Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00109696/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w okresie od 1 kwietnia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RADZYMINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002159934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Weteranów 31
1.5.2.) Miejscowość: Radzymin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-250
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@radzymin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.radzymin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e37702b0-900e-4469-a6cf-9fc5e036b0981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w okresie od 1 kwietnia 2025r. do 31 grudnia 2025r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e37702b0-900e-4469-a6cf-9fc5e036b098
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025511/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w okresie od 1 marca 2025 do 31.12.2025 r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109696
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.026.1.2025.PO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 42 miesięcznie w okresie od dnia 1 kwietnia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 15120 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 21 miesięcznie w okresie od dnia 1 kwietnia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 7560 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 17 miesięcznie w okresie od dnia 1 kwietnia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 6120 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 33 miesięcznie w okresie od dnia 1 kwietnia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 11880 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 85 miesięcznie w okresie od dnia 1 kwietnia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 30600 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 106 miesięcznie w okresie od dnia 1 kwietnia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 38160 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 63 miesięcznie w okresie od dnia 1 kwietnia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 22680 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 63 miesięcznie w okresie od dnia 1 kwietnia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 22680 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 84 miesięcznie w okresie od dnia 1 kwietnia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 30240 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 26 miesięcznie w okresie od dnia 1 kwietnia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 9360 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 42 miesięcznie w okresie od dnia 1 kwietnia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 15120 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 38 miesięcznie w okresie od dnia 1 kwietnia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 13680 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 1 zamówienia kwotę: 15120,00 zł brutto.
Cena oferty złożonej przez BPR Consulting Paulina Rydz ul. Radwańska 27/2u, 90-540 Łódź NIP 7632055973
wynosi 34020,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania
o 18 820,00 zł.
Cena oferty złożonej przez Centrum Inwestycji Społecznych Przedsiębiorstwo Społeczne Sp. z o.o.
O /ul. Siennieńska 91,27-400 Ostrowiec Świętokrzyski Siedziba: 27-515 Tarłów, ul. Brzozowa 23 NIP 8631702767 wynosi 16 254,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 1134,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16254 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34020 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne do części 2:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 2 zamówienia kwotę: 7560,00,00 zł brutto.
Cena oferty złożonej przez BPR Consulting Paulina Rydz ul. Radwańska 27/2u, 90-540 Łódź NIP 7632055973
wynosi 17010,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania
o 9450,00 zł.
Cena oferty złożonej przez Centrum Inwestycji Społecznych Przedsiębiorstwo Społeczne Sp. z o.o.
O /ul. Siennieńska 91,27-400 Ostrowiec Świętokrzyski Siedziba: 27-515 Tarłów, ul. Brzozowa 23 NIP 8631702767 wynosi 8127,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 567,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8127 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17010 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofert.
Uzasadnienie faktyczne do części 3:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 3 zamówienia kwotę: 6120,00 zł brutto.
Cena oferty złożonej przez BPR Consulting Paulina Rydz ul. Radwańska 27/2u, 90-540 Łódź NIP 7632055973
wynosi 13 770,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania
o 7650,00 zł.
Cena oferty złożonej przez Centrum Inwestycji Społecznych Przedsiębiorstwo Społeczne Sp. z o.o.
O /ul. Siennieńska 91,27-400 Ostrowiec Świętokrzyski Siedziba: 27-515 Tarłów, ul. Brzozowa 23 NIP 8631702767 wynosi 6579,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 459,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6579 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13770 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne do części 4:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 4 zamówienia kwotę: 11 880,00 zł brutto.
Cena oferty złożonej przez BPR Consulting Paulina Rydz ul. Radwańska 27/2u, 90-540 Łódź NIP 7632055973
wynosi 26 730,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 14 850,00 zł.
Cena oferty złożonej przez Centrum Inwestycji Społecznych Przedsiębiorstwo Społeczne Sp. z o.o.
O /ul. Siennieńska 91,27-400 Ostrowiec Świętokrzyski Siedziba: 27-515 Tarłów, ul. Brzozowa 23 NIP 8631702767 wynosi 12 771,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 891,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12771 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26730 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne do części 5:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 5 zamówienia kwotę: 30 600,00 zł brutto.
Cena oferty złożonej przez BPR Consulting Paulina Rydz ul. Radwańska 27/2u, 90-540 Łódź NIP 7632055973
wynosi 68 850,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 38 250,00 zł.
Cena oferty złożonej przez Centrum Inwestycji Społecznych Przedsiębiorstwo Społeczne Sp. z o.o.
O /ul. Siennieńska 91,27-400 Ostrowiec Świętokrzyski Siedziba: 27-515 Tarłów, ul. Brzozowa 23 NIP 8631702767 wynosi 32 512,50 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 1912,50 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32512,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68850 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne do części 6:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 6 zamówienia kwotę: 38 160,00 zł brutto.
Cena oferty złożonej przez BPR Consulting Paulina Rydz ul. Radwańska 27/2u, 90-540 Łódź NIP 7632055973
wynosi 85 860,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania
o 47 700,00 zł.
Cena oferty złożonej przez Centrum Inwestycji Społecznych Przedsiębiorstwo Społeczne Sp. z o.o.
O /ul. Siennieńska 91,27-400 Ostrowiec Świętokrzyski Siedziba: 27-515 Tarłów, ul. Brzozowa 23 NIP 8631702767 wynosi 40 545,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 2 385,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40545 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85860 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne do części 7:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 7 zamówienia kwotę: 22 680,00 zł brutto.
Cena oferty złożonej przez BPR Consulting Paulina Rydz ul. Radwańska 27/2u, 90-540 Łódź NIP 7632055973
wynosi 51 030,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania
o 28 350,00 zł.
Cena oferty złożonej przez Centrum Inwestycji Społecznych Przedsiębiorstwo Społeczne Sp. z o.o.
O /ul. Siennieńska 91,27-400 Ostrowiec Świętokrzyski Siedziba: 27-515 Tarłów, ul. Brzozowa 23 NIP 8631702767 wynosi 24 097,50 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 1417,50 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24097,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51030 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne do części 8:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 7 zamówienia kwotę: 22 680,00 zł brutto.
Cena oferty złożonej przez BPR Consulting Paulina Rydz ul. Radwańska 27/2u, 90-540 Łódź NIP 7632055973
wynosi 51 030,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania
o 28 350,00 zł.
Cena oferty złożonej przez Centrum Inwestycji Społecznych Przedsiębiorstwo Społeczne Sp. z o.o.
O /ul. Siennieńska 91,27-400 Ostrowiec Świętokrzyski Siedziba: 27-515 Tarłów, ul. Brzozowa 23 NIP 8631702767 wynosi 24 097,50 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 1417,50 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24097,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51030 PLN
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne do części 9:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 9 zamówienia kwotę: 30 240,00 zł brutto.
Cena oferty złożonej przez BPR Consulting Paulina Rydz ul. Radwańska 27/2u, 90-540 Łódź NIP 7632055973
wynosi 68 040,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania
o 37 800,00 zł.
Cena oferty złożonej przez Centrum Inwestycji Społecznych Przedsiębiorstwo Społeczne Sp. z o.o.
O /ul. Siennieńska 91,27-400 Ostrowiec Świętokrzyski Siedziba: 27-515 Tarłów, ul. Brzozowa 23 NIP 8631702767 wynosi 32 130,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 1890,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32130 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68040 PLN
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne do części 10:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 10 zamówienia kwotę: 9360,00 zł brutto.
Cena oferty złożonej przez BPR Consulting Paulina Rydz ul. Radwańska 27/2u, 90-540 Łódź NIP 7632055973
Wynosi 21 060,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania
o 11 700,00 zł.
Cena oferty złożonej przez Centrum Inwestycji Społecznych Przedsiębiorstwo Społeczne Sp. z o.o.
O /ul. Siennieńska 91,27-400 Ostrowiec Świętokrzyski Siedziba: 27-515 Tarłów, ul. Brzozowa 23 NIP 8631702767 wynosi 10 062,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 702,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10062 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21060 PLN
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne do części 11:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 11 zamówienia kwotę: 15 120,00 zł brutto.
Cena oferty złożonej przez BPR Consulting Paulina Rydz ul. Radwańska 27/2u, 90-540 Łódź NIP 7632055973
wynosi 34 020,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania
o 18 900,00 zł.
Cena oferty złożonej przez Centrum Inwestycji Społecznych Przedsiębiorstwo Społeczne Sp. z o.o.
O /ul. Siennieńska 91,27-400 Ostrowiec Świętokrzyski Siedziba: 27-515 Tarłów, ul. Brzozowa 23 NIP 8631702767 wynosi 16 254,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 1134,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16254 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34020 PLN
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne do części 12:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 12 zamówienia kwotę: 13 680,00 zł brutto.
Cena oferty złożonej przez BPR Consulting Paulina Rydz ul. Radwańska 27/2u, 90-540 Łódź NIP 7632055973
Wynosi 30 780,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania
o 17 100,00 zł.
Cena oferty złożonej przez Centrum Inwestycji Społecznych Przedsiębiorstwo Społeczne Sp. z o.o.
O /ul. Siennieńska 91,27-400 Ostrowiec Świętokrzyski Siedziba: 27-515 Tarłów, ul. Brzozowa 23 NIP 8631702767 wynosi 14 706,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 1026,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14706 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30780 PLN
INNE PRZETARGI RADZYMIN
- Budowa żłobka gminnego w ramach rozbudowy Przedszkola nr 2 w Radzyminie
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Stary Dybów, w Gminie Radzymin - etap III, Część 2. Wykonanie robót wykończeniowych etapu III
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Radzymin: Część 1. Przebudowa ul. Rodzinnej w Słupnie Część 2. Przebudowa ul. Markiewicza w Słupnie
więcej: przetargi RADZYMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu gminy Czernica z podziałem na części.
- Świadczenie usług społecznych w formie specjalistycznych usług opiekuńczych mieszkańcom miasta Ostrołęki w wieku 60+ w miejscu ich zamieszkania
- Świadczenie usług społecznych w formie specjalistycznych usług opiekuńczych mieszkańcom miasta Ostrołęki w wieku 60+ w miejscu ich zamieszkania
- "POMOCNA DŁOŃ" ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA PODOPIECZNYCH GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ NA TERENIE GMINY CZERNICE BOROWE
- Realizacja usług opiekuńczych na rzecz osób objętych wsparciem w ramach projektu Pomocna dłoń dla Powiatu Lwóweckiego
więcej: Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.