Ogłoszenie z dnia 2021-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00092624/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124545 z dnia 2021-07-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku nr 38 na terenie JW. w Suwałkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku nr 38 na terenie JW. w Suwałkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bece76a-d4bf-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006631/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Konserwacja pokrycia dachu w bud. nr 38 na terenie K-0401
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092624/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 15/W1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250484,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont budynku nr 38 na terenie jw. w Suwałkach
PKOB – 1274 Zabudowania koszarowe
Opis budynku nr 38
Budynek magazynowy wybudowany w 1901 roku , jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, ściany nadziemia budynku murowane, konstrukcja dachu drewniana , kryty blachą ocynkowaną. Budynek wyposażony w instalacje: wod.- kan., c.o., odgromową i elektryczną.
Dane techniczne budynku nr 38:
- kubatura budynku 1307 m³;
- powierzchnia użytkowa 238 m².
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem opracowania jest konserwacja budynku magazynowego na terenie JW. w Suwałkach, polegająca na wymianie pokrycia z blachy oraz drewnianych elementów dachu . Istniejące pokrycie jest w złym stanie technicznym, mocno skorodowane. Część elementów drewnianych więźby jest zmurszała.
Planuje się wykonanie pokrycia z blachy powlekanej oraz częściową wymianę elementów drewnianych więźby dachowej .
Zakres przewidzianych robót konserwacyjno – naprawczych obejmuje:
Wymianę pokrycia dachu, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej na pokrycie z blachy powlekanej,
Wymianę części drewnianych elementów więźby dachowej,
Przemurowanie kominów w części ponad dachem,
Wymiana zewnętrznych drzwi stalowych,
Naprawa posadzki cementowej z wykonaniem posadzki epoksydowej,
Naprawa tynków zewnętrznych oraz wykonanie docieplenia ścian,
Wymiana urządzeń sanitarnych w węźle sanitarnym,
Wymiana: złącza kablowego, instalacji odgromowej, zamontowanie przycisku p.poż.,
Wymiana studni kanalizacyjnej,
Wymiana zasuw żeliwnych kołnierzowych śr. 80 i 150 mm
Zagospodarowanie odpadów.
UWAGA: szczegółowy zakres robót do realizacji określa opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 SWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 9 SWZ)oraz przedmiar robót (Załącznik nr 11 SWZ).
Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403757,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403757,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403757,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Tadeusz Niedziejko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441541746
7.3.3) Ulica: ul. Słupie 19
7.3.4) Miejscowość: Bakałarzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 16-423
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TADEUSZ NIEDZIEJKO
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TADEUSZ NIEDZIEJKO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 403757,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- "Przeprowadzenie rozgraniczenia nieruchomości" (4.2025)
- Dostawa pojemników na odpady medyczne oraz worków foliowych na odpady medyczne i chemiczne ZP/TP-9/25
- "Dostawa produktów betonowych wraz z rozładunkiem"
- Dostawa i montaż silnika oraz przekładni jazdy w kompaktorze Bomag BC 572 RB-2
- Aktualizacja dokumentacji projektowej Galerii Sportu Białostockiego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Usługa projektowa w zakresie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej trzech lokalizacji Sądu Rejonowego w Augustowie
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Zaprojektowanie i wybudowanie linii kablowych i kontenerowej stacji transformatorowej
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia pożarowego klatki schodowej A
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DębowaKłodapoprzez przebudowę części pomieszczeń w budynku szkoły w Stępków i zmiana sposobu użytkowania na budynek kultury centrum aktywności lokalnej
- "Rozbudowa infrastruktury dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach".
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP KUCHARY, GMINA WITONIA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.