eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Dostawa wyposażenia IT w projekcie "Informatyka dla Rolnika"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124658 z dnia 2021-07-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia IT w projekcie „Informatyka dla Rolnika"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH IM. WINCENTEGO WITOSA W OSTRÓDZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000705410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Czarnieckiego 69

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 896467226

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rolnik.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rolnik.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zp.rolnik.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia IT w projekcie „Informatyka dla Rolnika"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f9c1887-d01c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011888/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyposażenia IT w projekcie „Informatyka dla Rolnika”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Informatyka dla Rolnika” - Regionalny Program Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 2 KADRY DLA GOSPODARKI Działanie 2.4. Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego Poddziałanie 2.4.1 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego – projekty konkursowe

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092281/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSR.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 326278,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polega na:
Dostawie sprzętu IT do Zespołu Szkół Rolniczych w Ostródzie.
Działy:
1) Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Pracowni projektowania i administrowania sieciami informatycznymi.
2) Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Pracowni grafiki i modelowania 3D.
3) Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Pracowni diagnostyki i montażu urządzeń techniki komputerowej.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia wraz z montażem do poniższych pracowni Zamawiającego, tj.:

I. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Pracowni projektowania i administrowania sieciami informatycznymi:
1. Wyposażenie serwerowni - dostawa serwera z system operacyjnym: 1 szt.
2. Wyposażenie serwerowni - dostawa UPS do serwera: 1 szt.
3. Wyposażenie serwerowni - dostawa urządzenia NAS: 1 szt.
4. Dostawa zestawów komputerowych typu desktop (PC) z system operacyjnym: 21 szt.
5. Dostawa monitorów: 21 szt.
6. Dostawa laptopa wraz z system operacyjnym: 1 szt.
7. Instalacja światłowodowa: 1 kpl.
8. Wyposażenie - dostawa projektora i ekranu: 1 szt.
9. Komponenty sieciowe - szafa RACK mobilna: 1 kpl.
10. Wyposażenie - Spawarka światłowodowa: 1 szt.

II. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Pracowni grafiki i modelowania 3D:
1. Dostawa zestawów komputerowych typu desktop (PC) z system operacyjnym: 21 szt.
2. Dostawa monitorów: 21 szt.
3. Dostawa laptopa wraz z system operacyjnym: 1 szt.
4. Instalacja światłowodowa: 1 kpl.
5. Wyposażenie - dostawa projektora i ekranu: 1 szt.


III. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Pracowni diagnostyki i montażu urządzeń techniki komputerowej:
1. Dostawa zestawów komputerowych typu desktop (PC) z system operacyjnym: 21 szt.
2. Dostawa monitorów: 21 szt.
3. Instalacja światłowodowa: 1 kpl.
4. Wyposażenie - dostawa projektora i ekranu: 1 szt.
5. Wyposażenie - spawarka światłowodowa: 1 kpl.
6. Stanowiska serwisowe ESD: 1 kpl.

Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i obowiązującymi przepisami prawa wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30213100-6 - Komputery przenośne

30231320-6 - Monitory dotykowe

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32342000-2 - Urządzenia głośnikowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

38652120-7 - Projektory wideo

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

39160000-1 - Meble szkolne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48820000-2 - Serwery

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314497,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314497,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314497,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogólnopolska Grupa IT Danuta Walczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791326774

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 3/161

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-072

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314497,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

2021-07-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.