eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SękowaREALIZACJA INWESTYCJI: MODERNIZACJA I USPRAWNIENIE FUNKCJONOWANIA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. WAPIENNE I SĘKOWA, NA TERENIE GMINY SĘKOWA



Ogłoszenie z dnia 2025-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REALIZACJA INWESTYCJI: MODERNIZACJA I USPRAWNIENIE FUNKCJONOWANIA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. WAPIENNE I SĘKOWA, NA TERENIE GMINY SĘKOWA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sękowa 252

1.5.2.) Miejscowość: Sękowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-307

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3519066

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urszulap@sekowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sekowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1042209

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REALIZACJA INWESTYCJI: MODERNIZACJA I USPRAWNIENIE FUNKCJONOWANIA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. WAPIENNE I SĘKOWA, NA TERENIE GMINY SĘKOWA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23a14963-a156-41bc-9f9c-94af821b08da

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060428/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacja i usprawnienie funkcjonowania sieci wodociągowej w m. Wapienne i Sękowa, na terenie Gminy Sękowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

zamówienie dofinansowane z programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021–2027, w ramach Priorytetu 2 Fundusze europejskie dla środowiska, Działanie 2.12 Rozwijanie systemu gospodarki wodno-ściekowej, typ projektu B Zwiększenie efektywności systemów zaopatrzenia w wodę i optymalizacja zużycia wody

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00682135

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 zamówienia: Modernizacja systemów ujęcia wody, uzdatniania wody oraz sieci wodociągowej w miejscowości Wapienne, gmina Sękowa.

1. Zakres zamówienia obejmuje następujące zadania:

1) Modernizacja i przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Wapienne - w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i przebudowa sieci wodociągowej na terenie miejscowości Wapienne, obejmująca odcinek o długości około 1400 m z rur PE 100 SDR 11 PN16 o średnicy 125mm.
W skład uzbrojenia projektowanej sieci wchodzą:
a) zasuwy żeliwne – zasuwy z zamknięciem miękkim i obudową teleskopową,
b) trójniki żeliwne,
c) trójniki PE do zgrzewania doczołowego,
d) hydranty,
e) bloki oporowe.

2) Modernizacja infrastruktury stacji uzdatniania wody wraz z ujęciem w miejscowości
Wapienne - w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i rozbudowa istniejącej infrastruktury stacji uzdatniania wody z uwzględnieniem usprawnienia procesu uzdatniania wody oraz zwiększeniem pojemności zbiornika wody uzdatnionej wraz z modernizacją ujęcia wody w miejscowości Wapienne. Po modernizacji docelowa wydajność stacji ma osiągnąć nie miej niż Qh=4,0 m3/h. Modernizacja ujęcia wody obejmuje zwiększenie wydajności zestawu hydroforowego oraz wymianę złoża filtracyjnego wraz z układem podtrzymującym złoże w obrębie ujęcia na potoku Wapnianka (Wapienianka).

2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy określa:

dla zadania nr 1:
1) Program Funkcjonalno-Użytkowy: Przebudowa sieci wodociągowej w m. Wapienne, gm. Sękowa – zał. nr 1 do SWZ,
2) Mapa zakresu do wykonania - wodociąg Wapienne – zał. nr 2 do SWZ,

dla zadania nr 2:
3) Program Funkcjonalno-Użytkowy: Modernizacja stacji uzdatniania wody wraz z ujęciem w m. Wapienne, gm. Sękowa – zał. nr 3 do SWZ,
4) Przedmiar robót - SUW i ujęcie wody w m. Wapienne – zał. nr 4 do SWZ – stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1935000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 zamówienia: Usprawnienie działania sieci wodociągowej w miejscowości Sękowa.

1. Zakres zamówienia obejmuje następujące zadania:

1) Modernizacja przepompowni wody w miejscowości Sękowa.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja trzech przepompowni w Sękowej polegająca na wymianie wyposażenia. W zakres zamówienia wchodzą 3 zestawy do podnoszenia ciśnienia, automatyki i monitoringu.

2) Montaż inteligentnych systemów zarządzania i monitorowania siecią wodociągową w miejscowości Sękowa.
Przedmiotem zamówienia jest montaż 7 studni wodomierzowych na sieci wodociągowej w Sękowej wraz z inteligentnym systemem zarządzania i monitorowania sieci wodociągowej, składającym się minimum z:
a) rejestratora, czujnika ciśnienia, przepływomierza/wodomierza ultradźwiękowego,
b) platformy internetowej.

2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy określa:

dla zadania nr 1:
1) Opis techniczny: Modernizacja przepompowni wody w Sękowej – zał. nr 5 do SWZ,

dla zadania nr 2:
2) Opis techniczny: Monitoring sieci wodociągowej w Sękowej – zał. nr 6 do SWZ,

dla zadania nr 1 i 2:
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: Modernizacja przepompowni i monitoring sieci w Sękowej – zał. nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 805000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2310555,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2460000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2310555,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjno Handlowe „OTECH” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008095649

7.3.3) Ulica: Dukielska 83

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podmiot udostępniający zasoby - Spółdzielnia Socjalna „Czystość”, 38-307 Sękowa 181: realizacja prac związanych z wodociągiem


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2310555,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 968010,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 968010,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 968010,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjno Handlowe „OTECH” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008095649

7.3.3) Ulica: Dukielska 83

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 968010,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.