eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzostek › Wykonanie instalacji elektrycznej, instalacji LAN oraz monitoringu



Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji elektrycznej, instalacji LAN oraz monitoringu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850019234

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mariana Nałęcza Mysłowskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Brzostek

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-230

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgopsbrzostek@mgopsbrzostek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mgopsbrzostek.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-002a67ef-9288-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji elektrycznej, instalacji LAN oraz monitoringu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-002a67ef-9288-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007571/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie instalacji elektrycznej, instalacji LAN oraz monitoringu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00028598

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MGOPS/271/1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173311,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji elektrycznej, instalacji LAN oraz monitoringu w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku przy ul. Mysłowskiego 11, 39-230 Brzostek – na potrzeby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzostku w szczególności:
a) Tablice rozdzielcze;
b) Instalację oświetlenia podstawowego;
c) Instalację gniazd wtykowych 230V;
d) Instalację połączeń wyrównawczych;
e) Ochronę przeciwporażeniową;
f) Instalację systemu SSWiN;
g) Instalację systemu LAN.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie:
1) Zasilanie energetyczne:
- montaż tablicy zasilającej, inst. WLZ wraz z okablowaniem (ok. 15 m przewodów LgY 10mm2) i pomiarami;
- trasy kablowe dla inst. zasilającej: mechaniczne wykonanie otworów (ok. 100 m) oraz kanałów instalacyjnych z PCW (korytko PCW – ok. 63 m 40x25, ok. 55 m 20x20, ok. 200 m 32x30, ok. 200 m 40x40, ok. 60 m 100x50, ok. 60 m 90x60).
2) Instalacja zasilająca + pomiar: ok. 300 m przewodów YDY 3x2,5mm2, montaż 27 szt. gniazd wtyczkowych, wymiana 27 gniazd na gniazda podwójne, montaż 22 szt. gniazd podwójnych 230V i 44 szt. gniazd 230V DATA z adapterem;
3) Roboty demontażowe: demontaż 46 szt. opraw świetlówkowych z kloszem (wraz z gniazdami, łącznikami i korytami);
4) Instalacja oświetleniowa + pomiar: ułożenie ok. 35 m przewodów kablowych YDY 3x1,5mm2 wraz z wypustami, przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu, montaż łączników podtynkowych świecznikowych (ok. 10 szt.) i 2 szt. łączników pojedynczych, montaż 41 opraw oświetleniowych LED 600x600 o mocy ok. 36W;
5) Niskie prądy:
- LAN i telefony:
Montaż szafy teletechnicznej i centrali telefonicznej wraz z wyposażeniem, zarabianiem i podłączaniem końcówek, krosowaniem i spawaniem kabla światłowodowego; Okablowanie LAN i telefon: układanie przewodów UTP (ok. 3500 m) wraz z przebijaniem otworów w ścianach i stropach oraz uszczelnieniem; Osprzęt instalacyjny: przygotowanie podłoża, montaż gniazd 2xRJ45 (ok. 22 szt.), gniazd telefonicznych 1xRJ45 (ok. 22 szt.), RJ45 keyston (ok. 75 szt.), rozbudowa istniejącego przyłącza światłowodowego w pom. B12 oraz przeniesienie i uruchomienie istniejącej centrali telefonicznej z budynku MGOPS w Brzostku; Pomiary: uruchomienie i konfiguracja systemu.
- CCTV: Monitoring wizyjny: okablowanie CCTW (ok. 300 m przewodów UTP) wraz z przygotowaniem podłoża, przebijaniem otworów w ścianach i stropach, uszczelnianiem i mocowaniem kamer TVU (ok. 11 szt.), rejestratora, swotch’a POE 24 portowego wraz z pomiarami, krosowaniem, konfiguracją, uruchomieniem i szkoleniem obsługi.
- Okablowanie SSWiN: montaż centrali (wraz z manipulatorem, czujkami ruchu, sygnalizatorem i pozostałym osprzętem) wraz z przygotowaniem podłoża, ułożeniem przewodów YTKSY 4x2x0,5mm2 (ok. 40 m), YTKSY 3x2x0,5mm2 (ok. 370 m) wraz z przebijaniem ścian i stropów, uszczelnianiem przejść, uruchomieniem, konfiguracją, pomiarami i szkoleniem obsługi.
4. UWAGI:
- W dokumentacji projektowej ujęte jest biuro oznaczone „biuro Nr 8”. Biuro nr 8 jest wyłączone z zakresu zamówienia, nie należy więc wyceniać w ofercie wykonywania jakichkolwiek prac w tym pomieszczeniu.
- Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorys sporządzonym metodą kalkulacji szczegółowej.
- Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej 200 tys. zł - potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii polisy OC.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji warunków zamówienia:
1) dokumentacja projektowa – załącznik nr 7 do SWZ,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ,
3) przedmiar robót – załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133911,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133911,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEXET SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133297718

7.3.3) Ulica: Płk. Kazimierza Iranka-Osmeckiego 6B

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-506

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133911,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.