Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00082455/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124286 z dnia 2021-07-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżąca konserwacja dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBRÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 14
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-252
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 29 642 82 66
1.5.8.) Numer faksu: 29 757 82 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dabrowka.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dabrowka.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowka/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca konserwacja dróg gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b44d5fa-cd1a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017856/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Bieżąca konserwacja dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082455/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 373000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Bieżąca konserwacja dróg gminnych o nawierzchni nie ulepszonej w 2021 r. poprzez przygotowanie podłoża (profilowanie i zagęszczenie), dostawę materiału, rozplantowanie i zagęszczenie.
2. dostawę następujących materiałów wraz przygotowaniem podłoża rozplantowaniem i zagęszczeniem z zastosowaniem prawa opcji oraz wykonanie następujących usług z zastosowaniem prawa opcji.
1 Kruszywo betonowe 0/63 dostawa wraz z wbudowaniem z zastosowaniem prawa opcji ilość minimalna w tonach100 ilość maksymalna w tonach300
2 Kruszywo betonowe 0/31,5 dostawa wraz z wbudowaniem z zastosowaniem prawa opcji ilość minimalna w tonach100 ilość maksymalna w tonach300
3 Destrukt asfaltowy 0/31,5 dostawa wraz z wbudowaniem z zastosowaniem prawa opcji ilość minimalna w tonach 500 ilość maksymalna w tonach 1000
4 Pospółka drogowa dostawa wraz z wbudowaniem z zastosowaniem prawa opcji ilość minimalna w tonach 250 ilość maksymalna w tonach 500
5 Kruszywo naturalne kamienne dostawa wraz z wbudowaniem z zastosowaniem prawa opcji ilość minimalna w tonach500 ilość maksymalna w tonach1000
2. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia na zgłoszenie Zamawiającego. Zamawiający będzie pisemnie zgłaszał każdorazowo konieczność wykonania robót. W zgłoszeniu zostanie określone miejsce wykonania robót.
3. Zamawiający wymaga okazania dokumentu dostawy materiału zważonego urządzeniem posiadającym odpowiednią legalizację.
4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych środków technicznych i pozyskanego własnym staraniem materiału.
5. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać akceptację Zamawiającego, w zakresie doboru właściwych materiałów tj. kruszywa betonowego, destruktu asfaltowego.
6. Dostarczone materiały do wbudowania będą pozbawione zanieczyszczeń ( ziemia, szkło, płytki ceramiczne, drewno, styropian, gazobeton, folia budowlana, itp.). Wszystkie przyjęte materiały powinny spełniać warunki określone w odpowiednich normach przedmiotowych, a w przypadku braku normy powinny odpowiadać warunkom technicznym wytwórni lub innym umownym warunkom.
7. W przypadku dostarczenia i rozplantowania zanieczyszczonego materiału, Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia go na swój koszt.
8. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów: atesty, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną.
9. Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania i zabezpieczenia terenu na których wykonywane są roboty.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Balcerak Mariusz Usługi Transportowe, Samochodowe Budowa Dróg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 762-161-78-64
7.3.3) Ulica: Postoliska , ul. Aksamitna 18,
7.3.4) Miejscowość: Tłuszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 05-240
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ BALCERAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ BALCERAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-282021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Remont drogi wojewódzkiej nr 573 od km 33+170 do km 37+700 odc. Szczawin Borowy - Suserz - nr postępowania 094/24
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na terenie zajezdni komunikacji publicznej
- BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
- Remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 2925S w Leboszowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.