu i oświetlenia oraz budowa placu zabaw, altan, obiektów małej architektury i parkingu do 10 miejsc postojowych:
Teren objęty w/w zamierzeniem budowlanym znajduje się na działce o numerze ewid. 2049, 1756/1 obręb Czarnocin. Na działce nr 2049 przewiduje się wycinkę drzew, krzewów, demontaż istniejących obiektów małej architektury. W ramach inwestycji wybudowany zostanie ogrodzony plac zabaw dla dzieci z infrastrukturą towarzyszącą w postaci ławek, koszy na śmieci i tablic informacyjnych. Wzdłuż utwardzonych ciągów komunikacyjnych wybudowane zostaną dwie altany o powierzchni 28,0 m² każda, ustawione na podłożu utwardzonym. Przy altanach znajdą się obiekty małej infrastruktury, stojak na rowery wraz z mobilną stacją naprawy rowerów. Przy istniejącym zjeździe z drogi powiatowej zaprojektowany został parking na 5 miejsc postojowych, w tym jedno przeznaczone dla osoby niepełnosprawnej. Przy zjeździe z drogi powiatowej zaprojektowany został przepust pod utwardzeniem terenu o długości 6,0 m i średnicy 40 cm z rur HDPE zakończony ściankami betonowymi.

Po zmianie:
4.2.2.1.) Część I – Remont utwardzenia terenu i oświetlenia oraz budowa placu zabaw, altan, obiektów małej architektury i parkingu do 10 miejsc postojowych:
Teren objęty w/w zamierzeniem budowlanym znajduje się na działce o numerze ewid. 2049, 1756/1 obręb Czarnocin. Na działce nr 2049 przewiduje się wycinkę drzew, krzewów, demontaż istniejących obiektów małej architektury. W ramach inwestycji wybudowany zostanie ogrodzony plac zabaw dla dzieci z infrastrukturą towarzyszącą w postaci ławek, koszy na śmieci i tablic informacyjnych. Wzdłuż utwardzonych ciągów komunikacyjnych wybudowane zostaną dwie altany o powierzchni 28,0 m² każda, ustawione na podłożu utwardzonym. Przy altanach znajdą się obiekty małej infrastruktury, stojak na rowery wraz z mobilną stacją naprawy rowerów. Przy istniejącym zjeździe z drogi powiatowej zaprojektowany został parking na 5 miejsc postojowych, w tym jedno przeznaczone dla osoby niepełnosprawnej. Przy zjeździe z drogi powiatowej zaprojektowany został przepust pod utwardzeniem terenu o długości 6,0 m i średnicy 40 cm z rur HDPE zakończony ściankami betonowymi.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
4.2.2. Część II – Budowa utwardzenia terenu i parkingu do 10 miejsc postojowych:
Teren objęty zamierzeniem budowlanym znajduje się na działce nr ewid. 97 obręb 0013 Zawodzie oraz na działce ewid. o nr 1311, obręb 012 Zamość. Zadanie zakłada budowę nowego utwardzenia terenu i parkingu do 10 miejsc postojowych oraz wykonanie nowego utwardzenia o nawierzchni bitumicznej o szerokości 2,0 m

Po zmianie:
4.2.2.1) Część II – Budowa utwardzenia terenu i parkingu do 10 miejsc postojowych:
Teren objęty zamierzeniem budowlanym znajduje się na działce nr ewid. 97 obręb 0013 Zawodzie oraz na działce ewid. o nr 1311, obręb 012 Zamość. Zadanie zakłada budowę nowego utwardzenia terenu i parkingu do 10 miejsc postojowych oraz wykonanie nowego utwardzenia o nawierzchni bitumicznej o szerokości 2,0 m

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
4.2.3. Część III – Budowa zewnętrznej instalacji elektroenergetycznej i oświetleniowej:
Teren objęty zamierzeniem budowlanym znajduje się na działce nr 97 obręb 0013 Zawodzie oraz nr 1311 obręb 012 Zamość, 2049 obręb Czarnocin. Zadanie zakłada wykonanie oświetlenia terenu zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszej Specyfikacji.

Po zmianie:
4.2.3.) Część III – Budowa zewnętrznej instalacji elektroenergetycznej i oświetleniowej:
Teren objęty zamierzeniem budowlanym znajduje się na działce nr 97 obręb 0013 Zawodzie oraz nr 1311 obręb 012 Zamość, 2049 obręb Czarnocin. Zadanie zakłada wykonanie oświetlenia terenu zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszej Specyfikacji.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 1)

Przed zmianą:
17.1.2. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia

Po zmianie:
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 3)

Przed zmianą:
17.1.2. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia

Po zmianie:
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 2)

Przed zmianą:
17.1.2. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia

Po zmianie:
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
1.) Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy Wykonawcę na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
2) Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie potwierdzające, brak występowania podstaw
wykluczenia, o którym mowa w pkt 1)
3) W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 2)
4) Zamawiający doprecyzowuje, że Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie do 12
miesięcy od dnia podpisania umowy (dotyczy części I, II, III).
5) Niniejsze zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program
Inwestycji Strategicznych nr Edycja3PGR.
6) Zamawiający na podstawie art. 310 ustawy Pzp wskazuje, że może unieważnić postępowanie o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia w ramach ww. źródła finansowania, nie zostały mu przyznane

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
w zakresie części I zamówienia:
1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną związaną z zagospodarowaniem terenu, na cele o charakterze sportowo-rekreacyjnym obejmującą budowę i/lub rozbudowę i/lub remont boiska sportowego i/lub skate parków i/lub punktów dydaktycznych i /lub placów zabaw i lub innych miejsc o charakterze sportowo-rekreacyjnym mieszczących się w kategorii zagospodarowania terenu o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każda.
2. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia w charakterze Kierownika budowy/robót ogólnobudowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika budowy/robót ogólnobudowlanych w zakresie niniejszego zamówienia.
W zakresie części II zamówienia:
1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną związane z zagospodarowaniem terenu, obejmującą budowę lub przebudowę i/lub remont terenów utwardzonych i/lub placów postojowych (parkingów) i/lub dróg o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda.
W zakresie części III zamówienia:
1. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia w charakterze Kierownika budowy/robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub równoważne uprawnienia, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika budowy/robót elektrycznych w zakresie określonym dla niniejszego zamówienia.

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
w zakresie części I zamówienia:
1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną związaną z zagospodarowaniem terenu, na cele o charakterze sportowo-rekreacyjnym obejmującą budowę i/lub rozbudowę i/lub remont boiska sportowego i/lub skate parków i/lub punktów dydaktycznych i /lub placów zabaw i lub innych miejsc o charakterze sportowo-rekreacyjnym mieszczących się w kategorii zagospodarowania terenu o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każda.
2. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia w charakterze Kierownika budowy/robót ogólnobudowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika budowy/robót ogólnobudowlanych w zakresie niniejszego zamówienia.
W zakresie części II zamówienia:
1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną związane z zagospodarowaniem terenu, obejmującą budowę lub przebudowę i/lub remont terenów utwardzonych i/lub placów postojowych (parkingów) i/lub dróg o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda.
2. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia w charakterze Kierownika budowy/robót ogólnobudowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika budowy/robót ogólnobudowlanych w zakresie niniejszego zamówienia.
W zakresie części III zamówienia:
1. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia w charakterze Kierownika budowy/robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub równoważne uprawnienia, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika budowy/robót elektrycznych w zakresie określonym dla niniejszego zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

Przed zmianą:
Załącznik nr 7 do SWZ - wykaz robót
załącznik nr 8 do SWZ - wykaz osób

Po zmianie:
Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ – w zależności od części zamówienia), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4.1., 6.4.1.3, 6.1.4.5. - w zależności od części zamówienia.
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ – w zależności od części zamówienia) – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4.2., 6.1.4.4., 6.1.4.6. – w zależności od części zamówienia).

Po zmianie:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ – w zależności od części zamówienia), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4.1., 6.4.1.3. - w zależności od części zamówienia.
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ – w zależności od części zamówienia) – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4.2., 6.1.4.4, 6.1.4.5 – w zależności od części zamówienia).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ;
zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.6 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.6.1. SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Po zmianie:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
oświadczenia o których mowa w pkt. SEKCJI V pkt 5.5 ogłoszenia składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
w przypadku, o którym mowa w pkt. SEKCJI V pkt 5.4 ogłoszenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ;
zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w SEKCJI V pkt 5.7 ogłoszenia , przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w SEKCJI V pkt 5.7 ogłoszenia składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie. Rodzaj i zakres został szczegółowo opisany we wzorze umowy.

Po zmianie:
Zmiana terminu realizacji umowy (skrócenie lub wydłużenie), wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy
- zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy
- zmiana materiałów i urządzeń wskazanych w ofercie przetargowej Wykonawcy, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego;
- waloryzacji wynagrodzenia.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w ogłoszeniu, zmiany te oraz warunki ich wprowadzania określone zostały szczegółowo w projektowanych postanowieniach umowy, w szczególności w par. 20 i 21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.