eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Dostawa leków z podziałem na 9 zadań

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa leków z podziałem na 9 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 107 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570544566

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kołobrzeska 44

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 261472820

1.5.8.) Numer faksu: 261472820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: astawska@107sw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://107sw.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa leków z podziałem na 9 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2597061-bd7e-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058407/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Dostawa leków z podziałem na zadania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/107sw

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: platformazakupowa.pl/pn/107sw zwanej
dalej Platformą.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania,
składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych
w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla
Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z
Instrukcją korzystania z Platformy. Ze względu na ograniczoną ilość znaków szczegółowe informacje
dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1
niniejszej SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne
wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj: stały dostęp do
sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; komputer klasy PC lub MAC
o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4 , Linux, lub ich nowsze
wersje;zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalna
wersja 10 0.; włączona obsługa JavaScript;zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny
obsługujący format plików .pdf;szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu
TLS 1.3; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia:akceptuje warunki korzystania z
Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący; zapoznał i stosuje
się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zamawiający nie ponosi
odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy, w
szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu
składania ofert (np. złożenie oferty
w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Zamawiający informuje, że instrukcje z
korzystania z Platformy, dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie
treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy
użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zalecenia: Formaty plików
wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY
MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów
publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych”: zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .xls, .jpg, (.jpeg)
ze szczególnym wskazaniem na .pdf; w celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje
wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7z; wśród formatów powszechnych a NIE występujących w
rozporządzeniu występują: .gif, .bmp, .numbers, .pages. komunikacja z wykonawcami odbywa się tylko
na Platformie za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za
pośrednictwem adresu email;korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób niż za
pomocą Platformy na przykład listownie, mailem nie będzie brana pod uwagę; Sugerujemy złożenie
oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków;podczas podpisywania plików zaleca
się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1;zamawiający rekomenduje wykorzystanie
podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu;zamawiający zaleca aby nie wprowadzić jakichkolwiek
zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym.Maksymalny rozmiar jednego pliku
przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, wycofania oferty wynosi 150
MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Ze względu na ograniczoną
ilość znaków szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1)Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 RODO Rozporządzenia
parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej
„RODO”, informuję że, Administratorem Pani/Pana danych osobowych ujawnionych w przedmiotowym
postępowaniu jest 107 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, przy ul. Kołobrzeskiej 44, 78-600
Wałcz.
2) Inspektor Ochrony Danych Osobowych dostępny jest pod adresem email: iod@107sw.mil.pl.
3) Podane dane w zakresie wynikającym z właściwych przepisów ustawy Pzp oraz wydanych na jej
podstawie aktów wykonawczych, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu
przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W pozostałym
zakresie na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wynikającej z faktu złożenia
przedmiotowej oferty.
4) Administrator przekazuje dane osobowe odbiorcom w ramach świadczenia usług na
administrowanie i serwisowanie systemami informatycznymi, obsługę poczty oraz innym
zainteresowanym na zasadach, w szczególności wynikających z art. 18, art. 74, art. 76, art. 222, art.
253, art. 260 wymienionej ustawy Pzp.
5) Dane przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia.
6) Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do swoich danych, w tym otrzymania kopii, ich sprostowania,
ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
oraz do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie. Dane nie będą podlegać
zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych, w zakresie
wynikającym z wymienionych przepisów prawa, jest niezbędne do realizacji celu. W pozostałym
zakresie podanie danych jest dobrowolne.
7) Ponadto informuję, że:
a) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (prawo dostępu
do swoich danych i otrzymania ich kopii), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający
może żądać od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu;
b) skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia
danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO nie może skutkować zmiana wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnych z ustawą;
c) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenia żądania ograniczenia przetwarzania, o których
mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.2612.7.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków w podziale na 9 zadań.
Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie
realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6.1 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdego zadania zamawiający jest uprawniony zlecić wykonawcy dodatkowy
zakres rzeczowy („Opcja”).
Przedmiotem Opcji będą dostawy asortymentów tożsamych z opisanymi w SWZ i wycenionych
przez wykonawcę w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym część oferty, w
ilościach określonych w załączniku nr 1.1 – 1.9 do SWZ.
W ramach Opcji, wedle wyboru zamawiającego, może zostać zlecona dostawa wszystkich,
niektórych lub jednego asortymentu wskazanego i wycenionego przez wykonawcę w tabeli
formularza asortymentowo – cenowego stanowiącego część oferty.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a
wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą
zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 50% wartości przedmiotu zamówienia.
Podstawą określenia wartości dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu)
będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym
część oferty wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny ofert dla części (zadań): 1 – 9

1. Cena brutto – 100% (waga kryterium %)
Oferty będą oceniane metoda punktową w skali 100 punktowej.
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:

najniższa cena spośród ocenianych ofert/cena oferty badanej x 100 pkt

Oferta może otrzymać maksymalnie 100,00 pkt w (1% = 1,00 pkt) w zakresie kryterium ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków w podziale na 9 zadań.
Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie
realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6.2 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdego zadania zamawiający jest uprawniony zlecić wykonawcy dodatkowy
zakres rzeczowy („Opcja”).
Przedmiotem Opcji będą dostawy asortymentów tożsamych z opisanymi w SWZ i wycenionych
przez wykonawcę w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym część oferty, w
ilościach określonych w załączniku nr 1.1 – 1.9 do SWZ.
W ramach Opcji, wedle wyboru zamawiającego, może zostać zlecona dostawa wszystkich,
niektórych lub jednego asortymentu wskazanego i wycenionego przez wykonawcę w tabeli
formularza asortymentowo – cenowego stanowiącego część oferty.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a
wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą
zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 50% wartości przedmiotu zamówienia.
Podstawą określenia wartości dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu)
będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym część oferty wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny ofert dla części (zadań): 1 – 9

1. Cena brutto – 100% (waga kryterium %)
Oferty będą oceniane metoda punktową w skali 100 punktowej.
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:

najniższa cena spośród ocenianych ofert/cena oferty badanej x 100 pkt

Oferta może otrzymać maksymalnie 100,00 pkt w (1% = 1,00 pkt) w zakresie kryterium ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków w podziale na 9 zadań.
Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie
realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6.3 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdego zadania zamawiający jest uprawniony zlecić wykonawcy dodatkowy
zakres rzeczowy („Opcja”).
Przedmiotem Opcji będą dostawy asortymentów tożsamych z opisanymi w SWZ i wycenionych
przez wykonawcę w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym część oferty, w
ilościach określonych w załączniku nr 1.1 – 1.9 do SWZ.
W ramach Opcji, wedle wyboru zamawiającego, może zostać zlecona dostawa wszystkich,
niektórych lub jednego asortymentu wskazanego i wycenionego przez wykonawcę w tabeli
formularza asortymentowo – cenowego stanowiącego część oferty.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a
wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą
zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 50% wartości przedmiotu zamówienia.
Podstawą określenia wartości dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu)
będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym część oferty wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny ofert dla części (zadań): 1 – 9

1. Cena brutto – 100% (waga kryterium %)
Oferty będą oceniane metoda punktową w skali 100 punktowej.
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:

najniższa cena spośród ocenianych ofert/cena oferty badanej x 100 pkt

Oferta może otrzymać maksymalnie 100,00 pkt w (1% = 1,00 pkt) w zakresie kryterium ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków w podziale na 9 zadań.
Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie
realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6.4 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdego zadania zamawiający jest uprawniony zlecić wykonawcy dodatkowy
zakres rzeczowy („Opcja”).
Przedmiotem Opcji będą dostawy asortymentów tożsamych z opisanymi w SWZ i wycenionych
przez wykonawcę w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym część oferty, w
ilościach określonych w załączniku nr 1.1 – 1.9 do SWZ.
W ramach Opcji, wedle wyboru zamawiającego, może zostać zlecona dostawa wszystkich,
niektórych lub jednego asortymentu wskazanego i wycenionego przez wykonawcę w tabeli
formularza asortymentowo – cenowego stanowiącego część oferty.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a
wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą
zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 50% wartości przedmiotu zamówienia.
Podstawą określenia wartości dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu)
będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym część oferty wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny ofert dla części (zadań): 1 – 9

1. Cena brutto – 100% (waga kryterium %)
Oferty będą oceniane metoda punktową w skali 100 punktowej.
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:

najniższa cena spośród ocenianych ofert/cena oferty badanej x 100 pkt

Oferta może otrzymać maksymalnie 100,00 pkt w (1% = 1,00 pkt) w zakresie kryterium ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków w podziale na 9 zadań.
Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie
realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6.5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdego zadania zamawiający jest uprawniony zlecić wykonawcy dodatkowy
zakres rzeczowy („Opcja”).
Przedmiotem Opcji będą dostawy asortymentów tożsamych z opisanymi w SWZ i wycenionych
przez wykonawcę w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym część oferty, w
ilościach określonych w załączniku nr 1.1 – 1.9 do SWZ.
W ramach Opcji, wedle wyboru zamawiającego, może zostać zlecona dostawa wszystkich,
niektórych lub jednego asortymentu wskazanego i wycenionego przez wykonawcę w tabeli
formularza asortymentowo – cenowego stanowiącego część oferty.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a
wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą
zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 50% wartości przedmiotu zamówienia.
Podstawą określenia wartości dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu)
będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym część oferty wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny ofert dla części (zadań): 1 – 9

1. Cena brutto – 100% (waga kryterium %)
Oferty będą oceniane metoda punktową w skali 100 punktowej.
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:

najniższa cena spośród ocenianych ofert/cena oferty badanej x 100 pkt

Oferta może otrzymać maksymalnie 100,00 pkt w (1% = 1,00 pkt) w zakresie kryterium ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków w podziale na 9 zadań.
Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie
realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6.6 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdego zadania zamawiający jest uprawniony zlecić wykonawcy dodatkowy
zakres rzeczowy („Opcja”).
Przedmiotem Opcji będą dostawy asortymentów tożsamych z opisanymi w SWZ i wycenionych
przez wykonawcę w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym część oferty, w
ilościach określonych w załączniku nr 1.1 – 1.9 do SWZ.
W ramach Opcji, wedle wyboru zamawiającego, może zostać zlecona dostawa wszystkich,
niektórych lub jednego asortymentu wskazanego i wycenionego przez wykonawcę w tabeli
formularza asortymentowo – cenowego stanowiącego część oferty.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a
wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą
zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 50% wartości przedmiotu zamówienia.
Podstawą określenia wartości dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu)
będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym część oferty wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny ofert dla części (zadań): 1 – 9

1. Cena brutto – 100% (waga kryterium %)
Oferty będą oceniane metoda punktową w skali 100 punktowej.
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:

najniższa cena spośród ocenianych ofert/cena oferty badanej x 100 pkt

Oferta może otrzymać maksymalnie 100,00 pkt w (1% = 1,00 pkt) w zakresie kryterium ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków w podziale na 9 zadań.
Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie
realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6.7 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdego zadania zamawiający jest uprawniony zlecić wykonawcy dodatkowy
zakres rzeczowy („Opcja”).
Przedmiotem Opcji będą dostawy asortymentów tożsamych z opisanymi w SWZ i wycenionych
przez wykonawcę w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym część oferty, w
ilościach określonych w załączniku nr 1.1 – 1.9 do SWZ.
W ramach Opcji, wedle wyboru zamawiającego, może zostać zlecona dostawa wszystkich,
niektórych lub jednego asortymentu wskazanego i wycenionego przez wykonawcę w tabeli
formularza asortymentowo – cenowego stanowiącego część oferty.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a
wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą
zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 50% wartości przedmiotu zamówienia.
Podstawą określenia wartości dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu)
będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym część oferty wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny ofert dla części (zadań): 1 – 9

1. Cena brutto – 100% (waga kryterium %)
Oferty będą oceniane metoda punktową w skali 100 punktowej.
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:

najniższa cena spośród ocenianych ofert/cena oferty badanej x 100 pkt

Oferta może otrzymać maksymalnie 100,00 pkt w (1% = 1,00 pkt) w zakresie kryterium ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków w podziale na 9 zadań.
Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie
realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6.8 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdego zadania zamawiający jest uprawniony zlecić wykonawcy dodatkowy
zakres rzeczowy („Opcja”).
Przedmiotem Opcji będą dostawy asortymentów tożsamych z opisanymi w SWZ i wycenionych
przez wykonawcę w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym część oferty, w
ilościach określonych w załączniku nr 1.1 – 1.9 do SWZ.
W ramach Opcji, wedle wyboru zamawiającego, może zostać zlecona dostawa wszystkich,
niektórych lub jednego asortymentu wskazanego i wycenionego przez wykonawcę w tabeli
formularza asortymentowo – cenowego stanowiącego część oferty.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a
wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą
zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 50% wartości przedmiotu zamówienia.
Podstawą określenia wartości dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu)
będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym część oferty wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny ofert dla części (zadań): 1 – 9

1. Cena brutto – 100% (waga kryterium %)
Oferty będą oceniane metoda punktową w skali 100 punktowej.
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:

najniższa cena spośród ocenianych ofert/cena oferty badanej x 100 pkt

Oferta może otrzymać maksymalnie 100,00 pkt w (1% = 1,00 pkt) w zakresie kryterium ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków w podziale na 9 zadań.
Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie
realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6.9 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdego zadania zamawiający jest uprawniony zlecić wykonawcy dodatkowy
zakres rzeczowy („Opcja”).
Przedmiotem Opcji będą dostawy asortymentów tożsamych z opisanymi w SWZ i wycenionych
przez wykonawcę w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym część oferty, w
ilościach określonych w załączniku nr 1.1 – 1.9 do SWZ.
W ramach Opcji, wedle wyboru zamawiającego, może zostać zlecona dostawa wszystkich,
niektórych lub jednego asortymentu wskazanego i wycenionego przez wykonawcę w tabeli
formularza asortymentowo – cenowego stanowiącego część oferty.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a
wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą
zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 50% wartości przedmiotu zamówienia.
Podstawą określenia wartości dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu)
będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym część oferty wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny ofert dla części (zadań): 1 – 9

1. Cena brutto – 100% (waga kryterium %)
Oferty będą oceniane metoda punktową w skali 100 punktowej.
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:

najniższa cena spośród ocenianych ofert/cena oferty badanej x 100 pkt

Oferta może otrzymać maksymalnie 100,00 pkt w (1% = 1,00 pkt) w zakresie kryterium ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
dla części (zadań) 1 – 9:
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
dla części (zadań) 1 – 8:
zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:
zezwolenie na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia tj. zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej albo zezwolenie na wytwarzanie, jeżeli wykonawca jest wytwórcą lub odpowiednio w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny – zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi – warunek dotyczy – produktów leczniczych.
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadać będzie wymagane powyżej uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej i zrealizuje dostawy, do których realizacji uprawnienia te są wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
dla części (zadań) 1 – 9:
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
dla części (zadań) 1 – 9:
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda złożenia przez wykonawcę podmiotowych środków
dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: podmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą:
a) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które dostawy, wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy na potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale II podrozdział 5
SWZ:
a) zezwolenie na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia tj. zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej albo zezwolenie na wytwarzanie, jeżeli wykonawca jest wytwórcą lub odpowiednio w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny – zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi – warunek dotyczy – produktów leczniczych

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) opis rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w
Rozdziale II, podrozdział 2, pkt 4) SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli
są konieczne do wykazania równoważności).
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww.
dokumenty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) opis rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w
Rozdziale II, podrozdział 2, pkt 4) SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli
są konieczne do wykazania równoważności).
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww.
dokumenty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:
1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
2) formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 1.1 – 1.9 do SWZ;
Uwaga!
Wykonawca wypełnia, podpisuje i załącza do oferty tylko te formularze, które dotyczą części (zadań), na które wykonawca
składa ofertę.
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za
pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1
do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
4) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy,
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z
dokumentów, o których mowa w ppkt 3);
5) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do
SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców,
6) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do
SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z
wykonawców, w zakresie, w jakim wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 1) w formularzu
oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2) oferta
musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie
wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać
umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść
pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu
z postępowania, w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia
składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie
wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu. Podmiotowy środek dowodowy: oświadczenie wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które dostawy, wykonają
poszczególni wykonawcy należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
zamówienia przez wykonawców. Podmiotowy środek dowodowy wymagany przez
zamawiającego, który należy złożyć na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp
na potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o którym mowa w Rozdziale II, podrozdział 5, pkt 2) SWZ,
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego posiadać będzie wymagane uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej i zrealizuje dostawy, do których realizacji uprawnienia te są wymagane. Przedmiotowe środki dowodowe
określone w rozdziale II podrozdział 7 pkt 8) SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień jest możliwa poprzez: zmianę terminu realizacji dostawy o okres
odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu tego terminu w przypadku:skutków działania siły
wyższej, rozumianej jako zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego
Strony, pomimo zachowania należytej staranności, nie mogły przewidzieć ani mu zapobiec, o ile
mają one wpływ na termin dostawy Produktu przez Wykonawcę, w tym w szczególności skutki
działania siły wyżej w postaci epidemii, wojen, klęsk żywiołowych,wystąpienia okoliczności
leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, których wystąpienia Zamawiający, pomimo zachowania należytej staranności, nie mógł przewidzieć w dniu zawarciu Umowy;zmianę
sposobu wykonania Przedmiotu Umowy lub Produktów w przypadku:gdy ulegnie zmianie stan
prawny, w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy, który spowoduje konieczność zmiany
sposobu wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, zmiany wielkości opakowania – z
zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej za Produkt, o ile
zamiana taka nie będzie skutkować zmniejszeniem ilości sztuk dostarczonego Produktu oraz nie
będzie skutkować zwiększeniem należnej Wykonawcy ceny za dostarczenie tego Produktu w
stosunku do jego ilości i ceny określonych w Ofercie Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 2 do
Umowy, zmiany producenta, numeru GTIN bądź nazwy własnej Produktu z zastrzeżeniem, że będzie
on spełniał wymagania określone w załączniku nr 1 do Umowy,korzystania przez
Zamawiającego z czasowych promocji cen Produktów, objętych Przedmiotem Umowy, gdy Wykonawca poinformuje
Zamawiającego o promocji, wskazując który Produkt jest nią objęty, w
jakim okresie trwa promocja oraz cenę promocyjną, dodatkowo przywołując oznaczenie Umowy,
na podstawie, której dany Produkt jest dostarczany, zmiany przedmiotu Umowy poprzez
zastąpienie Produktów wskazanych przez Wykonawcę w ofercie innymi Produktami o
analogicznym przeznaczeniu i spełniającymi wszystkie wymogi określone przez Zamawiającego
w dokumentach stanowiących załącznik nr 1 do Umowy oraz o parametrach jakościowych nie
gorszych od zaoferowanych przez Wykonawcę w wypełnionym załączniku stanowiącym
formularz asortymentowo - cenowy, złożonym wraz z ofertą; w szczególności lecz nie wyłącznie,
zmiana taka jest dopuszczalna w przypadku pojawienia się Produktów nowszej generacji, o
lepszych parametrach, właściwościach użytkowych, czy z innych przyczyn korzystniejszych dla
Zamawiającego;zmiany Wynagrodzenia do wysokości rocznego wskaźnika cen towarów i usług
konsumpcyjnych publikowanego przez Prezesa GUS, przy czym pierwsza waloryzacja może
nastąpić po upływie jednego roku realizacji Umowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na
koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; zmianę terminu realizacji Przedmiotu Umowy
w przypadku nie wyczerpania kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1, z zastrzeżeniem, że okres
przedłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy nie może być dłuższy niż 6
miesięcy;zmianę miejsca dostawy, określonego w § 2 ust. 4 Umowy, poprzez wskazanie
dodatkowego miejsca dostawy.Zamawiający na podstawie art 436 pkt 4) ustawy Pzp, przewiduje
możliwość dokonania zmiany Wynagrodzenia w przypadku wystąpienia:zmiany stawki
podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego,zmiany wysokości minimalnego
wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,zmiany zasad
podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki
składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zmiany zasad gromadzenia i
wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4
października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych– jeżeli zmiany te będą miały wpływ
na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.Ze względu na ograniczoną ilość
znaków szczegółowy zakres i rodzaj zmian umowy znajdują się w zal. nr 5 w § 8 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/107sw

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-19

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy zagraniczni
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporzą-dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wy-mieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę roz-strzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.