eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont sprzętu koszarowego



Ogłoszenie z dnia 2022-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont sprzętu koszarowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930103906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obornicka 126

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 261 65 68 01

1.5.8.) Numer faksu: 261 65 68 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rziwroclaw.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: rziwroclaw.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/rzi_wroclaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sprzętu koszarowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b67e33a5-ae85-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125306

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064377/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Remont sprzętu koszarowego i polowego systemem zleconym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100555/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 22/VI/SSp/22/U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 235772,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont łóżka koszarowego uniwersalnego WP2-27 szt. 184
Czynności procesu remontu
1. Całkowity demontaż wkładu siatkowego;
2. Prostowanie konstrukcji ramy, szczytu i tyłu łóżka;
3. Wymiana skorodowanych elementów konstrukcji ramy (wymiana całych odcinków bocznych ramy – nie dopuszczalne łączenie boków ramy
na długości (tylko w narożnikach));
4. Wymiana pogiętych łączników i zaczepów;
5. Uzupełnienie brakujących stopek i główek ramy;
6. Szlifowanie ramy (konstrukcja ramy nie może mieć żadnych zadziorów
i ostrych krawędzi oraz widocznych spawów);
7. Śrutowanie (piaskowanie) konstrukcji stalowej łóżka;
8. Malowanie proszkowe konstrukcji farbą zapewniającą min. 10 letnią gwarancję jednorodności powłoki przy przechowywaniu i eksploatacji łóżka w warunkach koszarowych w kolorze jasno szarym (wg palety barw RAL 7035) lub równorzędnym;
9. Montaż wkładu siatkowego z elementów nowych i oznakowanie łóżka.
Remont szafki metalowej WP2-24 szt. 195



1) demontaż szafki (drzwiczek, szuflady, półki, stopki);
2) naprawa uszkodzonych elementów szafki (szuflady i jej prowadnic, drzwiczek, korpusu, zawiasów, zaczepów i zamknięć) poprzez prostowanie, spawanie, nitowanie lub wymianę (niedopuszczalne spawanie elementów konstrukcji szafki na długości elementu – wymiana całych odcinków - od narożnika do narożnika, niedopuszczalne spawanie wypełnienia ścian, pleców, spodu i góry szafki – wymiana całych elementów);
3) wymiana uszkodzonych bądź zużytych elementów szafki nie nadających się do remontu, uzupełnianie brakujących elementów metalowych;
4) prostowanie elementów szafki zapewniając równoległość i prostolinijność linii krawędzi oraz powierzchni bocznych, blatu i spodu szafki oraz płynne przesuwanie szuflady w prowadnicach, a także równe domykanie szuflady i drzwiczek zapewniające jednakowa szczelinę pomiędzy frontami
a korpusem szafki (niedopuszczalne nierówności na powierzchniach bocznych , blacie, spodzie i frontach szuflady i drzwiczek;
5) szlifowanie spawów i elementów metalowych (niedopuszczalne zadziory, ostre krawędzie i nadlewki spawów);
6) usunięcie starej farby metodą strumieniowo – ścierną (śrutowanie/piaskowanie) do I klasy czystości;
7) Malowanie proszkowe konstrukcji farbą zapewniającą min. 10 letnią gwarancję jednorodności powłoki przy przechowywaniu i eksploatacji szafki w warunkach koszarowych w kolorze jasno szarym (wg palety barw RAL 7035) lub równorzędnym;
8) montaż szafki i oznakowanie WP2-24, montaż nowych stopek ochronnych z tworzywa sztucznego
Remont szafy metalowej WP2-34 szt. 219



1) demontaż szafy (drzwiczek, półek);
2) naprawa uszkodzonych elementów szafy (drzwiczek, korpusu, zawiasów, zaczepów i zamknięć) poprzez prostowanie, spawanie, nitowanie lub wymianę (niedopuszczalne spawanie elementów konstrukcji szafy
na długości elementu – wymiana całych odcinków - od narożnika
do narożnika, niedopuszczalne spawanie wypełnienia ścian, pleców, spodu i góry szafy – wymiana całych elementów);
3) wymiana uszkodzonych bądź zużytych elementów szafy nie nadających się do remontu, uzupełnianie brakujących elementów metalowych;
4) szlifowanie spawów i elementów metalowych (niedopuszczalne zadziory, ostre krawędzie i nadlewki spawów);
5) usunięcie starej farby metodą strumieniowo – ścierną (śrutowanie/piaskowanie) do I klasy czystości;
6) Malowanie proszkowe konstrukcji farbą zapewniającą min. 10 letnią gwarancję jednorodności powłoki przy przechowywaniu i eksploatacji łóżka w warunkach koszarowych w kolorze jasno szarym (wg palety barw RAL 7035) lub równorzędnym;
7) montaż szafy i oznakowanie WP2-34
Remont wieszaka wielokołkowego stojącego meta. WP2-35 szt. 43
1800X650X1900MM

Wieszak wykonany jest z elementów stalowych w zakres prac remontowych wchodzi:
- czyszczenie konstrukcji poprzez śrutowanie bądź piaskowanie;
- prostowanie skrzywionych elementów konstrukcyjnych i naciągowych;
- doprowadzenie do równoległości boków wieńca i podstawy oraz nóg – konstrukcji nośnych bocznych;
- uzupełnienie ubytków elementów konstrukcyjnych, naprawa pękniętych i złamanych elementów przez spawanie;
- wykonane łączenia spawane winny być poprzez spawy pełne, pełnowartościowe, konstrukcyjne (niedopuszczalne jest łączenie poprzez spawy punktowe), miejsce łączeń spawanych winny być oszlifowane bez pozostawienia zadziorów i ostrych krawędzi;
- wymiana elementów skorodowanych, zniszczonych w stopniu uniemożliwiającym naprawę lub gdy wymiana elementu na nowy jest bardziej opłacalne ekonomicznie;
- nowe elementy winny być wykonane z rurek stalowych i prętów (stal konstrukcyjna STS3 lub odpowiednik) o grubości ścianek min. 2 mm, pręty gr. 18 mm;
- elementy naciągu w przypadku korozji i uszkodzeń gwintu winny być wymienione na nowe, wykonane z pręta stalowego gwintowanego, śruby rzymskiej, długie ramie naciągu winno być wykonane z pręta stalowego pełnego lub z rurki stalowej gr. ścianki min.1,5 mm z rozklepanym końcem pod otwór montażowy ( niedopuszczalne jest stosowanie wspawywanych podkładek i spawanie elementu naciągowego na długości konstrukcyjnej);
- malowanie proszkowe konstrukcji farbą poliestrową kolor RAL 7035 grey;
- wymiana stopek ochronnych z tworzywa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50850000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39157000-7 - Części mebli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty tj. 437 019,00 zł (brutto) przekracza kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 290 000,00 zł (brutto)

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437019,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 437019,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.