Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00653374/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie deficytu
budżetu Gminy Piszczac oraz na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek długoterminowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PISZCZAC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Włodawska 8
1.5.2.) Miejscowość: Piszczac
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833559982
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@piszczac.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.piszczac.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7808ed13-e88d-40fd-b894-764e7bfaef541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie deficytubudżetu Gminy Piszczac oraz na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek długoterminowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7808ed13-e88d-40fd-b894-764e7bfaef54
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124821
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 340000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w ramach zadania pn. ”Obsługa kredytu
długoterminowego na finansowanie deficytu budżetu Gminy Piszczac oraz na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek długo-terminowych „ w kwocie do 2 000 000,00 zł.
4.2. Szczegółowe warunki kredytu:
1) Pozostawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego: w ciągu 2 dni roboczych od momentu złożenia dyspozycji wypłaty przez Zamawiającego, w jednej tran-szy w kwocie do 2 000 000,00 zł ( słownie: dwa miliony złotych 00/100)
2) Dla ujednolicenia obliczenia kosztu kredytu należy przyjąć wypłatę kredytu w następujący sposób na dzień 30 grudnia 2024 r. – w kwocie j.w., ze stawką WIBOR 1M na dzień 10 grudnia 2024 r.- 5,85%
3) Rodzaj waluty kredytu – kredyt złotówkowy.
4) Okres spłaty kredytu - spłata kapitału następować będzie zgodnie z harmo-nogramem spłaty kredytu (z zastrzeżeniem możliwości przedterminowej spła-ty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów). Planowany harmonogram spłat kredytu w latach zawiera Załącznik Nr 4do SWZ.
5) Terminy spłaty odsetek: raty odsetkowe płatne będą co trzy miesiące w lu-tym, maju, sierpniu i listopadzie począwszy od lutego 2025 r.
6) Opis sposobu obliczenia oprocentowania: zmienne oprocentowanie kredytu , będzie wyrażone jako suma stawki WIBOR 1M powiększonej o stałą marżę banku, przy czym WIBOR 1M będzie stawką bazową zmienną dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego; w danym okresie odsetkowym będzie ob-owiązywała stawka WIBOR 1M wyznaczana na 2 dni robocze przed końcem ostatniego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy.
7) Wskazana w ofercie marża banku jest obowiązująca przez cały okres kredytowania.
8) Do obliczenia oprocentowania przyjmuje się, że rok liczy 365 lub 366 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni.
9) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową podpisany przez Burmistrza Gminy z kontrasygnatą Skarbni-ka.
10) Zamawiający zastrzega sobie, że od przyznanego kredytu Bank nie pobierze dodatkowej prowizji od kredytu tj.:
prowizji przygotowawczej,
prowizji od przyznanego kredytu,
prowizji od wcześniejszej spłaty,
11) Ponadto, Bank nie będzie pobierał opłat dodatkowych nie wynikających bezpośrednio z umowy i przedłożonej oferty.
12) Kredytodawca nie będzie naliczał odsetek od wcześniejszej spłaty kredy-tu. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania (do dnia spłaty kredytu, a nie do końca trwania umowy). Zamawiający w okresie kredytowania zastrzega sobie prawo do zmiany terminów oraz wysokości rat spłaty kredytu, w takim przypadku Bank nie będzie pobierał opłat, prowizji bankowych oraz innych opłat manipulacyjnych.
13) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w PLN.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324866,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324866,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324866,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy Łomazach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5370001359
7.3.3) Ulica: Plac Jagielloński
7.3.4) Miejscowość: Łomazy
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324866,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2029-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie przejściowego deficytu w roku 2025
- Obsługa bankowa Powiatu Suskiego w skład którego wchodzą jednostki organizacyjne, służby i straż Powiatu Suskiego
- Usługa bankowa w zakresie udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu w 2025 r., w kwocie 1.113.640,00 zł PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczki
- Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Włocławskiego
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.800.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skomlin w 2025 r.
- Udzielenie Gminie Porąbka długoterminowego kredytu w wysokości 2.200.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.