eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoPrzebudowa ul. S³onecznej w m. Kietlin



Og³oszenie z dnia 2022-04-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ul. S³onecznej w m. Kietlin

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648209

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pi³sudskiego 34

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 683-27-07

1.5.8.) Numer faksu: 44 685-13-60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.gmina-radomsko.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. S³onecznej w m. Kietlin

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c0210620-bc83-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00123975

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00334810/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Przebudowa ul. S³onecznej w m. Kietlin

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.gmina-radomsko.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2) Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
a) w sprawie procedury przetargowej - Micha³ Pawlikowski, e-mail: sekretariat@gmina-radomsko.pl
b) w sprawach zwi±zanych z przedmiotem zamówienia – Wies³aw Gonciarek, Micha³ Pawlikowski, e-mail: sekretariat@gmina-radomsko.pl
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza do komunikacji.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku i Formularza do komunikacji wynosi 150 MB.
6) kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES, XaDES).
7) Dopuszczalne formaty danych, a w szczególno¶ci: .txt, .pdf (zalecany), .xls, .doc, .docx, .rtf, .odt, .xml .
8) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
9) Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê Dla Wykonawców lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
Dodatkowe informacje w sekcji IX.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z dn. 04 maja 2016 r., s. 1) zw. dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gmina Radomsko, 97-500 Radomsko, ul. Pi³sudskiego 34, 44 683-27-07, 44 683-46-83, sekretariat@gmina-radomsko.pl , reprezentowana przez Wójta Gminy;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radomsko jest Arkadiusz Zarêbski, e-mail: iod@gmina-radomsko.pl ;
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu realizacji umowy;
4) w zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt 3, dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych mog± byæ tylko podmioty uprawnione do odbioru danych tj.:
a) organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych przez Gminê Radomsko przetwarzaj± dane osobowe dla których administratorem jest Gmina Radomsko.
5) dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa tj. ustawa z dn. 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych;
6) podanie danych osobowych jest obowi±zkowe w zakresie niezbêdnym do podpisania umowy zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego
7) dane osobowe Wykonawcy nie bêd± podlegaæ decyzji, która opiera siê wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu w tym profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do udostêpnionych przezeñ danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania udostêpnionych przezeñ danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Wykonawcy:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e stosuje przepisy RODO do przetwarzania wszystkich danych osobowych, które pozyska³ w ramach podpisanej umowy.
3. Obowi±zek stosowania przepisów RODO spoczywa tak¿e na Wykonawcy, w tym obowi±zek informacyjny w stosunku do osób trzecich, których dane osobowe Wykonawcy pozyskuje w celu przekazania ich Zamawiaj±cemu w zwi±zku z realizacj± niniejszej umowy.
4. Zamawiaj±cym zawrze z Wykonawc± w dniu podpisania umowy zasadniczej na realizacjê przedmiotu umowy, umowê powierzenia przetwarzania danych osobowym, nie pó¼niej jednak ni¿ w dniu powierzenia tych danych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KZP.272.14.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 146404,82 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ul. S³onecznej w m. Kietlin, w Gminie Radomsko, obejmuj±ca zjazd z drogi krajowej DK 42 w ul. S³oneczn± oraz przebudowê ul. S³onecznej w granicach dzia³ki geod. nr 983 obrêb Kolonia Kietlin, w miejscowo¶ci Kietlin, w dwóch etapach wykonywanych równocze¶nie.
2. Zakres robót obejmuje w szczególno¶ci:
Etap I: remont zjazdu z drogi krajowej DK 42 w ul. S³oneczn± w m. Kietlin:
1) roboty przygotowawcze:
a) roboty przygotowawcze i towarzysz±ce,
2) roboty drogowe w zakresie jezdni i poboczy (obszar robót o d³ugo¶ci 34 mb i powierzchni ok. 350 m2:
a) ca³kowita d³ugo¶æ odcinaka do przebudowy 34 mb,
b) powierzchnia zjazdu i drogi objêtej przebudowa 236 m2,
c) szeroko¶æ jezdni 4,0 mb do 30 mb w krawêdzi jezdni DK 42,
d) szeroko¶æ obustronnych poboczy utwardzonych 2 x 0,75 mb,
3) roboty towarzysz±ce:
a) regulacja pionowa studzienek.
Etap II: przebudowa ul. S³onecznej w m. Kietlin:
1) roboty przygotowawcze:
a) opracowanie i wdro¿enie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót, a tak¿e wytyczenie w terenie,
b) roboty przygotowawcze i towarzysz±ce,
2) roboty drogowe w zakresie jezdni i pobocza:
a) ca³kowita d³ugo¶æ odcinaka do przebudowy 425 mb,
b) szeroko¶æ jezdni 4,0 mb na pocz±tkowym odcinku o d³ugo¶ci 45 mb i 3,0 mb szeroko¶ci na pozosta³ym odcinku,
c) szeroko¶æ obustronnych poboczy utwardzonych 2 x 0,75 mb,
3) sporz±dzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej oraz realizacji innych obowi±zków wynikaj±cych z §4 ust. 2 umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zgodnie z art. 223 ust. 1 Pzp, w toku dokonywania oceny z³o¿onych ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ.
2. Zamawiaj±cy poprawia w ofercie:
1) oczywiste omy³ki pisarskie,
2) oczywiste omy³ki rachunkowe, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z dokumentami zamówienia, niepowoduj±ce istotnych zmian w tre¶ci oferty
‒ niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt 2 ppkt 3, Zamawiaj±cy wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyra¿enie zgody na poprawienie w ofercie omy³ki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje siê za wyra¿enie zgody na poprawienie omy³ki. W przypadku gdy Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionuje poprawienie omy³ki jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 11 Pzp.
4. Je¿eli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne czê¶ci sk³adowe, wydaj± siê ra¿±co niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego co do mo¿liwo¶ci wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w dokumentach zamówienia lub wynikaj±cymi z odrêbnych przepisów, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy wyja¶nieñ, w tym z³o¿enia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych czê¶ci sk³adowych.
5. Zamawiaj±cy wezwie do wyja¶nieñ, o których mowa w pkt 4, w przypadku gdy cena ca³kowita oferty z³o¿onej w terminie jest ni¿sza o co najmniej 30% od:
1) warto¶ci zamówienia powiêkszonej o nale¿ny podatek od towarów i us³ug, ustalonej przed wszczêciem postêpowania lub ¶redniej arytmetycznej cen wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 i 10 Pzp, Zamawiaj±cy zwraca siê o udzielenie wyja¶nieñ, o których mowa w pkt 4, chyba ¿e rozbie¿no¶æ wynika z okoliczno¶ci oczywistych, które nie wymagaj± wyja¶nienia;
2) warto¶ci zamówienia powiêkszonej o nale¿ny podatek od towarów i us³ug, zaktualizowanej z uwzglêdnieniem okoliczno¶ci, które nast±pi³y po wszczêciu postêpowania, w szczególno¶ci istotnej zmiany cen rynkowych, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o udzielenie wyja¶nieñ. 7. W przypadku zamówieñ na roboty budowlane lub us³ugi, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wyja¶nieñ, co najmniej w zakresie okre¶lonym w pkt 6 ppkt 4 i ppkt 6.
8. Obowi±zek wykazania, ¿e oferta nie zawiera ra¿±co niskiej ceny lub kosztu spoczywa na Wykonawcy.
9. Odrzuceniu, jako oferta z ra¿±co nisk± cen± lub kosztem, podlega oferta Wykonawcy, który nie udzieli³ wyja¶nieñ w wyznaczonym terminie, lub je¿eli z³o¿one wyja¶nienia wraz z dowodami nie uzasadniaj± podanej w ofercie ceny lub kosztu.
10. Zamawiaj±cy odrzuci z³o¿on± ofertê, w przypadku wyst±pienia przynajmniej jednej z okoliczno¶ci, o których mowa w art. 226 ust. 1 Pzp.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku;
2) uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿± minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie do¶wiadczenia oraz osób, które zostan± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia tj. który wyka¿e siê:
a) o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿± minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie do¶wiadczenia, tj. Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
minimum dwie roboty budowlane (na podstawie dwóch odrêbnych umów), ka¿da z nich o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³ brutto (s³ownie: sto tysiêcy z³otych brutto) polegaj±ce na budowie lub przebudowie dróg twardych.
Uwaga!
Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku udzia³u w pierwszej kolejno¶ci poprzez z³o¿enie wraz z ofert± O¶wiadczenia w³asnego, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SWZ.
Informacje dodatkowe:
Dla potrzeb oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu o których mowa w ppkt 4 lit. a), je¿eli warto¶ci zostan± podane w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelê ¶rednich kursów walut obcych, na dzieñ opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
b) o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿± minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie osób, które zostan± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia tj. który wyka¿e siê:
- co najmniej jedn± osob± w specjalno¶ci drogowej posiadaj±c± uprawnienia w co najmniej ograniczonym zakresie, upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi.
Uwaga!
Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku udzia³u w pierwszej kolejno¶ci poprzez z³o¿enie wraz z ofert± O¶wiadczenia w³asnego, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SWZ.
Wykonawca w celu wykazania spe³niania warunków, o którym mowa w ppkt 4 lit. b) mo¿e wskazaæ osobê bêd±c± obywatelem pañstwa cz³onkowskiego, która naby³a kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod warunkiem, ¿e osoba ta posiada decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych (któr± przedstawi Zamawiaj±cemu przed zawarciem umowy) i prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Uwaga!
Przez w/w uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dn. 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, uznanych przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dn. 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z pó¼n. zm.).
W przypadku osób, które s± obywatelami pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dn. 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wy¿ej je¿eli:
- naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadaj±ce posiadaniu uprawnieñ budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz
- posiadaj± odpowiedni± decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zosta³y spe³nione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 cyt. ustawy z dn. 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa, dotycz±ce ¶wiadczenia us³ug transgranicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117).
Tam gdzie w opisie warunków udzia³u w postêpowaniu jest mowa o uprawnieniach, nale¿y rozumieæ uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 z pó¼n. zm.).
Uwaga!
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji kierownika budowy z funkcj± kierownika robót (poszczególnych bran¿), jak równie¿ funkcjê kierownika robót poszczególnej bran¿y z funkcj± kierownika robót innej bran¿y oraz pe³nienie funkcji kierownika robót danej bran¿y przez wiêcej ni¿ jedn± osobê pod warunkiem, ¿e osoby te posiadaj± wymagane uprawnienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie wymagane

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona sk³ada na wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym terminie aktualne na dzieñ ich z³o¿enia ni¿ej wskazane podmiotowe ¶rodki dowodowe:
a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami,
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencjê b±d¼ dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) wype³niony formularz ofertowy stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ lub opracowany wg takiego samego schematu (Zgodnie z wyrokami KIO 862/18, 299/20, 3459/20 oraz wyrokiem S±du Okrêgowego w Warszawie - XXIII Wydzia³ Gospodarczy Odwo³awczy i Zamówieñ Publicznych z dn. 5 maja 2021 r. (Sygn. akt XXIII Zs 11/21) ustawodawcawart.462 ustawy Prawo zamówieñ publicznych okre¶li³, ¿e Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcom. Wyk³adnia literalna przepisu nie pozostawia w±tpliwo¶ci interpretacyjnych, ¿e podwykonawstwo ca³o¶ci zamówienia nie jest mo¿liwe. Przyjêcie odmiennej interpretacji dopu¶ci³oby sytuacje, w których poprzez zlecenie realizacji ca³o¶ci zamówienia publicznego Podwykonawcom, Zamawiaj±cy defacto udziela³by zamówienia Podwykonawcom, a nie Wykonawcy – pomijaj±c w ten sposób regulacjê prawa zamówieñ publicznych. Taka sytuacja by³aby niezgodna zarówno z zasad± udzielania zamówienia jedynie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami prawa, jak i zasad± transparentno¶ci. Oznacza³oby to równie¿ akceptacjê pozorno¶ci czynno¶ci z³o¿enia oferty przez rzekomego Wykonawcê przedmiotu zamówienia. W zwi±zku z powy¿szym, w przypadku z³o¿enia przez Wykonawcê o¶wiadczenia o powierzeniu podwykonawcom ca³o¶ci zamówienia, skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3) ustawy Pzp jako niezgodna z przepisami ustawy (m.in. naruszenie art. 7pkt 27 ustawy Pzp),
2) aktualne na dzieñ sk³adania ofert odpowiednio o¶wiadczenie lub o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 6 i w Rozdziale VII pkt 1 i pkt 3,
3) zobowi±zanie podmiotu do udostêpnienia zasobów, je¿eli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu,
4) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (je¿eli dotyczy),
5) dowody równowa¿no¶ci, o których mowa w Rozdzia³ III pkt 5, je¿eli Wykonawca zaoferowa³ rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia,
6) uzasadnienie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa, je¿eli wykonawca zastrzeg³ w ofercie informacje jako tajemnicê przedsiêbiorstwa,
7) dokumenty potwierdzaj±ce wniesienie wadium okre¶lone w Rozdziale XI;
8) spis wszystkich za³±czonych dokumentów (spis tre¶ci) – zalecane, niewymagane.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 2.000,00 z³ (dwa tysi±ce z³otych i zero groszy).
2. Wadium Wykonawca wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
PKO Bank Polski SA nr konta 51 1020 3916 0000 0202 0301 3786
z adnotacj±: „Wadium na przebudowê ul. S³onecznej w miejscowo¶ci Kietlin”.
Do oferty nale¿y do³±czyæ dowód przelewu.
5. Wadium wniesione w pieni±dzu uwa¿a siê za wniesione w sposób prawid³owy, gdy ¶rodki pieniê¿ne wp³yn± na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adnia ofert.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2 - 4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
8. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji lub porêczenia, gwarancja lub porêczenie powinno byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy, za¶ w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - zaleca siê wymienienie wszystkich Wykonawców), beneficjenta gwarancji lub porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji lub porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± lub porêczeniem,
3) kwotê gwarancji lub porêczenia,
4) termin wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania Wykonawcy z³o¿on± przez niego ofert±,
5) nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela do zap³acenia kwoty gwarancji lub porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e:
a) Wykonawca, którego ofertê wybrano: odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie, lub nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, albo zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana;
b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 Pzp lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
6) oznaczenie postêpowania, którego wadium dotyczy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/ pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Uwaga!
Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
5. Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ mocodawca (osoba/osoby wystawiaj±ce pe³nomocnictwo) lub notariusz.
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp (Rozdzia³ VII pkt 1 SWZ) - sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana niniejszej umowy musi byæ zgodna z art. 455 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówieñ publicznych oraz wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Dzia³aj±c zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany tre¶ci umowy w stosunku do oferty w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych w ust. 5, 6, 7, 8 lub 9 niniejszej umowy.
3. Fakt ten musi byæ potwierdzony wpisem do Dziennika Budowy przez osoby uprawnione tzn. Inspektora nadzoru i zaakceptowany przez Zamawiaj±cego.
4. Wszelkie zmiany, jakie Strony chcia³yby wprowadziæ do ustaleñ wynikaj±cych z niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej i zgody obu Stron pod rygorem niewa¿no¶ci takich zmian.
5. Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany niniejszej umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) z powodu uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, rozwi±zañ technicznych oraz sposobu wykonania robót wnioskowanych przez Wykonawcê lub Zamawiaj±cego, je¿eli te zmiany spowoduj± obni¿enie kosztów wykonania robót, kosztów eksploatacji lub skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy,
2) z powodu b³êdów w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych polegaj±cych na jej niezgodno¶ci z przepisami prawa lub zasadami wiedzy technicznej, które maj± wp³yw na nale¿yte wykonanie lub niewykonanie umowy w zakresie niezbêdnym do jej dostosowania do zasad wiedzy technicznej. Uprawnienie do zmiany wynagrodzenia dotyczy tylko tych b³êdów, których Wykonawca przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie móg³ wykryæ na etapie sporz±dzania oferty,
3) z powodu zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy maj±cych wp³yw na zakres lub termin wykonania niniejszej umowy w zakresie niezbêdnym do dostosowania siê do nowych przepisów,
4) z powodu odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych warunków geologicznych lub geotechnicznych, które mog± skutkowaæ niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu niniejszej umowy w zakresie niezbêdnym do dostosowania tej dokumentacji do zasad wiedzy technicznej,
5) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z innymi równolegle prowadzonymi przez Zamawiaj±cego lub inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji.
6) w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przez w³adzê ustawodawcz± w trakcie trwania niniejszej umowy i wynikaj±cej z tego tytu³u zmiany kwoty podatku VAT przyjêtej do wyliczenia Wynagrodzenia, bez zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia netto dostosowuj±c kwotê podatku VAT i nale¿ne od dnia zmiany przepisów Wynagrodzenie do obowi±zuj±cych przepisów,
7) z powodu wyst±pienia nadzwyczajnej zmiany okoliczno¶ci, których strony niniejszej umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci w zakresie niezbêdnym do nale¿ytego wykonania umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-04 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca poda adres skrzynki ePUAP b±d¼ adres e-mail. Sposób z³o¿enia oferty, w tym jej zaszyfrowania opisany w Instrukcji u¿ytkownika, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-04 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-02

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych w pkt 2, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: Formularz do komunikacji dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal.
2) Korespondencjê przesy³an± za pomoc± Formularza do komunikacji nie szyfrujemy.
3) We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
4) Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ komunikacji za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: sekretariat@gmina-radomsko.pl podczas gdy ze wzglêdów technicznych i organizacyjnych od Zamawiaj±cego korespondencja ta bêdzie mog³a oprócz wy¿ej wskazanego adresu, tak¿e wychodziæ spod adresu: mpawlikowski@gmina-radomsko.pl
5) Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail: sekretariat@gmina-radomsko.pl

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.