eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie MazowieckieRemont drogi powiatowej Nr 2065B na odc. Dworaki Sta¶ki - Soko³y.



Og³oszenie z dnia 2025-02-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej Nr 2065B na odc. Dworaki Sta¶ki – Soko³y.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZARZ¡D DRÓG POWIATOWYCH W WYSOKIEM MAZOWIECKIEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450672604

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wysokie Mazowieckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.markowska@zdpwm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zdpwm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi powiatowej Nr 2065B na odc. Dworaki Sta¶ki – Soko³y.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3280958e-7350-4fa7-9ad4-9cce315fe007

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00125285

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00000522/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Remont drogi powiatowej Nr 2065B na odc. Dworaki Sta¶ki - Soko³y.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdpwm

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdpwm

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdpwm

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z wymogami rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:

1. Administratorem udostêpnionych danych osobowych jest Zarz±d Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie, REGON: 450672604.
2. Administrator zgodnie z art. 37 ust. 1 RODO wyznaczy³ inspektora ochrony danych. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest mo¿liwy poprzez adres email: iodo@zdpwm.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Dane osobowe zawarte w sk³adanej ofercie przekazane zosta³y przez Wykonawcê.
5. Odbiorcami udostêpnionych danych osobowych bêd± podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 z pó¼n.zm.), dalej „ustawa Pzp”. Dodatkowo dane osobowe mog± byæ udostêpnione podmiotom wspó³pracuj±cym z administratorem, ¶wiadcz±cym obs³ugê prawn±, informatyczn± oraz innym podmiotom z którymi administrator podpisze umowê powierzenia.
6. Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy oraz okres gwarancyjny;
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
10. nie przys³uguje Pani/Panu:
e. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
f. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
g. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11. Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania informacji dotycz±cej przetwarzania danych osobowych przez Administratora wszystkim osobom których dane udostêpni³ w sk³adanej ofercie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 01/I/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej Nr 2065B na odc. Dworaki Sta¶ki – Soko³y zlokalizowanej na dzia³kach o numerach ewidencyjnych gruntów:
274/6 – obrêb Soko³y S, gmina Soko³y,
121/1 – obrêb Kruszewo-Wypychy, gmina Soko³y,
61/3, 61/1 – obrêb Perki-Bujenki, gmina Soko³y,
65 – obrêb Perki-Franki, gmina Soko³y,
93, 98 – obrêb Perki-Mazowsze, gmina Soko³y,
69 – obrêb Perki-Karpie, gmina Soko³y,
112/1, 104/3, 104/2 – obrêb Perki-Lachy, gmina Soko³y,
161/1, 159/1, 160 – obrêb Dworaki-Sta¶ki, gmina Soko³y,
1043 – obrêb Dworaki-Pikaty, gmina Soko³y.
Zakresem opracowania objêto remont drogi powiatowej o przekroju trasowym jedno-jezdniowym o szeroko¶ci jezdni 5,0 m i d³ugo¶ci: 8,115 km.
Na przedmiotowej drodze przewidziano:
- remont istniej±cej nawierzchni bitumicznej,
- wyrównanie z mieszanki mineralno-asfaltowej ¶redniej grubo¶ci 4 cm,
- wykonanie warstwy wi±¿±cej grubo¶ci 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej,
- wykonanie warstwy ¶cieralnej grubo¶ci 4 cm z mieszanki mineralno- asfaltowej,
- wykonanie rozjazdów bitumicznych,
- remont przepustów pod koron± drogi,
- pobocza z kruszywa naturalnego,
- regulacjê pionow± studzienek,
- oznakowanie pionowe, poziome i ustawienie barier,
- ustawienie krawê¿ników,
- wykonanie zjazdów i wyjazdów z bram (prze³o¿enie).
Wody opadowe i roztopowe odprowadzane bêd± do istniej±cych rowów przydro¿nych oraz istniej±cej kanalizacji deszczowej.
Charakterystyczne parametry okre¶laj±ce wielko¶æ obiektu:
- klasa drogi – L,
- kategoria ruchu – KR2,
- szeroko¶æ pasa drogowego – bez zmian,
- szeroko¶æ nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej – bez zmian – 5,0 m.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-10-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej dwie roboty budowlane (polegaj±ce na przebudowie, rozbudowie, budowie lub remoncie) odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 6 000 000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ milionów z³otych 00/100).
b) Wykonawca, który skieruj± do realizacji zamówienia co najmniej jedn± osobê na stanowisko Kierownika Budowy, która posiada odpowiednie uprawnienia budowlane (minimum 12 - miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika budowy) okre¶lone przepisami Prawa budowlanego tj.: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalno¶ci lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane w ww. zakresie wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów – zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024r., poz. 725).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 120 000,00 z³ (s³ownie: sto dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100).

2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024r., poz. 419).

4. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³acaæ na rachunek Zamawiaj±cego

Bank Spó³dzielczy w Wysokiem Mazowieckiem
Nr konta 85 8774 0000 0017 4916 2000 0040
z adnotacj±: „Remont drogi powiatowej Nr 2065B na odc. Dworaki Sta¶ki – Soko³y”.

UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.

5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Powiat Wysokomazowiecki, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15A, REGON 450670137 reprezentowany przez Zarz±d Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3ustawy Pzp. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz w projektowanych postanowieniach umowy, za³±cznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-14 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdpwm

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-14 11:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.