eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasień › Dostawa sprzętu komputerowego i usług w ramach programu Cyfrowa Gmina

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i usług w ramach programu Cyfrowa Gmina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASIEŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000528712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. XX-lecia 20

1.5.2.) Miejscowość: Jasień

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-320

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@jasien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasien.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jasien

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i usług w ramach programu Cyfrowa Gmina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62e84d2f-a602-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124982

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018469/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego i usług w ramach programu Cyfrowa Gmina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082096

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiOŚ.2710.2.2023.MŁas

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160426,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I - Dostawa sprzętu komputowego,
STACJE ROBOCZE Z SYSTEMEM OPERACYJNYM I MONITOREM TYP 1 - 11 szt.,
STACJE ROBOCZE Z SYSTEMEM OPERACYJNYM I MONITOREM TYP 2 - 2 szt.
MOBILNA STACJA ROBOCZA Z SYTEMEM OPERACYJNYM - 3 szt.
STACJE ROBOCZE Z SYSTEMEM OPERACYJNYM I MONITOREM TYP 3 - 9 szt.
STACJE ROBOCZE Z SYSTEMEM OPERACYJNYM I MONITOREM TYP 4 - 5 szt.
STACJE ROBOCZE Z SYSTEMEM OPERACYJNYM I MONITOREM TYP 5 - 1 szt.
URZĄDZENIE DO BACKUPU- 1 szt.
OPROGRAMOWANIE USPRAWNIAJĄCE PRACĘ NA DOKUMENTACH- 5 szt.
URZĄDZENIE PODTRZYMUJĄCE ZASILANIE URZĄDZENIA DO BACKUPU - UPS- 1 szt.
URZĄDZENIE PODTRZYMUJĄCE ZASILANIE STACJI ROBOCZYCH – UPS - 4 szt. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48620000-0 - Systemy operacyjne

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.5.5.) Wartość części: 175925,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie szkoleń dla administratorów - 1 kpl. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników

4.5.5.) Wartość części: 12400 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Urządzenie klasy UTM - 1 szt. - szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
W prowadzonym postępowaniu do upływu składania ofert wpłynęły dwie oferty od Wykonawców:
Nr oferty: 1
Wykonawca:
Web-Profit Maciej Kuźlik
ul. Spokojna 18
41-940 Piekary Śląskie
NIP 498-013-84-93
Nr oferty: 2
Wykonawca:
CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.,
ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom
NIP 9482528507
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka
Sp. z o.o. - Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymagał między innymi dołączenia do oferty (przedmiotowy środek dowodowy): karty katalogowe (szczegółowe specyfikacje sprzętowe) wszystkich oferowanych sprzętów. Do oferty nie dołączono przedmiotowych środków dowodowych: karty katalogowe (szczegółowe specyfikacje sprzętowe) wszystkich oferowanych sprzętów.
Zgodnie z SWZ i ogłoszeniem o zamówieniu Zamawiający nie przewidywał uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. Tym samym oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy Web-Profit Maciej Kuźlik
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymagał między innymi dołączenia do oferty (przedmiotowy środek dowodowy) Załącznika nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia- załącznik techniczny wraz z podaniem istotnych parametrów technicznych. W ofercie Wykonawcy (załącznik nr 6) nie podano istotnych parametrów faktycznych wypełniając załącznik. Zgodnie z SWZ i ogłoszeniem o zamówieniu Zamawiający nie przewidywał uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymagał między innymi dołączenia do oferty (przedmiotowy środek dowodowy): karty katalogowe (szczegółowe specyfikacje sprzętowe) wszystkich oferowanych sprzętów. Do oferty nie dołączono przedmiotowych środków dowodowych: Abbyy Finereader PDF Corporate (licencja 1 rok) – nie załączono karty katalogowej. Zgodnie z SWZ Zamawiający nie przewidywał uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
Tym samym oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Wykonawca nie dołączył do oferty załącznika nr 8 tj formularza TER, który określa ceny poszczególnych elementów zamówienia, ale przede wszystkich wymaga w sposób jednoznaczny określenia oferowanego modelu, symbolu i marki elementu zamówienia
(w sposób umożliwiający weryfikację spełnienia warunków OPZ), a także zidentyfikowania procesorów i kart graficznych. Uzupełnienie ww. załącznika w przedmiotowym zakresie nie jest możliwe. Ww. informacji w sposób jednoznaczny nie można odnaleźć w innych elementach oferty, a tym samym nie jest możliwe potwierdzenie spełnienia warunków zamówienia w przedmiotowym zakresie. Tym samym oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159777 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162729 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W prowadzonym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy Point sp. z o.o. – Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymagał między innymi dołączenia do oferty (przedmiotowy środek dowodowy) Załącznika nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia- załącznik techniczny wraz z podaniem istotnych parametrów technicznych. W ofercie Wykonawcy (załącznik nr 6) nie podano istotnych parametrów faktycznych wypełniając załącznik. Zgodnie z SWZ
i ogłoszeniem o zamówieniu Zamawiający nie przewidywał uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. Tym samym oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna
z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12777 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12177 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.