eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: "Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: „Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ESTRADA POZNAŃSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: EP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Masztalarska, 8

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-767

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 852 88 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@estrada.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.estrada.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/estrada.poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: „Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21f82fce-355e-48b8-9232-5928b2fa834e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124756

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Rozwój działalności kulturalnej Estrady Poznańskiej – przebudowa budynków wraz z zakupem wyposażenia”, dofinansowany w ramach działania FENX.07.01 Infrastruktura kultury i turystyki kulturowej, Priorytet FENX.07 Kultura Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027;

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627950

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EP.ZP/271-10/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obejmujących pełnienie obowiązków
inwestora zastępczego podczas przygotowania i prowadzenia przedsięwzięcia
inwestycyjnego pn.: „Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i
wyposażenia” (dalej jako: „Zadanie” lub „Inwestycja”), zgodnie z dokumentacją
projektową, Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ
oraz umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, umowami z
instytucjami dofinansowującymi Zadanie i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj.
kompleksowa obsługa prawna, finansowa i techniczna Zadania oraz współpraca przy
realizacji umowy o dofinansowanie Zadania.
Zamawiający udostępni Inwestorowi Zastępczemu poglądowo aktualny projekt budowlany i
nowe założenia projektowe (zmiany projektowe) wynikające z aktualnego projektu
budowlanego sporządzonego dla Inwestycji.
W ramach przedmiotu Umowy obowiązkiem Inwestora Zastępczego jest m.in.:
1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującym polskim Prawem
budowlanym;
2) Kontrola prawidłowości dokumentacji technicznej Inwestycji;
3) Zapewnienie wykonywania przedmiotu umowy zgodnie z wytycznymi dla
nadzorowania Inwestycji współfinansowanych środkami z Unii Europejskiej;
4) Nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem Inwestycji;
5) Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych
i finansowych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów
dot. realizacji Inwestycji;
6) Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych,
administracyjnych i finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia;
7) Monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych
raportów/sprawozdań tego dotyczących, w których będą wzięte pod uwagę zarówno
wskaźniki rzeczowe, jak i finansowe;
8) Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad
prowadzonymi robotami;
9) Współpraca z nadzorem autorskim;
10) Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania;
11) Nadzór rzeczowo – terminowy w zakresie przygotowania dokumentów niezbędnych do
uzyskania wszelkich decyzji niezbędnych w procesie inwestycyjnym, w tym decyzji
pozwolenia na użytkowanie;
12) Rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych;
13) Utrzymywanie na bieżąco kontaktu ze wszystkimi uczestnikami Inwestycji oraz
koordynacja sprawozdawczości w zakresie rzeczowym pomiędzy tymi uczestnikami;
14) Kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów
związanych z ochroną środowiska;
15) Kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i
obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót;
16) Organizowanie, minimum raz w tygodniu, rad budowy dotyczących postępu robót z
udziałem przedstawicieli zespołu ds. zarządzania Projektem, wykonawców robót oraz
sporządzanie protokołu z tych spotkań;
17) Uczestnictwo, organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowych
wg umów oraz odbioru końcowego całej Inwestycji tj. podjęcie wszelkich niezbędnych
czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z powołaniem komisji
odbiorowych oraz przygotowaniem protokołów odbioru w porozumieniu z
Zamawiającym;
18) Dokonanie pełnych rozliczeń końcowych budowy oraz poszczególnych etapów zgodnie
z wymogami dla nadzorowania Inwestycji współfinansowanych środkami z Unii
Europejskiej;
19) Sporządzanie dla Zamawiającego okresowych (miesięcznych) sprawozdań, raportów,
harmonogramów, planów, prognoz wydatków;
20) Uczestniczenie w kontrolach Projektu, w szczególności Instytucji Pośredniczącej,
wyjaśnianie wątpliwości, przygotowanie wspólnie z Zamawiającym pisemnych
wyjaśnień – jeśli taka konieczność zaistnieje;
21) Przygotowanie rozliczenia rzeczowo – finansowego całej Inwestycji w zakresie
obejmującym wycenę powstałych w wyniku Inwestycji środków trwałych.
Szczegółowe obowiązki Inwestora Zastępczego określone zostały w załączniku nr 10 do SWZ – wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1254600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.