eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Nieszawka › Realizacja inwestycji w Gminie Wielka Nieszawka w trybie "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00125587 z dnia 2021-07-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja inwestycji w Gminie Wielka Nieszawka w trybie „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Nieszawka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 12

1.5.2.) Miejscowość: Wielka Nieszawka

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-165

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielkanieszawka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.wielkanieszawka.lo.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja inwestycji w Gminie Wielka Nieszawka w trybie „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e0bf0c6-a2a8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125587

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004103/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa ul. Żeglarzy w Brzozie

1.1.2 Przebudowa ul. Leśnej (za Parkową) w Cierpicach

1.1.3 Przebudowa ul. Brązowej w Małej Nieszawce

1.1.4 Przebudowa ul. Wiązowej w Małej Nieszawce

1.1.5 Przebudowa drogi wewnętrznej (dz. nr 199/11) w Małej Nieszawce

1.1.7 Budowa oświetlenia ul. Ciechocińska w Brzozie

1.1.8 Budowa oświetlenia ul. Nad Potokiem w Cierpicach

1.1.9 Budowa oświetlenia ul. Brązowa w Małej Nieszawce

1.1.10 Budowa oświetlenia ul. Leśna (17-19) w Małej Nieszawce

1.1.17 Przebudowa ul. Różanej w Małej Nieszawce

1.1.18 Budowa chodnika przy ul. Sosnowej w Cierpicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037814/06

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Przebudowa ul. Żeglarzy w Brzozie2) Zakres przewidywanych prac obejmuje m.in.: a)
wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania;b) uzyskanie
wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania
przedmiotu umowy w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową;c) realizację robót
budowlanych polegających na wykonaniu przedmiotu umowy.3) Zamawiający opisał przedmiot
zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno - Użytkowego wraz z załącznikami
stanowiącego załącznik nr7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Przebudowa ul. Leśnej (za Parkową) w Cierpicach Zakres przewidywanych prac
obejmuje m.in.: a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla realizacji
zadania;b) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do
prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w oparciu o sporządzoną dokumentację
projektową;c) realizację robót budowlanych polegających na wykonaniu przedmiotu
umowy.Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno -
Użytkowego wraz z załącznikami stanowiącego załącznik nr7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 60975,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Przebudowa ul. Brązowej w Małej Nieszawce wraz z budową oświetlenia2) Zakres
przewidywanych prac obejmuje m.in.: a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie
niezbędnym dla realizacji zadania;b) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji
administracyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w oparciu o
sporządzoną dokumentację projektową;c) realizację robót budowlanych polegających na
wykonaniu przedmiotu umowy.3) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą
Programu Funkcjonalno - Użytkowego wraz z załącznikami stanowiącego załącznik nr7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 93495,93 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Przebudowa ul. Wiązowej w Małej Nieszawce2) Zakres przewidywanych prac
obejmuje m.in.: a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla realizacji
zadania;b) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do
prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w oparciu o sporządzoną dokumentację
projektową;c) realizację robót budowlanych polegających na wykonaniu przedmiotu umowy.3)
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno - Użytkowego
wraz z załącznikami stanowiącego załącznik nr7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 85365,85 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Przebudowa ul. Różanej w Małej Nieszawce2) Zakres przewidywanych prac obejmuje
m.in.: a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania;b)
uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do prawidłowego
wykonania przedmiotu umowy w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową;c) realizację
robót budowlanych polegających na wykonaniu przedmiotu umowy.3) Zamawiający opisał
przedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno - Użytkowego wraz z załącznikami
stanowiącego załącznik nr7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 40650,40 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI: Przebudowa drogi wewnętrznej (dz. nr 199/11) w Małej Nieszawce2) Zakres
przewidywanych prac obejmuje m.in.: a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie
niezbędnym dla realizacji zadania;b) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji
administracyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w oparciu o
sporządzoną dokumentację projektową;c) realizację robót budowlanych polegających na
wykonaniu przedmiotu umowy.3) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą
Programu Funkcjonalno - Użytkowego wraz z załącznikami stanowiącego załącznik nr7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 31707,31 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII: Budowa oświetlenia ul. Ciechocińska w Brzozie2) Zakres przewidywanych prac
obejmuje m.in.: a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla realizacji
zadania;b) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do
prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w oparciu o sporządzoną dokumentację
projektową;c) realizację robót budowlanych polegających na wykonaniu przedmiotu umowy.3)
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno - Użytkowego
wraz z załącznikami stanowiącego załącznik nr7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 91056,91 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII: Budowa oświetlenia ul. Nad Potokiem w Cierpicach2) Zakres przewidywanych prac
obejmuje m.in.: a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla realizacji
zadania;b) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do
prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w oparciu o sporządzoną dokumentację
projektową;c) realizację robót budowlanych polegających na wykonaniu przedmiotu umowy.3)
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno - Użytkowego
wraz z załącznikami stanowiącego załącznik nr7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 45528,45 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX: Budowa oświetlenia ul. Leśna (17-19) w Małej Nieszawce2) Zakres przewidywanych
prac obejmuje m.in.: a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla
realizacji zadania;b) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych
niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w oparciu o sporządzoną
dokumentację projektową;c) realizację robót budowlanych polegających na wykonaniu
przedmiotu umowy.3) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Programu
Funkcjonalno - Użytkowego wraz z załącznikami stanowiącego załącznik nr7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 19512,19 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część X: Budowa chodnika przy ul. Sosnowej w Cierpicach2) Zakres przewidywanych prac
obejmuje m.in.: a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla realizacji
zadania;b) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do
prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w oparciu o sporządzoną dokumentację
projektową;c) realizację robót budowlanych polegających na wykonaniu przedmiotu umowy.3)
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno - Użytkowego
wraz z załącznikami stanowiącego załącznik nr7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113184,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113184,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DROBET Robert Bartnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791105810

7.3.3) Ulica: Orla 36

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113184,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65559,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65559,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DROBET Robert Bartnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791105810

7.3.3) Ulica: Orla 36

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65559,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153805,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153805,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Przyziółkowski BRUKBUD; STIHL Autoryzowany Dealer Sprzedaż-Serwis-Wynajem

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562044591

7.3.3) Ulica: Zbożowa nr 35A/7,

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153805,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121268,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226049,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121268,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DROBET Robert Bartnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791105810

7.3.3) Ulica: Orla 36

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121268,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69076,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108537,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69076,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DROBET Robert Bartnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791105810

7.3.3) Ulica: Orla 36

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69076,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59795,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59795,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DROBET Robert Bartnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791105810

7.3.3) Ulica: Orla 36

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59795,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240834,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH ELTOM PIOTR OSOWISKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792325318

7.3.3) Ulica: Zakątek 35

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64821,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121524,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64821,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH ELTOM PIOTR OSOWISKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792325318

7.3.3) Ulica: Zakątek 35

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64821,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29827,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51414,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29827,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH ELTOM PIOTR OSOWISKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792325318

7.3.3) Ulica: Zakątek 35

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29827,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22632,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45828,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22632,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DROBET Robert Bartnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791105810

7.3.3) Ulica: Orla 36

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22632,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

2021-07-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.