eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Mały › "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: spawacz, wózki widłowe, obsługa koparko-ładowarki dla uczestników projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w ZSCKR w Kamieniu Małym"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: spawacz, wózki widłowe,
obsługa koparko-ładowarki dla uczestników projektu Modernizacja
kształcenia zawodowego w ZSCKR w Kamieniu Małym"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W KAMIENIU MAŁYM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000788353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 89

1.5.2.) Miejscowość: Kamień Mały

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-460

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957515826

1.5.8.) Numer faksu: 957515826

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsrkm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrkm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://www.e-bip.org.pl/zsckrkamienmaly/30724

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: spawacz, wózki widłowe,
obsługa koparko-ładowarki dla uczestników projektu Modernizacja
kształcenia zawodowego w ZSCKR w Kamieniu Małym"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f6de074-882a-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124708

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072942/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: spawacz, wózki widłowe, obsługa koparko-ładowarki dla uczestników projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w ZSCKR w Kamieniu Małym"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

,,Modernizacja kształcenia zawodowego w ZS CKR w Kamieniu Małym” finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w części współfinansowanej przez Europejski Fundusz Społeczny".

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526427

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/PZP/11/2022/US

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41250,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs spawania metodą MAG – dla 5 osób.
1.Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia dodatkowej działalności w gospodarstwach rolniczych w celu dywersyfikacji dochodów oraz zdobycie stosownych uprawnień.
2.Program kursu obejmuje m.in. takie zagadnienia jak:
- bhp i p-poż. przy pracach spawalniczych,
- procesy spajania i pokrewne spajaniu,
- rysunek techniczny w spawalnictwie,
- materiały podstawowe i dodatkowe,
- urządzenia i sprzęt do spawania,
- technologia i technika spawania,
- kontrola i badania złączy spawanych,
- szkolenie , egzaminowanie , kwalifikowanie , certyfikowanie i uprawnienia spawaczy,
- przepisy, wytyczne i normy dotyczące spawalnictwa.
3. Czas trwania kursu: min. 145 godzin w tym 25 godzin lekcyjnych teorii w ZS CKR w Kamieniu Małym i 120 godzin zegarowych zajęć praktycznych. Pracownia na zajęcia teoretyczne zostanie udostępniona nieodpłatnie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu uczestników na miejsce odbywania się zajęć praktycznych i z powrotem na własny koszt.
4. W cenie należy uwzględnić: koszty przeprowadzenia kursu, kurs cięcia palnikiem plazmowym wraz z uprawnieniami, ubezpieczenie NNW, koszty badań lekarskich, ubranie robocze, materiały dydaktyczne, koszty egzaminu państwowego, koszty wydania zaświadczenia, transport.
5. Kurs będzie odbywał się w dni nauki po zajęciach szkolnych lub w dni wolne od zajęć szkolnych.
6. Uprawnienia (certyfikaty) - kurs zakończony egzaminem państwowym przeprowadzonym według wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach .
7. Wykonawca przygotowuje egzemplarz materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika oraz osobno dla Zamawiającego do dokumentacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 17500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs operatora wózków widłowych – dla 10 osób.
1.Celem kursu jest nabycie dodatkowej wiedzy i umiejętności ułatwiających podejmowanie własnej działalności gospodarczej , poszerzenie zakresu oferowanych usług lub podniesienie pozycji absolwenta na rynku pracy.
2.Program kursu obejmuje m.in. takie zagadnienia jak:
Typy stosowanych wózków jezdniowych
- budowa wózka
- czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami
- czynności kierowcy w czasie pracy wózkami
- wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa
- wiadomości z zakresu BHP
- wiadomości o dozorze technicznym
- bezpieczna obsługa i wymiana butli gazowej w wózkach jezdniowych
- praktyczna nauka jazdy
3. Czas trwania kursu: min. 45 godzin: w tym 30 godzin lekcyjnych teorii w ZS CKR w Kamieniu Małym i 15 godzin zegarowych zajęć praktycznych. Pracownia na zajęcia teoretyczne zostanie udostępniona nieodpłatnie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu uczestników na miejsce odbywania się zajęć praktycznych i z powrotem na własny koszt.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu uczestników na miejsce odbywania się zajęć praktycznych i z powrotem na własny koszt. Pracownia na zajęcia teoretyczne zostanie udostępniona nieodpłatnie Wykonawcy.
5. Kurs będzie odbywał się w dni nauki po zajęciach szkolnych lub w dni wolne od zajęć szkolnych.
6. Kurs zakończy się egzaminem państwowym UDT.
7. W cenie należy uwzględnić : przeprowadzenie kursu, sprzęt oraz materiały szkoleniowe, przeprowadzenie egzaminu, wydanie zaświadczeń , ubezpieczenie uczestników, odzież roboczą, transport.
8. Wykonawca przygotowuje egzemplarz materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika oraz osobno dla Zamawiającego do dokumentacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 8750 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs obsługa koparko - ładowarki klasa III – dla 6 osób.
1.Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia dodatkowej działalności w gospodarstwach rolniczych w celu dywersyfikacji dochodów oraz zdobycie stosownych uprawnień i zaświadczeń.
2.Program kursu obejmuje m.in. takie zagadnienia jak:
- bhp,
- użytkowanie eksploatacyjne,
- dokumentacja techniczna,
- podstawy elektrotechniki,
- silniki spalinowe,
- elementy hydrauliki,
- budowa koparko – ładowarki,
- technologia i technika wykonywania robót.
3. Czas trwania kursu: min.134 godzin, w tym min. 52 godzin lekcyjnych teorii w ZS CKR w Kamieniu Małym i min. 82 godzin zegarowych zajęć praktycznych.
4. Pracownia na zajęcia teoretyczne zostanie udostępniona nieodpłatnie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu uczestników na miejsce zajęć praktycznych i z powrotem na własny koszt.
5. Kurs będzie odbywał się w dni nauki po zajęciach szkolnych lub w dni wolne od zajęć szkolnych.
6. Uprawnienia ( certyfikaty) - kurs zakończony egzaminem zgodnym z wytycznymi Polskiego Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, świadectwem potwierdzającym zdobyte kwalifikacje oraz wpisem do książki operatora maszyn roboczych.
7. Wykonawca przygotowuje egzemplarz materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika oraz osobno dla Zamawiającego do dokumentacji.
8. W cenie należy uwzględnić: koszty przeprowadzenia kursu, ubezpieczenie NNW, koszty badań lekarskich, ubranie robocze, materiały dydaktyczne, koszty egzaminu, koszty wydania zaświadczenia, transport.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793180306

7.3.3) Ulica: Zakopiańska9/312

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-418

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Zawodowego KURS@NT Paweł Balcerzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992968290

7.3.3) Ulica: Czereśniowa 6

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Zawodowego KURS@NT Paweł Balcerzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992968290

7.3.3) Ulica: Czereśniowa 6

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.