Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00069827/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
- 2021/BZP 00077760/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123409 z dnia 2021-07-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych” w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Białej Rawskiej w ramach zadania pn.: ”Uczniowie ZSP Biała Rawska szansą dla rozwoju”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH W BIAŁEJ RAWSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Biała Rawska
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-230
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 501325937
1.5.8.) Numer faksu: 468159546
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspbialarawska@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zspbr.rawa-maz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zspbr.rawa-maz.pl/przetarg.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych” w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Białej Rawskiej w ramach zadania pn.: ”Uczniowie ZSP Biała Rawska szansą dla rozwoju”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4cd1a79-c220-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
”Uczniowie ZSP Biała Rawska szansą dla rozwoju” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 realizowany przez Powiat Rawski/ Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Białej Rawskiej Działanie XI.03.01 Kształcenie zawodowe Numer projektu RPLD.11.03.01-10-0044/19-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069827/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP.070/21/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 465050,67 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i instalacja następującego sprzętu komputerowego:• Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką – 6 szt.
• Laptop dla nauczyciela – 5 szt.
• Mysz do laptopa 21 szt.
• Głośniki do sali językowej – 4 komplety
• Monitor interaktywny – 6 sztuk
• Laptop dla uczniów typ 1 – 64 szt.
• Oprogramowanie biurowe – 4 szt.
• Projektor multimedialny – szt. 4
• Ekran projekcyjny, ścienny – szt. 3
• Uchwyt ścienny do projektora – szt. 1
• Odtwarzacz CD - 2 szt.
• Słuchawki nauszne - 32 szt.
• Tablica interaktywna – szt. 1
• Zestaw montażowy - 3 szt.
• Stacja dokująca – 1 szt.
• Zasilacz laboratoryjny pojedynczy – 2 szt.
• Oscyloskop cyfrowy – 1 szt.
• Multimetr cyfrowy - 1 szt.
• Tester płyt głównych - 5 szt.
• Pamięć RAM – 10 szt.
• Procesor – 5 szt.
• Płyta główna - 5 szt.
• Zasilacze do komputerów – szt. 5
• Dysk SSD – szt. 10
• Dysk SSD – szt. 3
• Dysk SSD – szt. 3
• Chłodzenie wodne – zestaw - 1 szt.
• Wiertarko - wkrętarka – zestaw - 1 szt.
• Kompletne, sprawne zestawy komputerów różnej klasy i marki, przeznaczone do konfigurowania, testowania, demontażu, ponownego montażu - 4 różne
• Oprogramowanie systemowe – 4 szt.
• Ploter – szt. 1
• Materiały eksploatacyjne do plotera – 1 komplet.
• Drukarka 3D - 1 szt.
• Materiały eksploatacyjne do drukarki 3D – 1 komplet
• Punkt dostępowy - 5 szt.
• Zdalne zarządzanie chmurą - 1 szt.
• Zasilacz - 5 szt.
• Zarządzalny przełącznik - 1 szt.
• Switch - 3 szt.
• Tester okablowania - 1 szt.
• Komputer stacjonarny (oprogramowanie biurowe, klawiatura, mysz) – szt. 17
• Monitor – szt. 17
• Długopis 3D - 2 szt.
• Szafy na laptopy – 4 szt.
• Laptop dla uczniów typ 2 – 16 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231320-6 - Monitory dotykowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237280-5 - Akcesoria zasilające
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 449252,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i instalacja pomocy i sprzętów dydaktycznych• Układ do nauki mechatroniki i programowania - 6 szt.
• Platforma komputerowa - 6 szt.
• Roboty do nauki programowania 6 szt.
• Podstawka do programowania – 6 szt.
• Sprzęt do obsługi robotów – 3 szt.
• Akumulatorki - 6 szt.
• Zestaw elementów zapasowych do robotów- 1 szt.
• Ładowarki profesjonalne - 2 szt.
• Oprogramowanie do nauki programowania - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 15798,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający oświadcza, że unieważnia niniejsze postępowanie z uwagi na fakt, że wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy – wykonawca odmówił wprost jej zawarcia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437968,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 556463,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający oświadcza, że unieważnia niniejsze postępowanie z uwagi na fakt, że wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy – wykonawca odmówił wprost jej zawarcia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12748,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI BIAŁA RAWSKA
więcej: przetargi BIAŁA RAWSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.