eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawy różnych artkułów spożywczych, olejów, tłuszczów i ryb.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy różnych artkułów spożywczych, olejów, tłuszczów i ryb.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny Nr 1 w Grudziądzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319641

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybickiego 10/22

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 64 40 400

1.5.8.) Numer faksu: +48 56 64 40 499

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_1_grudziadz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


zakład karny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy różnych artkułów spożywczych, olejów, tłuszczów i ryb.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-221f2ba4-9172-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062574/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D.Kw.2232.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 513989,37 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 152139,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ARTYKUŁY ZBOŻOWE
Lp. Nazwa artykułu Ilość 1 Chrupki kukurydziane: opak. do 1 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; 125 kg 2 Mąka pszenna typu 500: opak. 1 kg - 25 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; barwa - biała z odcieniem żółtym; smak i zapach - swoisty; bez obecności szkodników zbożowo - mącznych i innych pozostałości; 6 300 kg 3 Mąka ziemniaczana: opak. do 1 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; zapach i smak - typowy dla skrobi ziemniaczanej; postać i barwa - biały proszek; 20 kg 4 Makaron (typu świderki): opak. 1 kg - 25 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; o swoistym dla danego rodzaju i formy wyglądzie, sporadycznie niewielkie zniekształcenia, dopuszczalne nieliczne pstrociny; 8 000 kg
5 Kasza jęczmienna: opak. 1 kg - 25 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; kasza otrzymana z ziarna jęczmienia szklistego, o cienkiej łusce, przeznaczonego do celów konsumpcyjnych; 4 100 kg 6 Kasza manna: opak. 0,5 kg - 25 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; zapach i smak - typowy dla kaszy manny; bez obecności szkodników i innych pozostałości; 1 500 kg 7 Ryż biały: opak.1 kg - 25 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; 4 200 kg 8
Wafle ryżowe bezglutenowe: gramatura opakowania do 1 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; bez udziału mąk zawierających gluten; 110 kg 9 Bułka tarta: opak. do 25 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; zapach, wygląd i smak typowy dla bułki tartej; bez obecności szkodników i innych pozostałości; 800 kg 10 Płatki kukurydziane: opak. do 1 kg; termin przydatności nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; bez obcych zapachów, suche, nie zbrylone, wolne od szkodników
20 kg 11 Płatki owsiane (błyskawiczne): opak. do 1 kg; termin przydatności nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; bez obcych zapachów, suche, nie zbrylone, wolne od szkodników 50 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15612100-2 - Mąka pszenna

15613100-9 - Produkty przemiału owsa

15613311-1 - Płatki kukurydziane

15613380-5 - Płatki owsiane

15614000-5 - Ryż przetworzony

15614100-6 - Ryż długoziarnisty

15623000-1 - Skrobie

15811100-7 - Chleb

15851100-9 - Makaron niegotowany

4.5.5.) Wartość części: 54287,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BULIONY
Lp. Nazwa artykułu Ilość 1 Rosół jarzynowy w proszku: opak. do 10 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; 2 000 kg 2
Rosół drobiowy w proszku: opak. do 10 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; 1 400 kg 3 Barszcz biały w proszku: opak. do 10 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; 220 kg 4 Żurek w proszku: opak. do10 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; 200 kg 5 Zupa pieczarkowa sypka: opak. do10 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; 105 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15891400-4 - Zupy

15891500-5 - Buliony

15892000-7 - Wywary warzywne, ekstrakty, substancje peptydowe i zagęszczacze

4.5.5.) Wartość części: 7413,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa artykułu Ilość Cukier biały kryształ: opak. max. do 25 kg; termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; 1 900 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15831200-4 - Cukier biały

4.5.5.) Wartość części: 4427,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE I PRZYPRAWY
Lp. Nazwa artykułu Ilość 1 Cukier waniliowy: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 35 kg 2 Curry w proszku: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 8 kg 3 Cynamon mielony: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 25 kg 4 Biszkopty: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 115 kg 5 Budyń waniliowy: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 150 kg 6 Budyń czekoladowy: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 60 kg 7 Czosnek suszony granulowany: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 25 kg 8
Galaretka niskosłodzona: opak. do 1 kg; smak – różne smaki; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 100 kg 9 Herbata granulowana: opak. 1 kg - 25 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 520 kg 10 Kawa zbożowa: opak. 1 kg - 25 kg ; z prażonego żyta i cykorii, w pierwszym gatunku; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 1 000 kg 11 Kisiel: opak. do 1 kg; różne smaki; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 120 kg 12 Kwasek cytrynowy: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 25 kg 13 Liść laurowy: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 35 kg 14 Majeranek: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 35 kg 15
Papryka suszona ostra mielona: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 55 kg 16 Pieprz czarny mielony: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 100 kg 17 Proszek do pieczenia: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 30 kg 18 Sól kuchenna jodowana warzona: opak. do 1 kg; drobno mielona; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 1 800 kg 19 Ziele angielskie: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 30 kg 20 Bazylia suszona mielona: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 10 kg 21 Przyprawa do zup w płynie – typu maggi: opak. 1l - 5l; termin przydatności do spożycia - 3 m-ce od daty dostawy; 1 800 kg 22 Przyprawa do do mięsa typu fix: opak.1 kg – 5 kg; termin przydatności do spożycia - 3 m-ce od daty dostawy; 10 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15620000-0 - Skrobia i produkty skrobiowe

15831000-2 - Cukier

15833100-7 - Desery

15861000-1 - Kawa

15863000-5 - Herbata

15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda

15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych

15871270-7 - Mieszanki przypraw

15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne

15872100-2 - Pieprz

15872400-5 - Sól

15882000-4 - Produkty dietetyczne

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15899000-6 - Proszek do pieczenia

4.5.5.) Wartość części: 13714,46 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRODUKTY SOJOWE
Lp. Nazwa artykułu Ilość 1 Kotlety sojowe: opak.1 kg - 25 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 150 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.5.) Wartość części: 1002,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

TŁUSZCZ, OLEJE
Lp. Nazwa artykułu Ilość 1 Masło: masło w kostkach 0,2 kg, opak. bez uszkodzeń, zawartość tłuszczu zwierzęcego nie mniej niż 82%; termin przydatności do spożycia od dnia dostawy – nie krótszy niż 21 dni; 20 kg
2 Margaryna do smarowania pieczywa: margaryna w kostkach 0,25 kg; opak. bez uszkodzeń; zawartość tłuszczu nie mniej niż 40%; termin przydatności do spożycia od dnia dostawy – 30 dni; 12 000 kg 3 Olej roślinny jadalny: opak. – butelki od 1 l do 5 l; opak. bez uszkodzeń; termin przydatności do spożycia od dnia dostawy – 60 dni; 1 800 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15411100-3 - Olej roślinny

15431100-9 - Margaryna

15530000-2 - Masło

4.5.5.) Wartość części: 48470,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

RYBY
Lp. Nazwa artykułu Ilość 1 Burgery rybne panierowane mrożone: termin przydatności do spożycia min. 4 m-ce 1 800 kg 2 Miruna: - filet ze skórą SHP; termin przydatności do spożycia min. 4 m-ce 160 kg 3 Śledź solony typu matias: 60 kg 4 Paprykarz szczeciński: opak. jedn. 0,33 kg; termin przydatności do spożycia min. 4 m-ce 1 000 kg 5 Sałatka rybna: opak. jedn. 0,33 kg; termin przydatności do spożycia min. 4 m-ce 700 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15221000-3 - Ryby mrożone

15243000-3 - Przetwory z ryb

4.5.5.) Wartość części: 22824,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74926,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89053,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74926,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "MARGO" Grzegorz Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930

7.3.3) Ulica: Miesiączkowo 110

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74926,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-29 do 2022-08-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10268,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21834,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10268,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "MARGO" Grzegorz Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930

7.3.3) Ulica: Miesiączkowo 110

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10268,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-29 do 2022-08-28

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6730,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8166,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6730,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "MARGO" Grzegorz Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930

7.3.3) Ulica: Miesiączkowo 110

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6730,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-29 do 2022-08-28

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21087,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30590,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21087,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "MARGO" Grzegorz Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930

7.3.3) Ulica: Miesiączkowo 110

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21087,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-29 do 2022-08-28

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1425,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1944,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1425,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo produkcyjno-Usługowo-Handlowe "MARGO" Grzegorz Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930

7.3.3) Ulica: Miesiączkowo 110

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1425,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-29 do 2022-08-28

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-TRADE Spółka Cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122698196

7.3.3) Ulica: Powstańców 127

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-670

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-01 do 2022-08-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na 7 część zamówienia złożono dwie ważne oferty, wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy. W związku z tym, Zamawiający dokonał ponownej oceny ofert i wybrał jako najkorzystniejszą ofertę kolejnego wykonawcy, który również uchylił się od zawarcia umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29548,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.