eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrojecRoboty budowlane w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dla zadania inwestycyjnego pod nazwą "Zagospodarowanie terenu wokół PZOL na potrzeby rekreacyjno-wypoczynkowe dla pacjentów"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dla zadania inwestycyjnego pod nazwą "Zagospodarowanie terenu wokół PZOL na potrzeby rekreacyjno-wypoczynkowe dla pacjentów"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE ZAKŁADY OPIEKUŃCZO-LECZNICZE W GROJCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ogrodowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Grojec

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-615

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mmilon@pzolgrojec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzolgrojec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dla zadania inwestycyjnego pod nazwą "Zagospodarowanie terenu wokół PZOL na potrzeby rekreacyjno-wypoczynkowe dla pacjentów"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64b33b9e-b0cb-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013522/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie terenu wokół PZOL na potrzeby rekreacyjno-wypoczynkowe dla pacjentów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105204/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZOL/ZP/262a/2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wokół PZOL na potrzeby rekreacyjno-wypoczynkowe dla pacjentów które obejmuje między innymi: budowę altanki wraz z doprowadzeniem do niej instalacji elektrycznej, wykonanie ścieżek wraz z montażem ławek, posadzenie wokół drzewek i krzewów ozdobnych, wykonanie miejsca pod grilla w Powiatowych Zakładach Opiekuńczo - Leczniczych w Grojcu, Aleja Ogrodowa 1, Grojec 32-615.
2. Etap I zamówienia obejmuje – wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej i uzyskanie stosownych pozwoleń. Opracowania projektowe należy przekazać Zamawiającemu:
a) Wersja drukowana – 4 egzemplarze
b) Wersja elektroniczna 4 płyty CD (rysunki format: dwf, dwg, pdf; obrazy format: jpg lub pdf; tekst format: doc. I pdf.; arkusze kalkulacyjne i harmonogramy format: xls lub pdf.
c) Dokumentacja wyszczególniona powyżej lit. A i b nie obejmuje egzemplarzy dokumentacji potrzebnej dla Wykonawcy do realizacji robót budowlanych.
Etap II zamówienia obejmuje – wykonanie prac budowalnych
3. Zamówienie obejmuje:
- wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz kosztorysu;
- uzyskanie stosownych pozwoleń, zgłoszeń oraz uzgodnień;
- wykonanie prac budowlanych;
- wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej;
- wykonanie dokumentacji powykonawczej
4. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z:
a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno -użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454)
b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. nr 2021 poz. 2458)
c) Ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020r. poz. 2127 ze zm.)
d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. nr 120 poz. 1126 ze zm.)
e) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2021 r. poz. 1973 ze zm.)
f) Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 ze zm.)
5. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie procesu projektowego, wymagana jest końcowa akceptacja.
6. Teren na którym będą wykonywane prace znajduje się na terenie wpisanym do rejestru ochrony zabytków.
7. Wykonawca przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, która Wykonawca sporządzi w ramach umowy oraz zapisów SWZ wraz z załącznikami. Jeżeli w trakcie realizacji przez Wykonawcę robót budowlanych, o których mowa w SWZ zaistnieje konieczność wykonania dodatkowych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania bez prawa żądania od Zamawiającego dodatkowego wynagrodzenia.
8. Przy opracowaniu dokumentacji projektowej należy uwzględnić ustalenia znajdujące się w „decyzji o warunkach zabudowy” stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
9. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że prace wykonywane na terenie czynnego obiektu
i dołoży wszelkich starań, aby prace przebiegały w sposób nieutrudniający pracy Zamawiającego, bez zakłóceń dla pracowników Zamawiającego i innych osób.
10. Od dnia protokolarnego przekazania placu budowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za organizację swojego zaplecza w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, utrzymanie ładu i porządku na placu budowy i w jego otoczeniu, niezwłoczne usuwanie wszelkich śmieci, odpadów i opakowań oraz innych pozostałości po zużytych przez Wykonawcę materiałach na własny koszt.
11. Przy realizacji prac budowlanych Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie zobowiązuje się do:
1) stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie
w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213 ze zm.),
2) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać niezbędne zgody i potwierdzenia oraz wykonać
wszystkie niezbędne badania i próby, a wyniki przekazać Zamawiającemu przed ich wbudowaniem, łącznie z atestami, certyfikatami na znak bezpieczeństwa, świadectwami dopuszczenia, certyfikatami lub deklaracjami zgodności z Polską Normą lub z aprobatą techniczną dla materiałów użytych do realizacji.
3) materiały przeznaczone do wbudowania muszą być fabrycznie nowe i nieużywane,
4) wykonania przedmiotu zamówienia w sposób nie naruszający interesów Zamawiającego, użytkownika i osób trzecich,
5) zachowania w czasie wykonania robót warunków BHP i P.Poż.,
6) zapewnienia należytego ładu i porządku na terenie budowy,
7) uporządkowania terenu wykonywanych prac po zakończeniu robót,
8) ubezpieczenia na swój koszt prac i urządzeń od szkód mogących wystąpić i od zdarzeń nagłych,
9) naprawienia na swój koszt szkód powstałych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
10) zabezpieczenia we własnym zakresie i na własny koszt materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, w tym również - transportu, sprzętu ochrony osobistej, narzędzi itp.,
11) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych prac oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki obiektu oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności za teren budowy od chwili jego przejęcia,
12) zapewnienia na własny koszt i we własnym zakresie kontenera/kontenerów na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z terenu budowy i na własny koszt zapewnić jego wywóz,
13) zabezpieczenia na własny koszt pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu, 32-615 Grojec, Aleja Ogrodowa 1 informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. r. Prawo Zamówień Publicznych nie wpłynęła żadna oferta - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 255 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.) - nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.