Ogłoszenie z dnia 2022-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Komputery i laptopy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Matki i Dziecka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288395
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kasprzaka 17a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-211
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@imid.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.imid.med.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Komputery i laptopy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-866c27b5-bfba-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Dział Zamówień Publicznych przeprowadził postępowanie przetargowe w trybie podstawowym bez negocjacji znak: A/ZP/SZP.261-19/22 na dostawę: „Sprzętu komputerowego”.
Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2022/BZP 00053834/01 w dniu 10-02-2022 r.
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 18-02-2022 r. Postępowanie w części nr 4 zostało unieważnione w dniu 07-03-2022 r. na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, gdyż w tej części nie złożono żadnej oferty.
Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione w związku z powyższym zachodzą łącznie wszystkie przesłanki zezwalające na zawarcie umowy o zamówienie publiczne po negocjacjach tylko z jednym Wykonawcą.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A/ZP/SZP.261-34/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa „Komputerów i laptopów”. Komputer stacjonarny - szt. 1, Monitor 27” - szt. 1, Laptop 15,6” - szt. 1 , Laptop 13,3” - szt. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. nr 2a do zaproszenia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19778,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19778,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19778,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Caliński VATOS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712289124
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Chudoby 64D
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-287
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19778,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie doposażenia lokalu przy ul. Dzielnej 7 w Warszawie na rzecz Specjalistycznej Poradni Profilaktyczno-Terapeutycznej dla dzieci i młodzieży ze środowisk zagrożonych alkoholizmem "OPTA"
- Realizacje w terenie zleceń dotyczących oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz zmian w geometrii pasa drogowego dla ulic m.st Warszawy będących w utrzymaniu (...)
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 719 od km 15+235 do km 18+755 (z wyłączeniem nawierzchni jezdni południowej w km 15+370 do 15+737) " - nr postępowania 071/24
- Dostawa i wymiana centrali klimatyzacyjnej N6-W6 w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie psychologii w Poliklinice w Radomiu, Przychodni Zdrowia Psychicznego
- Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnodostępnej w IERIGŻ-PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 214/IH/TP/4/2024_Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Dostawa 1 szt. komputera przenośnego dla WH - DE-dzp.272-205/24
- "Przedłużenie wsparcia dla oprogramowania systemu backupu."
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do analizy cytometrycznej Laboratorium Badań Translacyjnych w Medycynie Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa komputerów przenośnych wraz z monitorami
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.