Ogłoszenie z dnia 2022-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00100555/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont sprzętu koszarowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930103906
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obornicka 126
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 261 65 68 01
1.5.8.) Numer faksu: 261 65 68 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rziwroclaw.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: rziwroclaw.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/rzi_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sprzętu koszarowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b67e33a5-ae85-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064377/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Remont sprzętu koszarowego i polowego systemem zleconym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100555/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/VI/SSp/22/U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235772,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont łóżka koszarowego uniwersalnego WP2-27 szt. 184
Czynności procesu remontu
1. Całkowity demontaż wkładu siatkowego;
2. Prostowanie konstrukcji ramy, szczytu i tyłu łóżka;
3. Wymiana skorodowanych elementów konstrukcji ramy (wymiana całych odcinków bocznych ramy – nie dopuszczalne łączenie boków ramy
na długości (tylko w narożnikach));
4. Wymiana pogiętych łączników i zaczepów;
5. Uzupełnienie brakujących stopek i główek ramy;
6. Szlifowanie ramy (konstrukcja ramy nie może mieć żadnych zadziorów
i ostrych krawędzi oraz widocznych spawów);
7. Śrutowanie (piaskowanie) konstrukcji stalowej łóżka;
8. Malowanie proszkowe konstrukcji farbą zapewniającą min. 10 letnią gwarancję jednorodności powłoki przy przechowywaniu i eksploatacji łóżka w warunkach koszarowych w kolorze jasno szarym (wg palety barw RAL 7035) lub równorzędnym;
9. Montaż wkładu siatkowego z elementów nowych i oznakowanie łóżka.
Remont szafki metalowej WP2-24 szt. 195
1) demontaż szafki (drzwiczek, szuflady, półki, stopki);
2) naprawa uszkodzonych elementów szafki (szuflady i jej prowadnic, drzwiczek, korpusu, zawiasów, zaczepów i zamknięć) poprzez prostowanie, spawanie, nitowanie lub wymianę (niedopuszczalne spawanie elementów konstrukcji szafki na długości elementu – wymiana całych odcinków - od narożnika do narożnika, niedopuszczalne spawanie wypełnienia ścian, pleców, spodu i góry szafki – wymiana całych elementów);
3) wymiana uszkodzonych bądź zużytych elementów szafki nie nadających się do remontu, uzupełnianie brakujących elementów metalowych;
4) prostowanie elementów szafki zapewniając równoległość i prostolinijność linii krawędzi oraz powierzchni bocznych, blatu i spodu szafki oraz płynne przesuwanie szuflady w prowadnicach, a także równe domykanie szuflady i drzwiczek zapewniające jednakowa szczelinę pomiędzy frontami
a korpusem szafki (niedopuszczalne nierówności na powierzchniach bocznych , blacie, spodzie i frontach szuflady i drzwiczek;
5) szlifowanie spawów i elementów metalowych (niedopuszczalne zadziory, ostre krawędzie i nadlewki spawów);
6) usunięcie starej farby metodą strumieniowo – ścierną (śrutowanie/piaskowanie) do I klasy czystości;
7) Malowanie proszkowe konstrukcji farbą zapewniającą min. 10 letnią gwarancję jednorodności powłoki przy przechowywaniu i eksploatacji szafki w warunkach koszarowych w kolorze jasno szarym (wg palety barw RAL 7035) lub równorzędnym;
8) montaż szafki i oznakowanie WP2-24, montaż nowych stopek ochronnych z tworzywa sztucznego
Remont szafy metalowej WP2-34 szt. 219
1) demontaż szafy (drzwiczek, półek);
2) naprawa uszkodzonych elementów szafy (drzwiczek, korpusu, zawiasów, zaczepów i zamknięć) poprzez prostowanie, spawanie, nitowanie lub wymianę (niedopuszczalne spawanie elementów konstrukcji szafy
na długości elementu – wymiana całych odcinków - od narożnika
do narożnika, niedopuszczalne spawanie wypełnienia ścian, pleców, spodu i góry szafy – wymiana całych elementów);
3) wymiana uszkodzonych bądź zużytych elementów szafy nie nadających się do remontu, uzupełnianie brakujących elementów metalowych;
4) szlifowanie spawów i elementów metalowych (niedopuszczalne zadziory, ostre krawędzie i nadlewki spawów);
5) usunięcie starej farby metodą strumieniowo – ścierną (śrutowanie/piaskowanie) do I klasy czystości;
6) Malowanie proszkowe konstrukcji farbą zapewniającą min. 10 letnią gwarancję jednorodności powłoki przy przechowywaniu i eksploatacji łóżka w warunkach koszarowych w kolorze jasno szarym (wg palety barw RAL 7035) lub równorzędnym;
7) montaż szafy i oznakowanie WP2-34
Remont wieszaka wielokołkowego stojącego meta. WP2-35 szt. 43
1800X650X1900MM
Wieszak wykonany jest z elementów stalowych w zakres prac remontowych wchodzi:
- czyszczenie konstrukcji poprzez śrutowanie bądź piaskowanie;
- prostowanie skrzywionych elementów konstrukcyjnych i naciągowych;
- doprowadzenie do równoległości boków wieńca i podstawy oraz nóg – konstrukcji nośnych bocznych;
- uzupełnienie ubytków elementów konstrukcyjnych, naprawa pękniętych i złamanych elementów przez spawanie;
- wykonane łączenia spawane winny być poprzez spawy pełne, pełnowartościowe, konstrukcyjne (niedopuszczalne jest łączenie poprzez spawy punktowe), miejsce łączeń spawanych winny być oszlifowane bez pozostawienia zadziorów i ostrych krawędzi;
- wymiana elementów skorodowanych, zniszczonych w stopniu uniemożliwiającym naprawę lub gdy wymiana elementu na nowy jest bardziej opłacalne ekonomicznie;
- nowe elementy winny być wykonane z rurek stalowych i prętów (stal konstrukcyjna STS3 lub odpowiednik) o grubości ścianek min. 2 mm, pręty gr. 18 mm;
- elementy naciągu w przypadku korozji i uszkodzeń gwintu winny być wymienione na nowe, wykonane z pręta stalowego gwintowanego, śruby rzymskiej, długie ramie naciągu winno być wykonane z pręta stalowego pełnego lub z rurki stalowej gr. ścianki min.1,5 mm z rozklepanym końcem pod otwór montażowy ( niedopuszczalne jest stosowanie wspawywanych podkładek i spawanie elementu naciągowego na długości konstrukcyjnej);
- malowanie proszkowe konstrukcji farbą poliestrową kolor RAL 7035 grey;
- wymiana stopek ochronnych z tworzywa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50850000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39157000-7 - Części mebli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty tj. 437 019,00 zł (brutto) przekracza kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 290 000,00 zł (brutto)SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437019,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 437019,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2026r
- Umowa ramowa na dostawę środków spożywczych i żywności
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby WTZ im. Jana Pawła II Caritas Archidiecezji Wrocławskiej w Henrykowie
- Świadczenie usług telefonii komórkowej, transmisji danych oraz dostawa sprzętu dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa suchej karmy bytowej dla kotów wolno żyjących
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Opieki św. Jadwigi Śląskiej Caritas Archidiecezji Wrocławskiej w Henrykowie".
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.