Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00062326/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa monitorów przemysłowych do eksponatów
w ramach inicjatywy SOWA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Nauki Kopernik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140603313
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Kościuszkowskie 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-390
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 596 41 11
1.5.8.) Numer faksu: 22 596 41 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kopernik.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopernik.logintrade.net/zapytania_email,115378,76c92159ee48d3df74bcbda8c6f4cfc6.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucje kultury wpisane do RIK
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kulturalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa monitorów przemysłowych do eksponatóww ramach inicjatywy SOWA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91aa37fa-9d8b-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061895/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.26 Dostawa komputerów i monitorów przemysłowych (zamówienie z podziałem na części).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00062326
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.260.3.2023.ASH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 113821,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę monitorów przemysłowych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 1- w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Szacunkowe ilości poszczególnych artykułów podane w niniejszym załączniku służą do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Nie dopuszcza się składania odrębnych ofert na poszczególne pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku nr 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1- szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i w załączniku nr 2- projektowanych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone dwie oferty. Zamawiający w pierwszej kolejności dokonał wyboru oferty nr 2 złożonej przez ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA, ul. NOSKOWSKIEGO 1, 99-300 KUTNO, NIP: 7752667756, zgodnie z kryteriami określonymi w SWZ. Następnie wezwał wskazanego powyżej Wykonawcę do podpisania umowy. Wykonawca uchylił się od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego i przesłał informację o odstąpieniu od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców. Zamawiający dokonał ponownego wyboru oferty, tym razem oferty nr 1 złożonej przez Part- AD Artur Dyrda, Grzechynia 768, 34-220 Maków Podhalański, NIP: 5521594068 i wezwał wskazanego powyżej Wykonawcę do podpisania umowy. Wykonawca Part- AD Artur Dyrda również uchylił się od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego i przesłał informację o odstąpieniu od podpisania umowy. W związku z brakiem innych ofert w przedmiotowym postępowaniu, podlega ono unieważnieniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139378,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139825,91 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
na podstawie umowy Nr 1/CNK-SOWA/2021 z dnia 2 marca 2021 r. w sprawie uruchomienia przez Centrum Nauki Kopernik 32 lokalnych Stref Odkrywania, Wyobraźni i Aktywności (SOWA) w latach 2021-2025.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę sprzętu komputerowego dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
- Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.
- Zakup monitora poziomu bólu i pomp infuzyjnych w 4 pakietach
- Dostawa projektorów oraz monitorów w podziale na 2 części
- Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu i akcesoriów IT
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Monitory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.