Og³oszenie z dnia 2023-03-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00125187/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-08
- 2023/BZP 00207988/01 - Wynik z dnia 2023-05-09
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowo - budowlanych w budynkach administrowanych przez Zak³ad Us³ug Komunalnych w B³oniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina B³onie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271230
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: B³onie
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.blonie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac remontowo - budowlanych w budynkach administrowanych przez Zak³ad Us³ug Komunalnych w B³oniu.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a82acc7b-b8e2-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00124247
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00040300/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Prace remonto-budowlane w budynkach administrowanych przez ZUK B³onie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7349713.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/734971
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/734971
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina B³onie – Urz±d Miejski w B³oniu z siedzib± w B³oniu, ul. Rynek 6, 05-870 B³onie. Dane kontaktowe: Urz±d Miejski w B³oniu, ul. Rynek 6,05-870 B³onie,tel. 22 725 30 04,fax. 22 725 30 67, email: ratusz@um.blonie.pl - kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie B³onie pod adresem iod@um.blonie.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie - dokumentacja postêpowania zgodnie z ustaw± – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; • na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; - nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.6.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje m.in.: - naprawy dachów (uzupe³nienie pokrycia pap± termozgrzewaln±, naprawa deskowania i konstrukcji dachu), - naprawa obróbek blacharskich (naprawa i wymiana rynien, rur spustowych, obróbek
blacharskich kominów, gzymsów, pasów elewacyjnych itp.), - naprawy - budowa kominów (naprawa tynków, ¶cian, obróbek blacharskich kominów),
- wymianê stolarki budowlanej (okna, drzwi), - roboty tynkarskie (tynki ¶cian i sufitów, zewnêtrzne i wewnêtrzne), - prace malarskie (malowanie emulsyjne, olejne, klejowe - ¶cian, stolarki drzwiowej, okiennej, elementów metalowych), - prace ¶lusarskie - naprawa i regulacja zamków drzwiowych, samozamykaczy,- inne prace remontowo-budowlane ( zgodnie ze zleceniem),
- zabezpieczenie obiektów, budynków w przypadku wyst±pienia awarii lub z powodu dzia³añ przyrody, które z uwagi na czas wyst±pienia nie mog± byæ wykonywane bezpo¶rednio po ich wyst±pieniu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ
45261910-6 - Naprawa dachów
45410000-4 - Tynkowanie
45442110-1 - Malowanie budynków
45421132-8 - Instalowanie okien
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji i rêkojmi na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - posiada polisê OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100.000,00 z³.Uwaga: Wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej nie mo¿na ³±czyæ. Przynajmniej jeden ze wspólnie ubiegaj±cych siê Wykonawców musi spe³niæ w ca³o¶ci ten warunek. W przypadku korzystania z zasobów Podwykonawców lub podmiotów trzecich warunek ten spe³nia w ca³o¶ci Wykonawca lub Podwykonawca lub podmiot trzeci. 1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e: a). wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia przez co Zamawiaj±cy rozumie robotê polegaj±c± na wykonywaniu prac remontowo- budowlanych jak w zakresie robót przedmiotowego zamówienia, b). dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które bêd± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami tj: - kierownik robót posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej lub równowa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa, Uwaga: Dopuszcza siê sumowanie (³±czenie) zasobów dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 1.4 lit. a) niniejszego rozdzia³u
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 3, 6 Pzp dotycz±cego podstaw wykluczenia z postêpowania;
1.2. o¶wiadczenie Wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.3. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne
dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
1.4. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie
dysponowania tymi osobami. 1.5. Polisa OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê nie mniejsza ni¿ 100 000,00 z³ brutto
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana tre¶ci umowy mo¿e nast±piæ jedynie w przypadku, okre¶lonym w art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych i wymaga formy pisemnej w postaci porozumienia dodatkowego aneksu do umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/734971
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-22 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku us³ugowego z zapleczem sanitarno - socjalnym w Sportowym Centrum w Rokietnicy
- Przebudowa i modernizacja magazynu i laboratoriów na 6 piêtrze budynku B
- Remont ¶wietlicy wiejskiej w Kaczkowie (etap I) i Jab³onnej
- Roboty budowlane w Sk³adzie Krapkowice w trybie "zaprojektuj i wykonaj" z podzia³em na 3 czê¶ci: Czê¶æ 1: Remont magazynu 52 Czê¶æ 2: Remont magazynu 53 Czê¶æ 3: Remont magazynu 54
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej szkó³
- Roboty budowlane pn. "Modernizacja lokalnej sieci LAN budynku w D±browie Tarnowskiej przy ul. Berka Joselewicza 5"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.