eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łambinowice › "Przebudowa dróg w Łambinowicach (ul. Kwiatowa i Słoneczna) oraz modernizacja dróg w Mańkowicach, Szadurczycach, Lasocicach i Malerzowicach Wielkich"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg w Łambinowicach (ul. Kwiatowa i Słoneczna) oraz modernizacja dróg w Mańkowicach, Szadurczycach, Lasocicach i Malerzowicach Wielkich”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łambinowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412846

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Zawadzkiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Łambinowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-316

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774311300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lambinowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lambinowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg w Łambinowicach (ul. Kwiatowa i Słoneczna) oraz modernizacja dróg w Mańkowicach, Szadurczycach, Lasocicach i Malerzowicach Wielkich”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4605355f-971f-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032030/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg w Łambinowicach (ul. Kwiatowa i Słoneczna) oraz modernizacja dróg w Mańkowicach, Szadurczycach, Lasocicach i Malerzowicach Wielkich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00044535

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Modernizacja drogi gminnej ulica Kwiatowa i Słoneczna w miejscowości Łambinowice

1. Zakres zamówienia:

Planowane do realizacji zadanie polega na modernizacji/ remoncie/ drogi gminnej nr 104714 O ul. Kwiatowa oraz drogi nr 104716 O ul. Słoneczna w miejscowości Łambinowice. Łączna długość remontowanych ulic 342mb w tym: ulica Kwiatowa – 230mb oraz Słoneczna – 112mb. W ramach remontu planowana jest odtworzenie w granicach istniejącego pasa drogowego nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów zgodnie z PZT.

Opis stanu istniejącego.
Droga objęta opracowaniem zlokalizowana jest w powiecie nyskim w Gminie Łambinowice
w miejscowości Łambinowice. Ulica Kwiatowa i Słoneczna mają charakter drogi klasy D (dojazdowej) służącej obsłudze komunikacyjnej zwartej zabudowy mieszkaniowej , działek budowlanych.
Ulica Kwiatowa i Słoneczna w stanie istniejącym posiada istn. nawierzchnię bitumiczną o szerokości ok 5.00. Stan nawierzchni określamy jako niezadowalający. Występują ubytki nawierzchni. Droga wymaga corocznych remontów. W-wa jezdnia o nawierzchni bitumicznej pod wpływem starzenia się wymaga wymiany.
Droga ograniczona jest obustronnie krawężnikiem betonowym wyniesionym +-10cm. Krawężnik istn. jest w złym stanie technicznym Cześć wjazdów do posesji utwardzona nawierzchnią bitumiczną oraz kostką , płytkami betonowymi. Ruch pieszy oraz rowerowy odbywa się istniejącymi chodnika zlokalizowanymi poza pasem zieleni. . Odwodnianie drogi odbywa się do istniejących elementów odwodnienia wgłębnego. Stan istniejących elementów kanalizacji deszczowej jako zadowalający.

Koncepcja rozwiązania projektowego
STAN PROJEKTOWANY – ulica Kwiatowa i Słoneczna
Rozbiórki i wyburzenia
Przewiduje się rozbiórkę istniejącej konstrukcji zjazdów, obrzeży betonowych , krawężników. Elementy te zostaną odtworzone na nowe. Założono odtworzenie/wymianę na nowy istniejącego krawężnika biegnącego po obu stronach drogi Gruz powstały z wyżej wymienionych rozbiórek należy odwieźć na specjalnie przewidziane do tego celu miejsca – składowiska w celu utylizacji, przetworzenia. Kostka z istniejących utwardzeń zjazdów winna zostać przekazana właścicielom posesji.
Roboty ziemne i przygotowanie terenu.
W ramach zadania przewiduje się wykonanie koryta pod nowe warstwy konstrukcyjne odtwarzanych chodników , zjazdów do posesji. Roboty ziemne prowadzić do głębokości zgodnej dokumentacją projektową i projektowaną niweletą . Roboty ziemne w obrębie istniejącej infrastruktury podziemnej wykonywać ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności oraz w uzgodnieniu z ich zarządcą. Prace w obrębie uzbrojenia podziemnego należy prowadzić pod nadzorem właścicieli sieci. Ewentualne kolizje z istn. infrastrukturą zaistniałe podczas prowadzonych prac należy rozwiązać na etapie robót w porozumieniu ze odpowiednimi służbami technicznymi.
Krawężniki
W ramach zadania projektuje się wymianę istn. krawężników po istniejącym śladzie na nowe betonowe typu lekkiego 15x22x100 lub 15x30x100 . Krawężnik należy wynieść w stosunku do jezdni bitumicznej +-10cm. Na zjazdach należy zastosować krawężnik betonowy najazdowy 15x22x100 wyniesiony +2cm. Krawężniki należy wbudować na ławie betonowej z betonu C12/15.
W miejscu wbudowania krawężnika założono ewentualną rozbiórkę w celu wykonania
rowku pod krawężnik. Po wykonaniu rowku pod krawężnik , należy ułożyć krawężnik na mieszance betonowej C12/15 . Po ułożeniu krawężnika przestrzeń pomiędzy krawężnikiem a istniejąca podbudową należy uzupełnić mieszanką betonową analogiczną jak dla ławy pod krawężnik.
Chodnik
W ramach zadnia zaprojektowano odtworzenie / modernizację nawierzchni istniejących chodników które są w złym stanie technicznym. Nową nawierzchnię chodników należy wykonać z kostki betonowej gr.8cm Kostkę należy ułożyć na podsypce z miału kamiennego gr.3cm , podbudowie z kamienia łamanego 0-31,5mm gr.15cm należy ograniczyć obrzeżem bet 8x30x100 wtopionym do poziomu kostki betonowej. Po wykonanych pracach brukarskich obszar w obrębie chodnika należy uporządkować zahumusować i obsiać trawą.
Konstrukcja odtworzenia /modernizacji chodnika
-warstwa ścieralna z kostki betonowej - grubości 8 cm (kostka szara)
-podsypka z miału kamiennego – grub. 3 cm ,
-podbudowa zasadnicza z kamienia łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mech. gr.15cm
Zjazdy
Zaprojektowano odtworzenie z nowego materiału zjazdów istniejących do posesji. Zjazdy należy wykonać z nowej kostki betonowej gr.8cm (kolor grafit) ułożonej na warstwie miału kamiennego gr.3cm oraz podbudowie kamienia łamanego 0-31.5mm gr.25cm. Na wjazdach należy zastosować krawężnik najazdowy 15x22. Zjazdy poza chodnikiem należy ograniczyć obrzeżami bet.8x30x100 wbudowanymi na ławie bet. C12/15. Spadek poprzeczny dostosować do bramy wjazdowej lub nawierzchni istniejącej. Część nawierzchni przylegającej do wjazdu należy rozebrać i powiązać wysokościowo ze sobą. Nawierzchnię zjazdów istniejących utwardzonych z kostki betonowej należy przekazać właścicielowi posesji przylegającej do planowanej ścieżki.
Konstrukcja nawierzchni zjazdów składać się będzie:
-warstwa ścieralna z kostki betonowej - grubości 8 cm kostka grafitowa
- podsypka z miału kamiennego – grub. 3 cm,
- podbudowa zasadnicza z kamienia łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie – 25cm
Ułożenie nowych warstw bitumicznych
Na odcinku przebudowanej drogi zaprojektowano ułożenie nowego pakietu warstw bitumicznych po wcześniejszym frezowaniu korekcyjnym istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość średnią ok. 4cm. Po wykonaniu powyższych prac należy wykonać nową nawierzchnię ułożona w dwóch warstwach: w-wa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16 W gr.4cm ; w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4cm (w-wy ułożone na całej szerokości jezdni). Styki nowej nawierzchni z nawierzchniami istniejącymi uszczelnić taśmą do robót bitumicznych.
Rozwiązania wysokościowe
Niweleta osi jezdni w znacznym stopniu pokrywa się ze stanem istniejącym. Niweleta jezdni zostanie podniesiona o gr. warstw nowego pakietu bitumicznego. Krawężnik betonowy należy dostosować do rzędnej jezdni po wymianie wynosząc go +-10cm (+2 cm na zjazdach) . Zalecany spadek jezdni 2% . Spadek poprzeczny chodnika wykonać w kierunku pasa zieleni. Zjazdy do posesji dostosować do rzędnych nawierzchni utwardzonej.
Na ulicy Słonecznej ze względu na minimalny spadek podłużny drogi zaprojektowano ściek przykrawężnikowy szerokości 20cm wykonany poprzez odsadzkę na w-wie ścieralnej.
Odwodnienie drogi
Na odcinku drogi występuje istniejące odwodnienie wgłębne w postaci kolektora kanalizacji deszczowej. Wszelkie elementy odwodnienia drogi na etapie realizacji robót należy oczyścić z namułu mechanicznie za pomocą ,, Wuko’’. Istniejące wpusty deszczowe należy wymienić na nowe betonowe fi 500mm z rusztem klasy D400. Wpusty deszczowe dostosować wysokościowo do rzędnych nawierzchni po modernizacji.
Postanowienia końcowe.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia kontroli jakości robót określonych w w/w SST.
Roboty w obrębie istniejącego uzbrojenia prowadzić należy ręcznie ze szczególną ostrożnością.
Przed oddaniem drogi do ruchu wyregulować należy wszelkie istniejące studnie, zasuwy i inne elementu uzbrojenia. Na wykonawcy spoczywa również obowiązek wykonania oznakowania obrębu prowadzenia robót. Wszelkie zmiany (dotyczące wykonania robót , doboru rodzaju i ilości materiałów oraz obmiaru robót), które mają znaczący wpływ na jakość wykonanej nawierzchni i na wartość kosztorysową , należy przed przystąpieniem do robót uzgodnić z Inspektorem Nadzoru.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części I,II,III,IV,V określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych- stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 882111,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Mańkowice

1. Zakres zamówienia:
Planowane do realizacji zadanie polega na modernizacji/remoncie drogi gminnej nr 104722 O w miejscowości Mańkowice. Długość remontowanej drogi wynosi 328mb. Modernizacja/remont drogi ma za zadanie poprawienie warunków jakości drogi poprzez wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni.
Opis stanu istniejącego.
Powyższa droga stanowi dojazd do zabudowań wiejskich gruntów rolnych i działek we wsi Mańkowice. Droga w stanie istniejącym wykonana jest o nawierzchni szutrowej, żwirowej utwardzona kamieniem z licznymi wybojami , zdeformowaniami . Teren w otoczeniu drogi stanową pola uprawne łąki oraz posesje mieszkalne. W związku ze zbyt małą wytrzymałością warstwy jezdnej konieczne jest zastosowanie technologii , mającej na celu poprawienie warunków funkcjonalno- użytkowych związanych z cechami geometrycznymi nawierzchni (szerokość, równość) oraz wzmocnieniu istniejącej podbudowy .Odwodnienie drogi odbywa się w sposób powierzchniowy na
teren pasa drogowego.
W km 0+005 pod drogą występuje istniejący przepust betonowy przewidziany do wymiany.
Warunki gruntowo – wodne
W wyniku wykonanych odwiertów stwierdzono nawierzchnię z kruszywa łamanego, pod którą zalegają materiały nasypowe oraz grunty rodzime w postaci piasku gliniastego zmieszany z kruszywem łamanym. Grupa nośności podłoża określona jak G1.
Stan projektowany
Przebieg projektowanej do modernizacji drogi przedstawiono na kopii mapy do celów projektowych na planie w skali 1: 500. Początek opracowania km 0+000.00 rozpoczyna od istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1605 O. Trasa drogi przebiega w granicach istniejącego pasa drogowego Zaprojektowano jezdnię o szerokości zmiennej od 2.75 m do 5.0 (zgodnie z planem zagospodarowania) wraz z obustronnymi poboczami szerokości 0.75 m.
Podstawowe parametry techniczne
 klasa drogi D
 kategoria ruchu KR1
 szer. jezdni od 2.50 do 5.0m
 długość odcinka 328
 spadki poprzeczne jezdni 2,0%
 szerokość poboczy z kamienia 0,75m
 spadki poprzeczne pobocza 6,0%
 rodzaj nawierzchni jezdni beton asfaltowy
Skrzyżowanie z dr. Pow. nr 1605 O
Początek opracowania km 0+000.00 rozpoczyna się na krawędzi drogi powiatowej 1605 O. Połączenie
nowej nawierzchni projektowanej drogi z jezdnią drogi powiatowej należy wykonać za pomocą łuków kołowych o różnych promieniach R=7,0m oraz R=9,0m zgodnie z PZT. Styk nowej nawierzchni z starą z nową uszczelnić za pomocą taśmy uszczelniającej do robót bitumicznych. Po wykonaniu robót bitumicznych wjazdu należy uzupełnić na szerokości 0,75m pobocze z kruszywa łamanego .
Konstrukcja skrzyżowania analogiczna jak konstrukcja drogi zgodnie z przekrojem konstrukcyjnym.
Przepust – km 0+005
Projekt zakłada wymianę istniejącego przepustu o tych samych parametrach co istniejący w km 0+005 (przepust istniejący w ciągu rowu). Nowy przepust fi 400 należy wykonać z rur z polipropylenu o SN 8. Rury przepustu należy ułożyć na podsypce z pospółki gr.15cm Obsypię przepustu należy wykonać piaskiem i układać jednocześnie z obu stron przepustu, warstwami o jednakowej grubości z jednoczesnym zagęszczaniem. Wilgotność zasypki w czasie zagęszczania powinna odpowiadać wilgotności optymalnej. Wlot i wylot przepustu należy ściąć pod kątem 45stopni i obrukować kostką kamienną 8x11cm na podbudowie betonowej. Dodatkowo należy umocnić dno i skarpy rowu w obrębie wlotu/wylotu płyta ażurową 60x40x8cm na długości min 1,0m. Spadek rowu dostosować do spadku rowu istniejącego.
Konstrukcja drogi
Wzmocnienie podłoża / wykonanie podbudowy zasadniczej
Po wykonaniu niezbędnych robót ziemnych w zakresie koryta pod w-wy konstrukcyjne wyprofilowaniu
i zagęszczaniu podłoża należy wykonać w-wę ulepszonego podłoża z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym Rm=2.5MPa gr.20cm (stabilizacja na miejscu wraz z doziarnieniem pospółką (50% materiał istn. Podłoże gruntowe; 50% materiał doziarniający /pospółka z dowozu). Po wykonaniu w-wy ulepszonego podłoża należy wykonać w-wę podbudowy zasadniczej z kamienia łamanego 0-31,5mm gr. 20cm E2>130MPa.
Wykonanie warstw bitumicznych
Przed przystąpieniem do układania warstw bitumicznych, należy przygotować podłoże. Podłoże należy ustabilizować oczyścić z zanieczyszczeń, błota kurzu oraz wyprofilować by było równe, bez kolein. Następnie skropić podbudowę lepiszczem asfaltowym. Po skropieniu należy przystąpić do układania poszczególnych warstw asfaltowych. Grubość zgodnie z przekrojami. Zaprojektowano nawierzchnię z betonu asfaltowego ułożonego w dwóch warstwach w-wa wiążąca z betonu AC16 W gr.5cm + warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S GR.4cm.
Pobocza
Po zakończonych pracach bitumicznych należy uzupełnić warstwę kamienia na poboczach do poziomu
wykonanych warstw bitumicznych zgodnie z przekrojami. Pobocza należy wykonać/ uzupełnić z kamienia granitowego lub bazaltowego 0-16mm gr.8cm.
Konstrukcja nawierzchnia jezdni
-w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4cm
-skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową
-w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.5cm
-skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową
-górna w-wa podbudowy z kamienia łamanego granitowego lub bazaltowego 0-31,5mm gr.20cm
- w-wa podbudowy pomocniczej z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym o Rm>2.5MPa (stabilizacja metodą na miejscu ) gr.20cm (50% materiał istn.podłoże gruntowe; 50% materiał doziarniający /pospółka z dowozu)
Zjazdy
Zaprojektowano wykonanie nawierzchni zjazdów indywidualnych na działki zabudowane, użytkowane. Zjazdy należy wykonać o nawierzchni bitumicznej gr.9cm na podbudowie z kamienia łamanego 0-31.5mm gr.20cm
Rozwiązania wysokościowe i odwodnienie
Wytyczenie niwelety drogi należy dostosować do istniejącego zagospodarowania terenu , korygując –
profilując lokalne zawyżenia , obniżenia terenu. Początek opracowania należy powiązać wysokościowo z istn. nawierzchnią bitumiczną.
Docelowe oznakowanie
Projekt docelowego oznakowania stanowi odrębne opracowanie.
Postanowienia końcowe.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia kontroli jakości robót określonych w SST.
Roboty w obrębie istniejącego uzbrojenia prowadzić należy ręcznie ze szczególną ostrożnością.
Przed oddaniem drogi do ruchu wyregulować należy wszelkie istniejące studnie, zasuwy i inne elementu uzbrojenia.
Na wykonawcy spoczywa również obowiązek wykonania oznakowania obrębu prowadzenia robót. Wszelkie zmiany(dotyczące wykonania robót , doboru rodzaju i ilości materiałów oraz obmiaru robót), które mają znaczący wpływ na jakość wykonanej nawierzchni i na wartość kosztorysową , należy przed przystąpieniem do robót uzgodnić z Inspektorem Nadzoru.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części I,II,III,IV,V określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych- stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 387327,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Modernizacja drogi wewnętrznej w miejscowości Szadurczyce

1. Zakres zamówienia:
Planowane do realizacji zadanie polega na modernizacji drogi wewnętrznej w miejscowości Szadurczyce. Długość remontowanej drogi wynosi 116,50mb. Remont drogi ma za zadanie poprawienie warunków jakości drogi poprzez wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni.

Opis stanu istniejącego.
Powyższa droga stanowi dojazd do zabudowań wiejskich gruntów rolnych i działek we wsi Szadurczyce. Droga w stanie istniejącym wykonana jest o nawierzchni szutrowej, żwirowej utwardzona kamieniem z licznymi wybojami, zdeformowaniami. Teren w otoczeniu drogi stanową łąki oraz posesje mieszkalne.
W związku ze zbyt małą wytrzymałością warstwy jezdnej konieczne jest zastosowanie technologii,
mającej na celu poprawienie warunków funkcjonalno- użytkowych związanych z cechami
geometrycznymi nawierzchni (szerokość, równość) oraz wzmocnieniu istniejącej podbudowy. Odwodnienie drogi odbywa się w sposób powierzchniowy na teren pasa drogowego.
Warunki gruntowo – wodne
W wyniku wykonanych odwiertów stwierdzono nawierzchnię z kruszywa łamanego, pod którą zalegają materiały nasypowe oraz grunty rodzime w postaci piasku gliniastego zmieszanego z kruszywem łamanym. Grupa nośności podłoża określona jak G1.
Stan projektowany
Przebieg projektowanej do budowy drogi przedstawiono na kopii mapy do celów projektowych na
planie w skali 1: 500. Początek opracowania km 0+000.00 rozpoczyna od istniejącej nawierzchni
bitumicznej drogi powiatowej nr 1532 O. Trasa drogi przebiega w granicach istniejącego pasa
drogowego Zaprojektowano jezdnię o szerokości zmiennej od 2.50 m do 4.0 (zgodnie z planem
zagospodarowania) wraz z obustronnymi poboczami szerokości do 0.50 m.
Podstawowe parametry techniczne
 klasa drogi D
 kategoria ruchu KR1
 szer. jezdni od 2.50 do 4.0m
 długość odcinka 116,50
 spadki poprzeczne jezdni 2,0%
 szerokość poboczy z kamienia 0,50m
 spadki poprzeczne pobocza 6,0%
 rodzaj nawierzchni jezdni beton asfaltowy
WŁĄCZENIE DO DROGI POWIATOWEJ NR 1532 O
Początek opracowania km 0+000.00 rozpoczyna się na krawędzi drogi powiatowej 1532 O. Połączenie
nowej nawierzchni projektowanej drogi z jezdnią drogi powiatowej należy wykonać za pomocą łuków
kołowych o promieniu R=8,0m zgodnie z PZT. Styk nowej nawierzchni z starą z nową uszczelnić za
pomocą taśmy uszczelniającej do robót bitumicznych. Po wykonaniu robót bitumicznych wjazdu należy uzupełnić na szerokości 0,50m pobocze z kruszywa łamanego . Konstrukcja włączenia drogi wewnętrznej analogiczna jak konstrukcja drogi zgodnie z przekrojem konstrukcyjnym.
KONSTRUKCJA DROGI
WZMOCNIENIE PODŁOŻA /WYKONANIE PODBUDOWY
Po wykonaniu niezbędnych robót ziemnych w zakresie koryta pod w-wy konstrukcyjne wyprofilowaniu i zagęszczaniu podłoża należy wykonać w-wę ulepszonego podłoża z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym Rm=2.5MPa gr.20cm ( stabilizacja na miejscu wraz z doziarnieniem pospółką (50% materiał istn. Podłoże gruntowe; 50% materiał doziarniający /pospółka z dowozu)
Po wykonaniu w-wy ulepszonego podłoża należy wykonać w-wę podbudowy zasadniczej z kamienia łamanego 0-31,5mm gr. 20cm E2>130MPa.
WYKONANIE WARSTW BITUMICZNYCH
Przed przystąpieniem do układania warstw bitumicznych, należy przygotować podłoże. Podłoże należy ustabilizować oczyścić z zanieczyszczeń, błota kurzu oraz wyprofilować by było równe, bez kolein. Następnie skropić podbudowę lepiszczem asfaltowym. Po skropieniu należy przystąpić do układania poszczególnych warstw asfaltowych. Grubość zgodnie z przekrojami.
Zaprojektowano nawierzchnię z betonu asfaltowego ułożonego w dwóch warstwach w-wa wiążąca z
betonu AC16 W gr.5cm + warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4cm.
POBOCZA
Po zakończonych pracach bitumicznych należy uzupełnić warstwę kamienia na poboczach do poziomu
wykonanych warstw bitumicznych zgodnie z przekrojami. Pobocza należy wykonać/ uzupełnić z kamienia łamanego 0-16mm gr.10cm.
Konstrukcja nawierzchnia jezdni
-w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4cm
-skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową
-w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.5cm
-skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową
-górna w-wa podbudowy z kamienia łamanego granitowego lub bazaltowego 0-31,5mm gr.20cm
- w-wa podbudowy pomocniczej z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym
o Rm>2.5MPa (stabilizacja metodą na miejscu ) gr.20cm
(50% materiał istn.podłoże gruntowe; 50% materiał doziarniający /pospółka z dowozu)
Rozwiązania wysokościowe i odwodnienie
Wytyczenie niwelety drogi należy dostosować do istniejącego zagospodarowania terenu , korygując – profilując lokalne zawyżenia , obniżenia terenu. Początek opracowania należy powiązać wysokościowo z istn. nawierzchnią bitumiczną.
Postanowienia końcowe.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia kontroli jakości robót określonych w SST.
Roboty w obrębie istniejącego uzbrojenia prowadzić należy ręcznie ze szczególną ostrożnością.
Przed oddaniem drogi do ruchu wyregulować należy wszelkie istniejące studnie, zasuwy i inne elementu uzbrojenia. Na wykonawcy spoczywa również obowiązek wykonania oznakowania obrębu prowadzenia robót. Wszelkie zmiany (dotyczące wykonania robót , doboru rodzaju i ilości materiałów oraz obmiaru robót), które mają znaczący wpływ na jakość wykonanej nawierzchni i na wartość kosztorysową , należy przed przystąpieniem do robót uzgodnić z Inspektorem Nadzoru.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części I,II,III,IV,V określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych- stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 123870,85 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Modernizacja drogi wewnętrznej w miejscowości Lasocice

1. Zakres zamówienia:
Planowane do realizacji zadanie polega modernizacji (remoncie) drogi wewnętrznej w miejscowości Lasocice. Długość odcinka drogi wynosi 301mb. Modernizacja drogi ma za zadanie poprawienie warunków jakości drogi poprzez wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni.

Opis stanu istniejącego.
Powyższa droga stanowi dojazd do zabudowań wiejskich gruntów rolnych i działek we wsi Lasocice gmina Łambinowice . Droga w stanie istniejącym wykonana jest o nawierzchni szutrowej, żwirowej utwardzona kamieniem z licznymi wybojami , zdeformowaniami . Teren w otoczeniu drogi stanową pola uprawne łąki oraz posesje mieszkalne. W związku ze zbyt małą wytrzymałością warstwy jezdnej konieczne jest zastosowanie technologii , mającej na celu poprawienie warunków funkcjonalno-użytkowych związanych z cechami geometrycznymi nawierzchni (szerokość, równość) oraz wzmocnieniu istniejącej podbudowy .Odwodnienie drogi odbywa się w sposób powierzchniowy na teren pasa drogowego. Droga posiada włączenie – wjazd do drogi powiatowej 1537 O.
Stan projektowany
Przebieg projektowanej drogi przedstawiono na kopii mapy do celów projektowych na planie w skali 1: 500. Początek opracowania km 0+000.00 rozpoczyna od istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1537 O (działka drogowa nr 320/3). Trasa drogi przebiega w granicach istniejącego pasa drogowego. Zaprojektowano jezdnię o szerokości zmiennej 3.00-3.50m (zgodnie z planem zagospodarowania) wraz z obustronnymi poboczami szerokości 0. 50 m.
Podstawowe parametry techniczne
 klasa drogi D
 kategoria ruchu KR1
 szer. jezdni 3.00-3.50m
 długość odcinka L=301mb
 spadki poprzeczne jezdni 2,0%
 szerokość poboczy z kamienia 0,50m
 spadki poprzeczne pobocza 6,0%
 rodzaj nawierzchni jezdni beton asfaltowy

WJAZD DO DROGI POWIATOWEJ NR 1537 O
Początek drogi km 0+000.00 rozpoczyna się na krawędzi drogi powiatowej 1537 O. Połączenie nowej nawierzchni projektowanej drogi z jezdnią drogi powiatowej należy wykonać za pomocą łuków kołowych o różnych promieniach R=5,0m zgodnie z PZT. Styk nowej nawierzchni z starą z nową uszczelnić za pomocą taśmy uszczelniającej do robót bitumicznych. Po wykonaniu robót bitumicznych wjazdu należy uzupełnić na szerokości 0,75m pobocze z kruszywa łamanego . Konstrukcja zjazdu drogi gminnej analogiczna jak konstrukcja drogi zgodnie z przekrojem konstrukcyjnym.
PRZEPUST
Projekt zakłada wymianę istniejącego przepustu o tych samych parametrach co istniejący w ciągu rowu istniejącego zlokalizowanego w pasie drogi powiatowe km 0+003 oraz przepustu w km 0+0.120 Zaprojektowano rozbiórkę istniejącego przepustu . Nowy przepust fi 400 należy wykonać z rur z polipropylenu o SN 8. Rury przepustu należy ułożyć na podsypce z pospółki gr.15cm Obsypię przepustu należy wykonać pospółką lub piaskiem i układać jednocześnie z obu stron przepustu, warstwami o jednakowej grubości z jednoczesnym zagęszczaniem. Wilgotność zasypki w czasie zagęszczania powinna odpowiadać hormonowej wilgotności optymalnej. Wlot i wylot przepustu należy ściąć pod kątem 45stopni i należy obrukować kostką kamienną 8x11cm na podbudowie betonowej. Dodatkowo należy umocnić dno i skarpy rowu w obrębie wlotu/wylotu płyta ażurową 60x40x8cm na długości min 1,0m. Spadek rowu dostosować do spadku rowu istniejącego.

KONSTRUKCJA DROGI
Na powyższym odcinku zaprojektowano korytowanie istn. nawierzchni drogi zgodnie z przekrojami i profilem podłużnym i wykonaniu nowej podbudowy drogi z kamienia łamanego w dwóch warstwach. Przewiduje się rozbiórkę istniejącego jednolitego materiału kamiennego który docelowo należy wykorzystać na dolną w-wę podbudowy gr.20cm. Ze względni na zróżnicowaną grubość oraz frakcję istn. materiał kamienny z korytowania należy doziarnić nowym kamieniem łamanym 0-63mm . W kosztorysie założono 50% doziarnienia nowym kruszywem. Po wykonaniu dolnej w-wy podbudowy należy wykonać górną w-wę podbudowy zasadniczej z kamienia łamanego 0-31,5mm gr. 20cm E2>130MPa.
WYKONANIE WARSTW BITUMICZNYCH
Przed przystąpieniem do układania warstw bitumicznych, należy przygotować podłoże. Podłoże należy ustabilizować oczyścić z zanieczyszczeń, błota kurzu oraz wyprofilować by było równe, bez kolein. Następnie skropić podbudowę lepiszczem asfaltowym. Po skropieniu należy przystąpić do układania poszczególnych warstw asfaltowych. Grubość zgodnie z przekrojami.
Zaprojektowano nawierzchnię z betonu asfaltowego ułożonego w dwóch warstwach w-wa wiążąca z betonu AC16 W gr.5cm + warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S GR.4cm
POBOCZA
Po zakończonych pracach bitumicznych należy uzupełnić warstwę kamienia na poboczach do poziomu wykonanych warstw bitumicznych zgodnie z przekrojami. Pobocza należy wykonać/ uzupełnić z kamienia granitowego lub bazaltowego 0-31.50mm gr.15cm
Konstrukcja nawierzchnia jezdni
-w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4cm
-skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową
-w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.5cm
-skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową
-górna w-wa podbudowy z kamienia 0-31,5mm gr.20cm
- dolna w-wa podbudowy z jednolitego materiału kamiennego z rozbiórki istn. nawierzchni gr.20cm (założono uzupełnienie doziarnienie 50% nowym kamieniem 0-63mm wymieszanie 50% istniejący)
Rozwiązania wysokościowe i odwodnienie Wytyczenie niwelety drogi należy dostosować do istniejącego zagospodarowania terenu , korygując – profilując lokalne zawyżenia , obniżenia terenu. Początek opracowania należy powiązać wysokościowo z istn. nawierzchnią bitumiczną.
Docelowe oznakowanie
W ramach zadania zaprojektowano oznakowanie informacyjne w postaci znaków D46 ,, Droga wewnętrzna , D47 Koniec drogi wewnętrznej ze znakiem A-7 ,, Ustąp pierwszeństwa’’.
Postanowienia końcowe.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia kontroli jakości robót określonych w SST.
Roboty w obrębie istniejącego uzbrojenia prowadzić należy ręcznie ze szczególną ostrożnością.
Przed oddaniem drogi do ruchu wyregulować należy wszelkie istniejące studnie, zasuwy i inne elementu uzbrojenia. Na wykonawcy spoczywa również obowiązek wykonania oznakowania obrębu prowadzenia robót. Wszelkie zmiany (dotyczące wykonania robót , doboru rodzaju i ilości materiałów oraz obmiaru robót), które mają znaczący wpływ na jakość wykonanej nawierzchni i na wartość kosztorysową , należy przed przystąpieniem do robót uzgodnić z Inspektorem Nadzoru.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części I,II,III,IV,V określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych- stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 319677,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – Modernizacja drogi wewnętrznej w miejscowości Malerzowice Wielkie

1. Zakres zamówienia:
Planowane do realizacji zadanie polega remoncie (modernizacji) drogi wewnętrznej w miejscowości Malerzowice Wielkie. Długość odcinka drogi wynosi 216,0mb. Modernizacja drogi ma za zadanie poprawienie warunków jakości drogi poprzez wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni.

Opis stanu istniejącego.
Powyższa droga stanowi dojazd do budynków mieszkalnych i pól we wsi Malerzowice Wielkie, Gmina
Łambinowice . Droga w stanie istniejącym wykonana jest o nawierzchni szutrowej, żwirowej
utwardzona kamieniem z licznymi wybojami , zdeformowaniami. W związku ze zbyt małą wytrzymałością warstwy jezdnej konieczne jest zastosowanie technologii mającej na celu poprawienie warunków funkcjonalno- użytkowych związanych z cechami geometrycznymi nawierzchni (szerokość, równość) oraz wzmocnieniu istniejącej podbudowy .Odwodnienie drogi odbywa się w sposób powierzchniowy na teren pasa drogowego.
Stan projektowany
Przebieg projektowanej drogi przedstawiono na kopii mapy do celów projektowych na planie w skali
1: 500. Początek opracowania km 0+000.00 rozpoczyna od istniejącej nawierzchni z kostki betonowej.
Trasa drogi przebiega w granicach istniejącego pasa drogowego. Zaprojektowano jezdnię o szerokości 4.0m wraz z obustronnymi poboczami szerokości 0,50m.
Podstawowe parametry techniczne
 klasa drogi D
 kategoria ruchu KR1
 szer. jezdni 3,0m
 długość odcinka L=216mb
 spadki poprzeczne jezdni 2,0%
 szerokość poboczy z kamienia do granicy pasa drogowego
 spadki poprzeczne pobocza 6,0%
 rodzaj nawierzchni jezdni beton asfaltowy
 rodzaj nawierzchni zjazdów kostka betonowa szara prostokątna
KONSTRUKCJA DROGI
Na powyższym odcinku zaprojektowano korytowanie istn. nawierzchni drogi zgodnie z
przekrojami i profilem podłużnym i wykonaniu nowej podbudowy drogi z kamienia łamanego w dwóch warstwach. Przewiduje się wykonanie stabilizacji podłoża istniejącego z doziarnieniem pospółką gr 20cm. Po wykonaniu dolnej w-wy podbudowy należy wykonać górną w-wę podbudowy zasadniczej z kamienia łamanego 0-31,5mm gr. 20cm E2>130MPa.
WYKONANIE WARSTW BITUMICZNYCH
Przed przystąpieniem do układania warstw bitumicznych, należy przygotować podłoże. Podłoże należy ustabilizować oczyścić z zanieczyszczeń, błota kurzu oraz wyprofilować by było równe, bez kolein. Następnie skropić podbudowę lepiszczem asfaltowym. Po skropieniu należy przystąpić do układania poszczególnych warstw asfaltowych. Grubość zgodnie z przekrojami.
Zaprojektowano nawierzchnię z betonu asfaltowego ułożonego w dwóch warstwach w-wa wiążąca
z betonu AC16 W gr.5cm + warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S GR.4cm
POBOCZA
Po zakończonych pracach bitumicznych należy uzupełnić warstwę kamienia na poboczach do poziomu
wykonanych warstw bitumicznych zgodnie z przekrojem. Pobocza należy wykonać/ uzupełnić z kamienia granitowego lub bazaltowego 0-16mm gr.10cm
Konstrukcja nawierzchnia jezdni
-w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4cm
-skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową
-w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.5cm
-skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową
-górna w-wa podbudowy z kamienia łamanego 0-31,5mm gr.20cm
- stabilizacja podłoża istniejącego z doziarnieniem pospółką gr 20cm Rm 5 MPa
Rozwiązania wysokościowe i odwodnienie
Wytyczenie niwelety drogi należy dostosować do istniejącego zagospodarowania terenu , korygując –
profilując lokalne zawyżenia , obniżenia terenu. Początek opracowania należy powiązać wysokościowo z istn. Nawierzchnią z kostki betonowej.
Postanowienia końcowe.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia kontroli jakości robót określonych w SST.
Roboty w obrębie istniejącego uzbrojenia prowadzić należy ręcznie ze szczególną ostrożnością.
Przed oddaniem drogi do ruchu wyregulować należy wszelkie istniejące studnie, zasuwy i inne elementu uzbrojenia. Na wykonawcy spoczywa również obowiązek wykonania oznakowania obrębu prowadzenia robót. Wszelkie zmiany (dotyczące wykonania robót , doboru rodzaju i ilości materiałów oraz obmiaru robót), które mają znaczący wpływ na jakość wykonanej nawierzchni i na wartość kosztorysową , należy przed przystąpieniem do robót uzgodnić z Inspektorem Nadzoru.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części I,II,III,IV,V określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych- stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 295077,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 6

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 882111,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1271448,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 882111,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROCON Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910518460

7.3.3) Ulica: Ul. Porcelitowa 13

7.3.4) Miejscowość: Tułowice

7.3.5) Kod pocztowy: 49-130

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 882111,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 7

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387327,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578374,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387327,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa „EURO-STANDARD” ANTONI KRÓL, ANDRZEJ KRÓL SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542626107

7.3.3) Ulica: UL. STRZELECKA 53A

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-525

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387327,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 6

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123870,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200379,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123870,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mariusz Biela Przedsiębiorstwo Budowlane Biel-Bud

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Transport Towarowy Ryszard Biela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532270465

7.3.3) Ulica: ul. Grodkowska 1

7.3.4) Miejscowość: Sidzina

7.3.5) Kod pocztowy: 48-320

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123870,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 6

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319677,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 505064,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319677,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa „EURO-STANDARD” ANTONI KRÓL, ANDRZEJ KRÓL SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542626107

7.3.3) Ulica: STRZELECKA 53A

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-525

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319677,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 6

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295077,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 471687,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295077,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa „EURO-STANDARD” ANTONI KRÓL, ANDRZEJ KRÓL SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542626107

7.3.3) Ulica: STRZELECKA 53A

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-525

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295077,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.