eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruñ › dostawa papieru do drukarek oraz p³yt DVD-R, kopert do p³yt, tuszy do robotów Rimage i EPSON, ta¶m LTO6



Og³oszenie z dnia 2022-04-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa papieru do drukarek oraz p³yt DVD-R, kopert do p³yt, tuszy do robotów Rimage i EPSON, ta¶m LTO6

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000316068

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¶w. Józefa 53-59

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Toruñ

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.7.) Numer telefonu: 56 6794011

1.5.8.) Numer faksu: 56 6793682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamow_publ@wszz.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wszz.torun.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa papieru do drukarek oraz p³yt DVD-R, kopert do p³yt, tuszy do robotów Rimage i EPSON, ta¶m LTO6

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5687d7e3-bbe9-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00123473

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00018194/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.22 dostawa papieru do drukarek oraz p³yt DVD-R, kopert do p³yt, tuszy do robotów Rimage i EPSON, ta¶m LTO6

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wszz_torun

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/wszz_torun

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej zawarte zosta³y w rozdz. II SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, w imieniu Zamawiaj±cego informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, ul. ¶w. Józefa 53-59, 87-100 Toruñ;
- kontakt do inspektora ochrony danych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. L. Rydygiera w Toruniu: iod@wszz.torun.pl ;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 73-76 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Informujê, ¿e posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, przy czym w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; przy czym wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: W.Sz.Z:TZ-280-39/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa papieru do drukarek - Zadanie nr 1. Specyfikacjê asortymentowo - ilo¶ciowo - cenow± przedmiotu zamówienia, wymagane parametry techniczno-u¿ytkowe oraz inne wymagania jako¶ciowe odnosz±ce siê do g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia,
okre¶la Za³±cznik Nr 2/1 do SWZ, który Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ i za³±czyæ do oferty.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Z uwagi na charakter i specyfikê zamówienia tj. zmieniaj±ce siê faktyczne zapotrzebowanie z ró¿nych jednostek szpitala na poszczególne pozycje w okresie realizacji zamówienia, Zamawiaj±cy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby zastrzega sobie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia prawo opcji (art. 441 ustawy Pzp) tj. zakupu wiêkszej liczby niektórych pozycji asortymentowych przy równoczesnym zmniejszeniu liczby innych pozycji asortymentowych pod warunkiem zachowania obowi±zuj±cych cen jednostkowych przedmiotu umowy i niezmienionej ca³kowitej warto¶ci przedmiotu umowy.
1.1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilo¶ci przedmiotu umowy, przy czym gwarantuje jego realizacjê na poziomie 80% warto¶ci brutto zamówienia podstawowego. Niezrealizowanie pozosta³ej czê¶ci nie bêdzie skutkowa³o roszczeniami odszkodowawczymi ze strony Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wg opisu zawartego w tre¶ci SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa p³yt DVD-R, kopert do p³yt, tuszy do robotów Rimage i EPSON, ta¶m LTO6 dla Zak³adu Diagnostyki Obrazowej - Zadanie nr 2. Specyfikacjê asortymentowo - ilo¶ciowo - cenow± przedmiotu zamówienia, wymagane parametry techniczno-u¿ytkowe oraz inne wymagania jako¶ciowe odnosz±ce siê do g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia, okre¶la Za³±cznik Nr 2/2 do SWZ, który Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ i za³±czyæ do oferty.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Z uwagi na charakter i specyfikê zamówienia tj. zmieniaj±ce siê faktyczne zapotrzebowanie z ró¿nych jednostek szpitala na poszczególne pozycje w okresie realizacji zamówienia, Zamawiaj±cy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby zastrzega sobie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia prawo opcji (art. 441 ustawy Pzp) tj. zakupu wiêkszej liczby niektórych pozycji asortymentowych przy równoczesnym zmniejszeniu liczby innych pozycji asortymentowych pod warunkiem zachowania obowi±zuj±cych cen jednostkowych przedmiotu umowy i niezmienionej ca³kowitej warto¶ci przedmiotu umowy.
1.1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilo¶ci przedmiotu umowy, przy czym gwarantuje jego realizacjê na poziomie 80% warto¶ci brutto zamówienia podstawowego. Niezrealizowanie pozosta³ej czê¶ci nie bêdzie skutkowa³o roszczeniami odszkodowawczymi ze strony Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wg opisu zawartego w tre¶ci SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W celu wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust.2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy ustala warunki w zakresie:
1.1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
1.2. Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wnika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
1.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
1.4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa.
Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, sk³ada na wezwanie Zamawiaj±cego, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni, podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy spe³nienie warunku w tym zakresie tj.:
1) wykaz minimum 1 dostawy wykonanej lub wykonywanej w zakresie artyku³ów papierniczych lub biurowych albo ró¿nych materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ z funkcj± drukowania, kopiowania, nagrywania (w tym m.in. tuszy do robotów-duplikatorów, ró¿nego rodzaju p³yt i ta¶m do nagrywania danych, kopert), o warto¶ci minimum dla poszczególnych zadañ:
- Zadanie Nr 1 – 76.500,00 z³ brutto,
- Zadanie Nr 2 – 27.500,00 z³ brutto,
w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane lub s± wykonywane, a je¿eli z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy nie jest on w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê na obydwa zadania musi wykazaæ siê wykonan± minimum 1 dostaw± dla ka¿dego z zadañ których dotyczy jego oferta o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ warto¶æ dostaw wymagana dla tych zadañ lub minimum 1 dostaw± o warto¶ci ³±cznej dla zadañ, których dotyczy jego oferta o warto¶ci dostaw nie ni¿szej ni¿ suma warto¶ci wymagana dla tych zadañ.
W odniesieniu do dostaw (umów) w trakcie realizacji, których czê¶æ zosta³a faktycznie wykonana przez Wykonawcê, wykazanie i potwierdzenie zrealizowanej czê¶ci zamówienia musi spe³niaæ wymogi okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Wykaz dostaw przygotowaæ wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 4 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, sk³ada na wezwanie Zamawiaj±cego, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni, tak¿e nw. podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy okoliczno¶ci z art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, tj.:
1. Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz minimum 1 dostawy wykonanej lub wykonywanej w zakresie artyku³ów papierniczych lub biurowych albo ró¿nych materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ z funkcj± drukowania, kopiowania, nagrywania (w tym m.in. tuszy do robotów-duplikatorów, ró¿nego rodzaju p³yt i ta¶m do nagrywania danych, kopert), o warto¶ci minimum dla poszczególnych zadañ:
- Zadanie Nr 1 – 76.500,00 z³ brutto,
- Zadanie Nr 2 – 27.500,00 z³ brutto,
w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane lub s± wykonywane, a je¿eli z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy nie jest on w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê na obydwa zadania musi wykazaæ siê wykonan± minimum 1 dostaw± dla ka¿dego z zadañ których dotyczy jego oferta o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ warto¶æ dostaw wymagana dla tych zadañ lub minimum 1 dostaw± o warto¶ci ³±cznej dla zadañ, których dotyczy jego oferta o warto¶ci dostaw nie ni¿szej ni¿ suma warto¶ci wymagana dla tych zadañ.
W odniesieniu do dostaw (umów) w trakcie realizacji, których czê¶æ zosta³a faktycznie wykonana przez Wykonawcê, wykazanie i potwierdzenie zrealizowanej czê¶ci zamówienia musi spe³niaæ wymogi okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Wykaz dostaw przygotowaæ wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykonawca przedstawi ofertê zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w SWZ poprzez wype³nienie i podpisanie:
a) formularza „Oferta” (zalecan± tre¶æ formularza stanowi Za³.nr 1 do SWZ);
b) za³±czników do „Oferty”, o ile wystêpuj± w postêpowaniu i s± wymagane w SWZ na etapie sk³adania oferty - patrz wymogi zawarte w rozdziale V i IX SWZ, np. spec. cenowa przedmiotu zamówienia (je¶li wystêpuje spec. na dostawy okresowe - wymagane jest tak¿e za³±czeniu pliku w formacie .xls wg za³. wzoru w SWZ).
c) pe³nomocnictw do repr. Wykonawcy (wykonawców wyst. wspólnie), o ile ofertê podpisuje pe³nomocnik;
d) przedm. ¶rodków dowodowych, o ile s± wymagane w postêpowaniu;
e) zobowi±zanie podmiotu udost. zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, o ile takie udostêpnienie zasobów ma miejsce w post.;
f) o¶w. o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u
w post., w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu
o zamówieniu i SWZ.
2. Inne dokumenty:
2a. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w post., w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach tech. lub zaw.h lub sytuacji fin. lub ekon. podmiotów udost. zasoby, niezale¿nie od
charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
2b. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udost. zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udost. zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podm. ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi
zasobami tych podmiotów.
2c. Zgodnie z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udost. zasoby, przedstawia, wraz z o¶w., o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, tak¿e o¶w. podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w post., w zakresie,
w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.

3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
a) odpisu albo inf. z KRS lub z Centr. Ewid. i Inf. o Dzia³. Gosp., o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 6 Rozporz±dzenia w sprawie podm. ¶rodków dowodowych…– sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e:
– nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego
dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
3.1. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie podm. ¶rodków dowodowych ... lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp,
zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶w. Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób upraw. do jego reprezentacji, lub o¶w. osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub adm., notariuszem, organem samorz±du zawod. lub gospod., w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
3.2. Zapisy art. 127 ust. 2, art. 128 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy stosuje odpowiednio.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ki cywilne).
1.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ust. 1 ustawy Pzp).
1.2. W przypadku z³o¿enia wspólnej oferty, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.3. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
1.4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.5. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie istotne postanowienia, jakie zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy okre¶la Za³±cznik Nr 5 (wzór umowy) do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-22 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wszz_torun

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-22 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.