Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00078767/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
- 2022/BZP 00098912/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-25
- 2022/BZP 00116561/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu obiektów sportowych przy ul. 3-go Maja (Przebudowa basenów zewnętrznych)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 84 74 159
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu obiektów sportowych przy ul. 3-go Maja (Przebudowa basenów zewnętrznych)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3877bc36-9e17-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029243/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Modernizacja kompleksu obiektów sportowych przy ul. 3 Maja
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078767/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: „Modernizacja kompleksu obiektów sportowych przy ul. 3-go Maja (Przebudowa basenów zewnętrznych).” w ramach zadania budżetowego „Modernizacja kompleksu obiektów sportowych.” – klasyfikacja budżetowa 92601-6050
Na realizację zadania gmina Polkowice uzyskała wstępną promesę dotyczącą dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr 01/2021/2414/PolskiLad.
Przedmiot zamówienia został ustalony na podstawie projektów budowlanych i wykonawczych autorstwa: ARCHIPROJEKT Włodzimierz Banaś ul. Górnicza 7B/3 59-300 Lubin.
Projekty uwzględniają wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy a maksimum 60 miesięcy rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (liczonych od daty odbioru końcowego bez wad).
1.1 Podstawa wykonania robót budowlanych:
- decyzja pozwolenia na budowę nr 111.2021 z dnia 10.03.2021 r. obejmująca budowę wraz z rozbudową kompleksu basenów odkrytych w ramach zadania pn. „Modernizacja kompleksu obiektów sportowych przy ul. 3-go Maja” w m. Polkowice przy ul. 3- go Maja, na działce geodezyjnej nr 33/5, obręb 0001, jednostka ewidencyjna 021604_4 Polkowice- miasto,
- zaświadczenie nr 684.2021 z dnia 01.10.2021 r. Starosty Polkowickiego o braku sprzeciwu do wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, polegających na budowie abonenckiej stacji transformatorowej nr LGU90180 wraz z linią SN zasilającą projektowaną inwestycje basenu odkrytego/ letniego przy ul. 3-go Maja w miejscowości Polkowice, na działkach o numerach ewidencyjnych 33/5, 33/12, 33/8 obręb 0001, jednostka ewidencyjna 021604_4 Polkowice- miasto,
- dokumentacja techniczna budowy wraz z rozbudową kompleksu basenów odkrytych w ramach zadania pn. „Modernizacja kompleksu obiektów sportowych przy ul. 3- go Maja”, w m. Polkowice przy ul. 3-go Maja, na działce o numerze ewidencyjnym 33/5, obręb 0001, jednostka ewidencyjna 021604_4 Polkowice- miasto, wraz z podziałem inwestycji na dwa etapy realizacji- Etap IA i etap IB.
Uwaga- niniejsze postępowanie dotyczy realizacji zakresu IA objętego powyższą dokumentacją, nie dotyczy etapu IB.
1.2 Teren inwestycji
znajduje się w Polkowicach przy ul. 3-go Maja i obejmuje obszar działki o numerze ewidencyjnym nr 33/5, 33/8, 33/12 obręb 0001, jednostka ewidencyjna 021604_4 Polkowice- miasto oraz niezbędny teren tymczasowych dróg dojazdowych.
1.3 Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie etapu IA robót budowlanych i uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie dla zakresu prac objętego zadaniem pn. „Modernizacja kompleksu obiektów sportowych przy ul. 3-go Maja (Przebudowa basenów zewnętrznych).”, w szczególności podzielonego na etapy:
Etap I- roboty budowlane, w tym:
- rozbiórka istniejącej niecki rekreacyjnej,
- budowa basenu rekreacyjnego,
- budowa wodnego placu zabaw,
- budowa brodzika dla dzieci,
- budowa brodzika przejściowego,
- budowa zespołu zjeżdżalni,
- budowa budynku toalety kontenerowej dostosowanej do użytku dzieci wraz z infrastrukturą i wyposażeniem,
- budowa budynku i wykonanie technologii wody basenowej,
- budowa podziemnych zbiorników wyrównawczych wraz z podziemnym pomieszczeniem technologii wody basenowej,
- montaż obiektów i elementów małej architektury,
- budowa infrastruktury nadziemnej i podziemnej w zakresie instalacji elektroenergetycznych, wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej (usunięcie kolizji oraz budowa nowych instalacji),
- wykonanie nowych nawierzchni plaży basenowej z kostki ceramicznej,
- wykonanie nowych nawierzchni z kostki betonowej,
- wykonanie zieleni,
- przeszkolenie przedstawicieli Zarządcy obiektu w ramach obsługi nowego układu technologicznego i instalacji technologii basenowej.
Etap II- uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie.
1.4 Zakres szczegółowy robót stanowiący przedmiot umowy
Został opisany dokumentami inwestycji takimi jak:
- dokumentacja projektowa,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
- opisy pozycji przedmiarów robót.
1.5 Dodatkowe warunki realizacji robót jakie należy uwzględnić w ofercie:
a) zasilanie w energię elektryczną i wodę na cele budowy:
- miejsca możliwych podłączeń biura budowy do energii elektrycznej i wody wskazano na załączniku mapowym nr 1,
- korzystanie z tych mediów odbędzie się na podstawie osobnej umowy sporządzonej pomiędzy Wykonawcą a PPK po podpisaniu umowy o roboty budowlane,
- maksymalna moc poboru energii elektrycznej na cele biura budowy wynosi nie więcej niż 25kW. W przypadku konieczności poboru większej mocy na cele zasilania urządzeń budowy Wykonawcą będzie musiał własnym staraniem pozyskać taką możliwość od właściciela sieci elektroenergetycznej,
b) droga tymczasowa:
- droga tymczasowa- do przygotowania przez Wykonawcę. Dojazd od ul. Przemysłowej, po terenie nieurządzonym. Proponowana trasa wg załącznika mapowego nr 2,
- wyjazd na drogę tymczasową poprzez istniejące ogrodzenie- po zdemontowaniu dwóch przęseł należy wykonać bramę zajadową. Po zakończeniu robót bramę zdemontować a ogrodzenie przywrócić do stanu sprzed rozpoczęcia robót budowlanych.
c) Zakres terenu objęty terenem inwestycji:
- teren budowy w obrębie ogrodzenia basenów, wg załącznika mapowego nr 3,
- na załączniku proponowaną lokalizację ogrodzenia tymczasowego budowy oddzielającą czynną w sezonie cześć obiektów od terenu prowadzenia prac budowlanych. Ogrodzenie powinno być wykonane z pełnych paneli stalowych ogrodzeniowych, o wysokości panelu min.2m. Ogrodzenie powinno zapewniać dostęp dla obsługi obiektów basenowych do masztu z flagą informującą o dopuszczeniu lub zakazie kąpieli.
1.6 Równoważność materiałów:
Zamawiający określa następujące istotne parametry, które będą uwzględniane przy ocenie równoważności:
Zamawiający uzna, że urządzenia/ wyroby/ materiały są równoważne do tych wskazanych w dokumentacji zamówienia pod warunkiem że spełniają one wymagania określone w §7 ust. 1 – 3 wzoru umowy oraz:
a) zapewniają taką samą przydatność eksploatacyjną polegającą na zapewnieniu tych samych funkcji użytkowych, oraz
b) ich wymiary nie będą mniejsze lub większe niż 5 % od tych wartości określonych w dokumentacji zamówienia.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia przedmiotowych środków dowodowych. Jedynie w sytuacji, kiedy Wykonawca będzie stosować materiały i urządzenia równoważne do opisanych powyżej w pkt. 1.6, wraz z ofertą zobowiązany jest przedłożyć dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań. W sytuacji zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych (pkt. 13 Formularza Ofertowego) i nie załączenia dokumentów na potwierdzenie równoważności lub załączenia dokumentów, które nie będą potwierdzały równoważności zaoferowanych rozwiązań – zamawiający wezwie do uzupełnienia dokumentów składanych na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert, określonym w specyfikacji warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu tj. do dnia 14.04.2022 r. do godz. 11.00 nie został złożona żadna oferta.Po upływie terminu składania ofert, o godzinie 11:13 złożona została 1 oferta.
Złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp, gdyż została złożona po terminie składania ofert.
W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie należy unieważnić na podstawie
art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Drobne aranżacje zieleni
- "Ubezpieczenie majątku Związku Gmin Zagłębia Miedziowego administrowanego przez Polkowicką Dolinę Recyklingu Sp. z o. o."
- "Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- "Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach", w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
- Modernizacja drogi powiatowej nr D1 na wybranym odcinku
- Naprawa dachu i elewacji zabytkowego budynku Ratusza w Polkowicach wraz z remontem pomieszczeń biurowych
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie mieszkania treningowego w gminie Słomniki w ramach remontu konserwatorskiego przy ul. Kolejowej 117 - II etap
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Modernizacja pomieszczeń w CZP " Łódź - Polesie" przy ul. Skłodowskiej-Curie 15/17 w Łodzi.
- Modernizacja części Przychodni Rejonowo - Specjalistycznej Nr 2 w Myszkowie przy ul. Partyzantów 21 na potrzeby Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
- Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Zębowicach, ul. Opolska 50
- Remont budynku DPS w Klisinie Filia w Dzbańcach z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.