Ogłoszenie z dnia 2021-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00061399/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00125141 z dnia 2021-07-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie zlecanych analiz w zakresie statusów przedsiębiorstw, weryfikacji pod kątem trudnej sytuacji finansowej przedsiębiorstwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141032404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowogrodzka 47a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 390 73 58
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ncbr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/ncbr
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/ncbr/postepowania-rozpoczete1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i realizacja strategicznych programów badań naukowych i prac rozwojowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie zlecanych analiz w zakresie statusów przedsiębiorstw, weryfikacji pod kątem trudnej sytuacji finansowej przedsiębiorstwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e753152e-ba00-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013840/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Wsparcie działań DIBR w przeprowadzeniu analizy sytuacji prawnej i finansowej nowych inwestorów, zgłoszonych przez beneficjentów w ramach Bridge Alfa poprzez zakup usług eksperckich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
POIR PT2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061399/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 28/21/TPBN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 566255,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zlecanych łącznie 555 szt. analiz w zakresie statusów przedsiębiorstw, weryfikacji pod kątem trudnej sytuacji finansowej przedsiębiorstwa w rozumieniu unijnych przepisów dotyczących pomocy państwa, weryfikacji limitów otrzymanej przez przedsiębiorstwa pomocy de minimis. W ramach zamówienia gwarantowanego Zamawiający zleci Wykonawcy przeprowadzenie i dostarczenie do Zamawiającego 211 sztuk Analiz.
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, jako Instytucja Pośrednicząca (IP) dla Priorytetów I i IV PO IR ma obowiązek weryfikacji mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, przed zawarciem umów o dofinansowanie, jak również po ich podpisaniu, w zakresie statusu prawnego mając na względzie m.in. powiązania oraz informacje przedstawiane we wniosku o dofinansowanie ukazane w oświadczeniu o statusie przedsiębiorcy. Dodatkowo NCBR ma obowiązek dokonać weryfikacji tego, czy Wnioskodawca nie jest przedsiębiorcą w trudnej sytuacji w rozumieniu unijnych przepisów dotyczących pomocy państwa (art. 2 pkt 18 rozporządzenia 651/2014). Ponadto w związku z wprowadzeniem do konkursów dla przedsiębiorstw możliwości pozyskania pomocy de minimis na prace przedwdrożeniowe konieczna jest weryfikacja, czy Wnioskodawca ma prawo do uzyskania pomocy de minimis w pełnej wysokości (zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie) z uwzględnieniem podmiotów powiązanych kapitałowo i osobowo. Wykonanie zamówienia będzie polegało na przekazywaniu w transzach - średnio raz w tygodniu (maksymalnie 2 razy w tygodniu) przez Zamawiającego zamówień (dalej: „Zlecenie" lub „Zlecenia") na wykonanie analiz (dalej: „Analiza” lub „Analizy”) – jedna analiza obejmuje jeden podmiot. Zamówienia będą obejmowały jeden lub więcej analiz wymienionych w pkt Dodatkowe informacje. W wyniku przeprowadzenia analiz konieczne będzie dostarczenie do NCBR zweryfikowanych, podpisanych przez ekspertów, wskazanych w ofercie i wypełnionych analiz na opracowanym przez Zamawiającego formularzu – dotyczy pierwszego rodzaju analiz lub formularzu na wzorach zaproponowanych przez Wykonawcę w metodologii – dotyczy drugiego i trzeciego rodzaju analiz. Jednocześnie w zakresie pierwszego rodzaju analiz niezbędne będzie dostarczenie do NCBR sprawozdania odzwierciedlającego całość analizy dotyczącej danego przedsiębiorstwa i jego powiązań, tj. opis charakteru i zakresu powiązań z innymi podmiotami, z uwzględnieniem podmiotów nie będących podmiotami powiązanymi lub partnerskimi w rozumieniu rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz.U. L 187 z 26.6.2014, str. 1—78) oraz rodzaju rynku, na którym przedmiotowe podmioty działają zgodnie z definicją zawartą w art. 3 ust 3 akapit 4 załącznika I do rozporządzenia 651/2014 – na podstawie wzoru dokumentu zaproponowanego przez Wykonawcę w metodologii. Wykonawca przekazując wykonane analizy zobowiązany jest do przekazania NCBR wszystkich dokumentów źródłowych do przeprowadzonych analiz (printscreeny, wydruki, inną dokumentację) – dotyczy wszystkich rodzajów analiz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79200000-6 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212000-3 - Usługi audytu
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1393,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2751,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1393,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVESTIN SP. Z O .O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252245152
7.3.3) Ulica: Nowy Świat 60/9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-357
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190231,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 323/2025 Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51 m 9 i ul. Włókienniczej 55 m 11 w Warszawie.
- Zapewnienie noclegu, wyżywienia oraz wynajmu sal szkoleniowych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w Warszawie w związku z organizacją kursu podsumowującego
- Naprawa balustrad balkonowych budynku mieszkalnego w m. Łask, ul. Topolowa 1
- KZP/09/2025 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej
- Zakup kamizelek kuloodpornych.
- Wykonanie remontu stropu na poziomie "0" w Przedszkolu nr 10 przy ul. Nowolipki 10A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-15-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wartościowanie stanowisk pracy w Wodociągi i Kanalizacja w Opolu sp. z o.o., opracowanie projektu polityki płacowej oraz wsparcie procesu wdrożenia nowych zasad wynagradzania
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Podniesienie jakości życia mieszkańców (...) w mieście Jawor" w podziale na 2 części.
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
- CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - GMINA STUPSK
- "Wzmocnienie odporności cyfrowej usług publicznych w Powiecie Hrubieszowskim - Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i realizacja usług z obszaru organizacyjnego i kompetencyjnego w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.