Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych – zamówienie podobne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 21
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych – zamówienie podobne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b44fe29b-b36b-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028845/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych – zamówienie podobne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108549
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
I. Uzasadnienie prawne.
Zgodnie art. 305 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14. Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Prace zostaną zlecone dotychczasowemu wykonawcy usług geodezyjno-kartograficznych, tj. Eugeniuszowi Piórkowi oraz Mirosławowi Święciakowi prowadzącymi działalność gospodarczą (...) cd w informacjach dodatkowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.WGN.271.4.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 276422,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi :
1) Podział geodezyjny działki.
2) Trwała stabilizacja znaków granicznych po podziale.
3) Ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych w trybie § 31 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 27 lipca 2021 r.
4) Wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenie punktów granicznych.
5) Wskazanie położenia punktów granicznych na podstawie współrzędnych udostępnionych z ośrodka dokumentacji geodezyjnej.
6) Rozgraniczenie nieruchomości.
7) Sporządzenie wykazów.
Sporządzenie wykazu obejmuje badanie przez Wykonawcę: ksiąg wieczystych, ksiąg hipotecznych, zbiorów dokumentów i dokumentów własności.
8) Identyfikacja działki historycznej na mapie zasadniczej / mapie ewidencyjnej.
9) Identyfikacja działki / działki historycznej na planie realizacyjnym.
10) Sporządzenie mapy do celów prawnych - mapa do ustalenia służebności.
11) Aktualizacja mapy zasadniczej.
12) Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276422,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276422,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GEO-KART s.c. E. Piórek, M. Święciak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GEO-KART s.c. E. Piórek, M. Święciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272015730
7.3.3) Ulica: Teatralna 9
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEO-KART S.C. E. PIÓREK, M. ŚWIĘCIAK
jakie przetargi wygrała firma
GEO-KART S.C. E. PIÓREK, M. ŚWIĘCIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276422,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
REGON: 272015730.
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia podstawowego zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dn. 24.02.2021 r. pod nr 510418798-N-2021.
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego w dniu 11.02.2021 r., tym samym
spełnione zostaną wymogi ustawowe dot. podmiotu, któremu można udzielić zamówienia, jak również terminu jego
udzielenia, który nie może przekroczyć 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość szacunkowa
zamówienia wynosi 552.845,53 zł netto, w tym wartość zamówienia podstawowego wyniosła 276.422,76 zł netto. Realizacja
zamówienia dotyczyć będzie zakresu przewidzianego opisem przedmiotu zamówienia i określonymi kodami CPV.
Szacunkowa wartość usług podobnych wynosi 276.422,76 zł netto (słownie: dwieście siedemdziesiąt sześć tysięcy czterysta
dwadzieścia dwa złote 76/100), co mieści się w przewidywanej wartości zamówień podobnych i stanowi 100 % wartości
szacunkowej zamówienia podstawowego.
Możliwość zamówienia podobnego została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym w Biuletynie Zamówień
Publicznych w dniu 30.12.2020 r. pod nr 771012-N-2020 oraz ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia pod nr 540559561-N-2020 .
II. Uzasadnienie faktyczne
Istnieje możliwość zwiększenia ilości usług w zakresie wykonania usług geodezyjno-kartograficznych w trybie zamówienia z
wolnej ręki poprzez udzielenie zamówienia podobnego w myśl art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. udzielenie w okresie 3 lat
od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia
polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w
ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego
zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Zakres zamówienia podobnego polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług co w zamówieniu podstawowym,
tj. umowie nr ZP.WGN.272.69.2020 z dnia 11.02.2021 r. i będzie zgodny z jego przedmiotem.
Zakres rzeczowy zamówienia podobnego pokrywa się z zakresem rzeczowym zamówienia podstawowego (§ 1 ust. 2 ww.
umowy) – zaktualizowano podstawę prawną w zakresie ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych.
Przestawiony powyżej stan faktyczny potwierdza wystąpienie okoliczności sankcjonujących zastosowanie trybu zamówienia
z wolnej ręki określone w art. 214 ust.1 pkt 7 Ustawy.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zakup usł. rekreacyjnych świadcz. przez parki wodne dla dzieci i młodzieży szkolnej oraz młodszych zam. na terenie Dąbrowy Górniczej, w okr. wakacji 2024 r. w ramach Dąbrowskiej Akcji Lato w Mieście
- USŁUGA UBEZPIECZENIA URZĘDU MIASTA DĄBROWA GÓRNICZA
- Świadczenie usług polegających na kompleksowej weryfikacji dokumentacji projektowej (...) pn.: "Fabryka Pełna Życia -nowe centrum Dąbrowy Górniczej w rejonie ulic: Kościuszki, Kolejowej i Konopnickiej
- Wykonanie podjazdu dla karetek nowoprojektowanego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania w Namysłowie oraz administrowanie obiektami.
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości" - 3 części
- Wyceny nieruchomości - 2 części
- Wykonanie kompletu dokumentów inwentaryzacji budynków położonych na terenie działania OReg. AMW w Szczecinie
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste.
- świadczenie usług komunalnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.