eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki › "Przebudowa kompleksu sportowego przy ul. Sportowej w Dusznikach - Poprawa infrastruktury sportowej"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa kompleksu sportowego przy ul. Sportowej w Dusznikach – Poprawa infrastruktury sportowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Duszniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Duszniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-550

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48612919075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@duszniki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa kompleksu sportowego przy ul. Sportowej w Dusznikach – Poprawa infrastruktury sportowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d38212ee-0438-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124830

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022145/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Przebudowa kompleksu sportowego przy ul. Sportowej w Dusznikach - Poprawa infrastruktury sportowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258359/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa kompleksu sportowego przy ul. Sportowej w Dusznikach – Poprawa infrastruktury sportowej”.
Inwestycja obejmuje budowę infrastruktury lekkoatletycznej w tym: bieżnia czterotorowa dł. 400 m; skocznia wzwyż; skocznia w dal; bieżnia prosta dł. 130 m; rzutnia do pchnięcia kulą. Ponadto inwestycja obejmuje: przebudowę boiska do piłki nożnej wraz z nawodnieniem i oświetleniem, zakup i montaż wyposażenia; budowę mini boiska treningowego do piłki nożnej; przebudowę boiska wielofunkcyjnego – wymiana nawierzchni i montaż oświetlenia; przebudowę trybun
dla kibiców i ogrodzenia terenu.
2. Teren objęty zakresem zadania inwestycyjnego zlokalizowany jest na dz. nr 316/4 i fragmencie dz. nr 316/3, położonych w miejscowości Duszniki (obręb Duszniki).
Uwaga !
Zamawiający zastrzega iż zakres opracowania zagospodarowania terenu może automatycznie się rozszerzyć o przyległe nieruchomości, które z racji dostępności mediów, będą podlegały opracowaniu dokumentacji projektowej w nawiązaniu do poczynionych uzgodnień (np. przyłącza sieci).
3. Przedmiot zamówienia jest realizowany w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Wobec powyższego w ramach zamówienia Wykonawca:
 w etapie pierwszym wykona wielobranżowy projekt budowlany i wykonawczy
na podstawie wytycznych zawartych w programie funkcjonalno-użytkowym, wykona projekty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski
w podziale na elementy do celów rozliczeniowych oraz uzyska na rzecz Zamawiającego wszelkie decyzje administracyjne, pozwolenia i uzgodnienia pozwalające wykonać roboty budowlane (w tym również uzyska ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie, jeżeli będzie to konieczne lub dokona w imieniu Zamawiającego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy);
 w etapie drugim zrealizuje usługi i roboty na podstawie powyższej dokumentacji projektowej (po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej lub jej części ostatecznym pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem), w zakresie: robót rozbiórkowych, robót drogowych
i nawierzchniowych, wycinki drzew, budowy obiektów sportowych, montażu małej architektury, montażu oświetlenia, wykonaniu prac remontowych, stawianiu ogrodzeń, przebudowy istniejących sieci, zakładania nowych sieci infrastruktury, zakładania zieleni
w tym trawników.
4. Szczegółowy przedmiot zamówienia, który jest podstawą złożenia oferty określony jest w:
 Załączniku nr 1 do SWZ – Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z załącznikami programu (zwany w skrócie „PFU”);
 Załączniku nr 11 do SWZ – Projekt Umowy;
- które winny być łącznie rozpatrywane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

45262210-6 - Fundamentowanie

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5398000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8464790,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5398000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CT Sport sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721284452

7.3.3) Ulica: ul. Tomasza Drobnika 43

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-693

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5398000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.