eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-ZdrójUsługa przewozu osób w tym osób niepełnosprawnych każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie Miasta Jastrzębie-Zdr. do siedziby DDP w Jastrzębiu-Zdr. przy ulicy Wrzosowej 4-8-12 i z powrotem



Ogłoszenie z dnia 2022-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przewozu osób w tym osób niepełnosprawnych każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie Miasta Jastrzębie-Zdr. do siedziby DDP w Jastrzębiu-Zdr. przy ulicy Wrzosowej 4-8-12 i z powrotem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003461374

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Opolska 9

1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324349657

1.5.8.) Numer faksu: 324740146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.jastrzebie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.jastrzebie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ops.jastrzebie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przewozu osób w tym osób niepełnosprawnych każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie Miasta Jastrzębie-Zdr. do siedziby DDP w Jastrzębiu-Zdr. przy ulicy Wrzosowej 4-8-12 i z powrotem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0a1355e-ffa3-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Akademia Seniora

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098669/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.ZP.260.2.2022.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi przewozu indywidualnego osób, w tym osób niepełnosprawnych każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój do siedziby Dziennego Domu Pomocy w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. Wrzosowej 4-8-12 i z powrotem w ramach projektu „Akademia Seniora” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Priorytet IX -Włączenie Społeczne dla działania 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.2. Rozwój usług społecznych i zdrowotnych – RIT.
2. Wykonawca zapewni przeprowadzenie usług w następującym zakresie:
1) Przewóz dotyczył będzie średnio 15 uczestników Dziennego Domu Pomocy z terenu Miasta Jastrzębie- Zdrój.
2) Przywóz do Dziennego Domu Pomocy odbywać się będzie codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-9:00, a odwóz z Dziennego Domu Pomocy do domów uczestników odbywać się będzie codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku od godziny 15:00-17:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin przywozu i odwozu uczestników po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą oraz do zmiany długości trasy wynikającej z rotacji uczestników.
3) W celu zapewnienia uczestnikom DDP jak najkrótszego czasu dojazdu oraz możliwości dotarcia do Dziennego Domu Pomocy w godzinach dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczestników, będą oni przywożeni i odwożeni indywidualnie. Wykonawca zobowiązany będzie łączyć kursy z miejsc blisko położonych w celu maksymalnego wykorzystania środka transportu. Uczestnicy indywidualnie bądź Zamawiający, telefonicznie będą umawiać godziny dojazdu i powrotu z Dziennego Domu Pomocy z Wykonawcą. Wykonawca winien dysponować możliwością umawiania przewozu telefonicznie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 04 kwietnia 2022 r. o godz. 10:16, czyli przed otwarciem ofert,
Zamawiający udostępnił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 170 000,00 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj.04 kwietnia 2022r. do godz. 10: 00, wpłynęły 2 oferty:
1) Oferta Nr 1 złożona przez firmę SPIDER Mateusz Pająk; 32-600 Brzezinka; ul. Wiślana 16 oferując za całość przedmiotu zamówienia kwotę 80 750 złotych brutto;
2) Oferta Nr 2 złożona przez firmę Usługi Transportowe Przewóz Osób Stefan Szymik; 44-321 Marklowice; ul. Astrów 24 oferując za całość przedmiotu zamówienia kwotę 199 750 złotych brutto.
Oferta Nr 1 została odrzucona. W związku z powyższym najwyżej oceniona została oferta Nr 2 złożona przez firmę Usługi Transportowe Przewóz Osób Stefan Szymik; 44-321 Marklowice; ul. Astrów 24 oferująca za całość przedmiotu zamówienia kwotę 199 750 złotych brutto, które przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, o kwotę 29 750,00 zł. Zamawiający po analizie swoich możliwości finansowych OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W JASTRZĘBIU-ZDROJU ul. Opolska 9 , 44-335 Jastrzębie-Zdrój Nr telefonu kontaktowego sekretariat: 032 43 49 657, Zespół Projektowy, nr telefonu kontaktowego: 032 43 49 616, e-mail : biuro@efs.jastrzebie.pl
stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotowego zamówienia do ceny oferty Nr 2. Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199750 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.