Ogłoszenie z dnia 2022-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00076530/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
- 2022/BZP 00083167/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-11
- 2022/BZP 00088326/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-16
- 2022/BZP 00097453/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu monitoringu zbierania i transportu odpadów komunalnych wraz z usługą montażu, przeszkoleniem pracowników Zamawiającego i wsparciem technicznym (III)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891322535
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.machura@mzuk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,77163,1b6baa9e3dec98651d67a81eeeb33ea6.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu monitoringu zbierania i transportu odpadów komunalnych wraz z usługą montażu, przeszkoleniem pracowników Zamawiającego i wsparciem technicznym (III)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a837dfa7-9b9c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076530/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/ZSiZO/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
dostawę 12 800 szt. transponderów
montaż transponderów 12 400 szt. na pojemnikach przez Wykonawcę przy udziale personelu Zamawiającego
inwentaryzację pojemników i wprowadzenie do systemu lokalizacji pojemników (zgodnie z załącznikiem „Lokalizacja pojemników”), rodzaju pojemnika i przypisanych do pojemnika rodzajów odpadów
dostawę, montaż i uruchomienie systemu monitoringu RFID-UHF zbierania odpadów w 8 pojazdach
specjalistycznych
dostawę 1 urządzenia do inwentaryzacji pojemników.
przeszkolenie personelu Zamawiającego (10 osób) + 16 kierowców pojazdów specjalistycznych) w terminach ustalonym z Zamawiającym, możliwe terminy w godzinach popołudniowych lub w dniach wolnych od pracy. Szkolenie obejmuje również prezentację systemu dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.
Odpady będą zbierane i transportowane 8 pojazdami typu śmieciarka – 6 z napędem ON – duże o poj. 21-24 m3 w tym dwie śmieciarko-myjki, 2 z napędem CNG – małe o poj. ok. 6 m3.
Lokalizacja poszczególnych rodzajów pojemników stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Pojazdy Zamawiającego są już wyposażone w elektroniczny system monitoringu, rejestrujący przebieg tras, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu oraz miej¬scach postojów, bazujący na GPS oraz GSM. GPS należy uzupełnić o sondę paliwa, odczyt wysypu odpadów, czujnik mycia pojemników w pojazdach myjkach.
W pojemnikach o pojemności 120 L w ilości 10 314 szt. są już zamontowane w zawiasach transpondery UHF o częstotliwości 868 MHz. Obowiązkiem Wykonawcy jest ich adaptacja do systemu RFID dostarczonego w ramach niniejszego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „System monitoringu zbierania i transportu odpadów komunalnych wraz z usługą montażu, przeszkoleniem pracowników Zamawiającego i wsparciem technicznym (III)’, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa używanej ładowarki kołowej z łyżką wysokiego zasięgu
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu (II)
- Wynajem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską
- Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych z podziałem na 12 części z zakresu: Programowanie w języku Python, Red Hat, Sieci LAN/WAN oraz UNIX/LINUX dla CI w Opolu.
- Realizacja badań diagnostycznych w charakterze laboratorium centralnego w ramach projektu niekomercyjnego badania klinicznego pn. "AVO-CLL: Wieloośrodkowe, randomizowane, otwarte badanie fazy ........
- Dostawa produktów leczniczych zawierających substancję czynną ISATUXIMABUM i RAMUCIRUMABUM do stosowania w programie lekowym na okres 3 miesięcy dla Oddziałów Hematologii i Onkologii
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.