eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Przebudowa ulicy Ks. M. Maciejewskiego w Pniewach z odwodnieniem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa ulicy Ks. M. Maciejewskiego w Pniewach z odwodnieniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA PNIEWY

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258247

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Dworcowa 37

1.4.2.) Miejscowość: Pniewy

1.4.3.) Kod pocztowy: 62-045

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pniewy.wlkp.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123229

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00117628/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa ulicy Ks. M. Maciejewskiego
w Pniewach z odwodnieniem. Inwestycja obejmuje:
1) przebudowę odcinka drogi publicznej – ul. Ks. M. Maciejewskiego w Pniewach od km. 0+300 do km. 0+947 wraz z dowiązaniem do istniejącej szerokości jezdni, obejmującej przede wszystkim:
a) przebudowę jezdni asfaltowej wraz z podbudową – 3980 m2
b) wykonanie chodników, podejść do posesji oraz peronów do przystanków autobusowych z kostki betonowej ułożonej na podbudowie: kostka w kolorze szarym gr. 6 cm – 1720 m2, kostka w kolorze żółtym gr. 6 cm - 64 m2, kostka antypoślizgowa cegiełka w kolorze żółtym gr. 8 cm – 16 m2
c) wykonanie ścieżki rowerowej z kostki betonowej gr. 6 cm bezfazowej w kolorze czerwonym na podbudowie – 1080 m2,
d) wykonanie zjazdów na posesje z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie – 980 m2,
e) wykonanie zjazdów na drogi podporządkowane z przebiegiem ścieżki rowerowej z kostki betonowej gr. 8 cm, koloru czerwonego na podbudowie: przełożenie istniejącej kostki fazowej z przewidywanym uzupełnieniem, do 10% nowej kostki – 224 m2, kostka bezfazowa – 96 m2,
f) wykonanie zjazdów na pozostałe drogi podporządkowane z kostki betonowej gr. 8 cm, koloru czerwonego na podbudowie – 480 cm2,
g) przełożenie nawierzchni płyt żelbetowych pełnych 80 x 120 x 16 cm (przełożenie z przewidywanym uzupełnieniem do 10 % nowych płyt) na podsypce – 80 m2 wraz wypełnieniem przestrzeni pomiędzy płytami kruszywem gr. 16 cm - 125 m2.
h) wykonanie ograniczenia nawierzchni: krawężnik betonowy 15x30 cm na ławie betonowej i podsypce cementowo-piaskowej – 1400 m, opornik betonowy 10x30 cm na ławie betonowej i podsypce cementowo-piaskowej – 680 m, obrzeże betonowe 8x30 cm na ławie betonowej i podsypce cementowo-piaskowej – 2600 m, ściek szer. 20 cm z kostki betonowej szarej gr. 8 cm – 1600 m,
i) wykonanie odwodnienia na przebudowywanym odcinku drogi: kanał z rur kanalizacyjnych HDPE/PP SN8 Ø 200 mm – 170 m, kanał z rur kanalizacyjnych HDPE/PP SN8 Ø 300 mm – 210 m, kanał z rur kanalizacyjnych HDPE/PP SN8 Ø 800 mm – 535 m, studnie rewizyjne betonowe C35/45 Ø 1000 mm – 10 szt., studnie rewizyjne betonowe C35/45 Ø 1500 mm – 11 szt., studzienki ściekowe uliczne betonowe C35/45 Ø 500 mm z osadnikiem i wpustem ulicznym – 36 szt., czyszczenie, próba szczelności i inspekcja TV wykonanych kanałów, regulacja studni i studzienek, zastosowanie zestawu montażowego naprawczego żelbetonowego o wym. 1,0 x 1,0 40T w jezdni – 12 szt.
j) regulacja pozostałych elementów sieci biegnących w drodze oraz zastosowanie rur osłonowych: regulacja zaworu wodociągowego, gazowego, hydrantu podziemnego - 50 szt., regulacja studzienek telefonicznych – 2 szt., regulacja studzienek telefonicznych wraz z wymianą skrzynki, dennicy – 2 szt., regulacja studzienki telefonicznej wraz z wymianą włazu na typ ciężki – 1 szt., regulacja studzienki telefonicznej wraz z wymianą włazu na typ lekki – 1 szt., regulacja studni słupa telefonicznego 1 szt., regulacja hydrantu – 3 szt., regulacja hydrantu z przesunięciem i wymianą na nowy pionowy/podziemny – 2 szt., przebudowa ewentualnych przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych – 3 szt., kanał z rur osłonowych dwudzielnych HDPE SN8 Ø 180 mm na wodociągu – 118 m, kanał z rur osłonowych dwudzielnych HDPE SN8 Ø 300 mm na gazociągu – 50 m,
k) usunięcie drzew wraz z korzeniami i zagospodarowaniem pozyskanego drewna zgodnie z wykazem drzew do wycinki – 1 kpl.,; drzewa objęte decyzjami zezwalającymi na ich usunięcie, będą mogły być usunięte w termiach wynikających z tych decyzji,
l) zabiegi w zieleni i poboczach: koszenie traw chwastów, samosiewów, odrostów , krzewów, usunięcie korzeni drzew i krzewów, ścinanie darni grub. ok 15 cm – 6065 m2, formowanie nasypu wraz z zagęszczeniem i plantowaniem, grunt kat.1 /2 - 1 516,25 m3, wykonanie trawników z obsianiem trawą wraz z humusowaniem min 5 cm – 6065 m2,
m) wykonanie organizacji ruchu: montaż przed rozpoczęciem robót tablic dot. dofinansowania o wymiarach 180 x 120 cm (1 tarcza 2 słupki) - 2 szt., montaż słupków do znaków drogowych z rur stalowych – 46 szt. montaż tarcz znaków – 53 szt., malowanie linii i symboli oraz przejść w technice grubowarstwowej – 250 m2, montaż kosza na śmieci – 2 szt., montaż wiaty przystankowej – 2 szt. , regulacja wysokości latarni ulicznych – 16 szt.
n) roboty przygotowawcze ziemne i rozbiórkowe – zgodnie z dokumentacją zadania.
Szczegółowy zakres robót został wskazany w dokumentacji, przedmiarze robót oraz STWiOR.
2) budowę kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z ul. ks. M. Maciejewskiego obejmującej przede wszystkim:
a) wykonanie rurociągu kanalizacji grawitacyjnej z rur PP SN8 Ø 800 mm – 473 m,
b) montaż kształtek do rurociągów ze ścianką profilową PP Ø 800 mm (łuk Ł2) – 1 szt,
c) montaż studni rewizyjnej betonowej Ø 1500 mm – 9 szt.,
d) włączenie istniejącego rurociągu do istniejącej studni „D1” – 1 kpl.,
e) badanie przewodów kanalizacyjnych kamerą CCTV – 473 m,
f) wylot kanalizacji deszczowej o średnicy 80 cm - 1 wylot,
g) umocnienie z płyt ażurowych zbrojonych 60 x 40 x 8 cm – 34,775 m2
h) humusowanie skarp z obsianiem trawą – grubość warstwy humusu 10 cm - 84,8 m2,
i) usunięcie drzew wraz z korzeniami i zagospodarowaniem pozyskanego drewna zgodnie z wykazem drzew do wycinki– 1 kpl.; drzewa objęte decyzjami zezwalającymi na ich usunięcie, będą mogły być usunięte w termiach wynikających z tych decyzji, (UWAGA - koszt należy ująć poprzez dodanie dodatkowej/ych pozycji w kosztorysie ofertowym),
j) roboty przygotowawcze, ziemne i pozostałe – zgodnie z dokumentacją zadania Szczegółowy zakres robót został wskazany w dokumentacji, przedmiarze robót oraz STWiOR. (załącznik nr 6 do SWZ)
Zakres obejmuje również:
a) geodezyjne czynności pomiarowe, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,
b) udział osób uprawnionych do pełnienia indywidualnych funkcji w budownictwie, do kierowania robotami w branży drogowej i sanitarnej,
c) uzgodnienie z Zamawiającym terminu wycinki drzew.
d) zapewnienie, w trakcie prowadzonych robót, dostępu / dojazdu do nieruchomości do których dojazd możliwy jest wyłącznie z drogi na której wykonywane będą roboty budowlane, dotyczy to również dojazdu pojazdu odbierającego odpady komunalne,
e) zapewnienie, w trakcie prowadzonych robót, dojazdu do miejscowości znajdujących się przy drodze gminnej nr 266512P.
Przed złożeniem oferty Zamawiają zaleca zapoznanie się z terenem w celu poznania się
z okolicznościami mającymi wpływ na ofertę. Obiekty objęte postępowaniem są ogólnodostępne.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna – załącznik nr 6 do SWZ..
Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlano- wykonawczy, przedmiar robót oraz STWiORB) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego i jakiekolwiek wymaganie zawarte w jednym z tych dokumentów jest tak samo wiążące, jak gdyby występowało ono we wszystkich dokumentach.
W niniejszym postępowaniu pod pojęciem OBIEKT należy rozumieć całość prac przewidzianych do wykonania w przedmiotowym postępowaniu.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkty które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
W przypadku zastosowania równoważnych zamiennych, materiałów lub urządzeń ich zestawienie wraz z parametrami technicznymi należy dołączyć do oferty.
Nieumieszczenie w ofercie w zestawieniu zamiennych, równoważnych materiałów
i urządzeń oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały
i urządzenia wynikające z dokumentacji.

Po zmianie:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa ulicy Ks. M. Maciejewskiego
w Pniewach z odwodnieniem. Inwestycja obejmuje:
1) przebudowę odcinka drogi publicznej – ul. Ks. M. Maciejewskiego w Pniewach od km. 0+300 do km. 0+947 wraz z dowiązaniem do istniejącej szerokości jezdni, obejmującej przede wszystkim:
a) przebudowę jezdni asfaltowej wraz z podbudową – 3980 m2
b) wykonanie chodników, podejść do posesji oraz peronów do przystanków autobusowych z kostki betonowej ułożonej na podbudowie: kostka w kolorze szarym gr. 6 cm – 1720 m2, kostka w kolorze żółtym gr. 6 cm - 64 m2, kostka antypoślizgowa cegiełka w kolorze żółtym gr. 8 cm – 16 m2
c) wykonanie ścieżki rowerowej z kostki betonowej gr. 6 cm bezfazowej w kolorze czerwonym na podbudowie – 1080 m2,
d) wykonanie zjazdów na posesje z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie – 980 m2,
e) wykonanie zjazdów na drogi podporządkowane z przebiegiem ścieżki rowerowej z kostki betonowej gr. 8 cm, koloru czerwonego na podbudowie: przełożenie istniejącej kostki fazowej z przewidywanym uzupełnieniem, do 10% nowej kostki – 224 m2, kostka bezfazowa – 96 m2,
f) wykonanie zjazdów na pozostałe drogi podporządkowane z kostki betonowej gr. 8 cm, koloru czerwonego na podbudowie – 480 cm2,
g) przełożenie nawierzchni płyt żelbetowych pełnych 80 x 120 x 16 cm (przełożenie z przewidywanym uzupełnieniem do 10 % nowych płyt) na podsypce – 80 m2 wraz wypełnieniem przestrzeni pomiędzy płytami kruszywem gr. 16 cm - 125 m2.
h) wykonanie ograniczenia nawierzchni: krawężnik betonowy 15x30 cm na ławie betonowej i podsypce cementowo-piaskowej – 1400 m, opornik betonowy 10x30 cm na ławie betonowej i podsypce cementowo-piaskowej – 680 m, obrzeże betonowe 8x30 cm na ławie betonowej i podsypce cementowo-piaskowej – 2600 m, ściek szer. 20 cm z kostki betonowej szarej gr. 8 cm – 1600 m,
i) wykonanie odwodnienia na przebudowywanym odcinku drogi: kanał z rur kanalizacyjnych HDPE/PP SN8 Ø 200 mm – 170 m, kanał z rur kanalizacyjnych HDPE/PP SN8 Ø 300 mm – 210 m, kanał z rur kanalizacyjnych HDPE/PP SN8 Ø 800 mm – 535 m, studnie rewizyjne betonowe C35/45 Ø 1000 mm – 10 szt., studnie rewizyjne betonowe C35/45 Ø 1500 mm – 11 szt., studzienki ściekowe uliczne betonowe C35/45 Ø 500 mm z osadnikiem i wpustem ulicznym – 36 szt., czyszczenie, próba szczelności i inspekcja TV wykonanych kanałów, regulacja studni i studzienek, zastosowanie zestawu montażowego naprawczego żelbetonowego o wym. 1,0 x 1,0 40T w jezdni – 12 szt.
j) regulacja pozostałych elementów sieci biegnących w drodze oraz zastosowanie rur osłonowych: regulacja zaworu wodociągowego, gazowego, hydrantu podziemnego - 50 szt., regulacja studzienek telefonicznych – 2 szt., regulacja studzienek telefonicznych wraz z wymianą skrzynki, dennicy – 2 szt., regulacja studzienki telefonicznej wraz z wymianą włazu na typ ciężki – 1 szt., regulacja studzienki telefonicznej wraz z wymianą włazu na typ lekki – 1 szt., regulacja studni słupa telefonicznego 1 szt., regulacja hydrantu – 3 szt., regulacja hydrantu z przesunięciem i wymianą na nowy pionowy/podziemny – 2 szt., przebudowa ewentualnych przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych – 3 szt., kanał z rur osłonowych dwudzielnych HDPE SN8 Ø 180 mm na wodociągu – 118 m, kanał z rur osłonowych dwudzielnych HDPE SN8 Ø 300 mm na gazociągu – 50 m,
k) usunięcie drzew wraz z korzeniami i zagospodarowaniem pozyskanego drewna zgodnie z wykazem drzew do wycinki – 1 kpl.,; drzewa objęte decyzjami zezwalającymi na ich usunięcie, będą mogły być usunięte w termiach wynikających z tych decyzji,
l) zabiegi w zieleni i poboczach: koszenie traw chwastów, samosiewów, odrostów , krzewów, usunięcie korzeni drzew i krzewów, ścinanie darni grub. ok 15 cm – 6065 m2, formowanie nasypu wraz z zagęszczeniem i plantowaniem, grunt kat.1 /2 - 1 516,25 m3, wykonanie trawników z obsianiem trawą wraz z humusowaniem min 5 cm – 6065 m2,
m) wykonanie organizacji ruchu: montaż przed rozpoczęciem robót tablic dot. dofinansowania o wymiarach 180 x 120 cm (1 tarcza 2 słupki) - 2 szt., montaż słupków do znaków drogowych z rur stalowych – 46 szt. montaż tarcz znaków – 53 szt., malowanie linii i symboli oraz przejść w technice grubowarstwowej – 250 m2, montaż kosza na śmieci – 2 szt., montaż wiaty przystankowej – 2 szt. , regulacja wysokości latarni ulicznych – 16 szt.
n) roboty przygotowawcze ziemne i rozbiórkowe – zgodnie z dokumentacją zadania.
Szczegółowy zakres robót został wskazany w dokumentacji, przedmiarze robót oraz STWiOR.
2) budowę kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z ul. ks. M. Maciejewskiego obejmującej przede wszystkim:
a) wykonanie rurociągu kanalizacji grawitacyjnej z rur PP SN8 Ø 800 mm – 473 m,+ 3 m = 476 m
b) montaż kształtek do rurociągów ze ścianką profilową PP Ø 800 mm (łuk Ł2) – 1 szt,
c) montaż studni rewizyjnej betonowej Ø 1500 mm – 9 szt., + 1 szt. = 10 szt.
d) włączenie istniejącego rurociągu do istniejącej studni „D1” – 1 kpl.,
e) badanie przewodów kanalizacyjnych kamerą CCTV – 473 m, + 3 m 476 m,
f) wylot kanalizacji deszczowej o średnicy 80 cm - 1 wylot,
g) umocnienie z płyt ażurowych zbrojonych 60 x 40 x 8 cm – 34,775 m2
h) humusowanie skarp z obsianiem trawą – grubość warstwy humusu 10 cm - 84,8 m2,
i) usunięcie drzew wraz z korzeniami i zagospodarowaniem pozyskanego drewna zgodnie z wykazem drzew do wycinki– 1 kpl.; drzewa objęte decyzjami zezwalającymi na ich usunięcie, będą mogły być usunięte w termiach wynikających z tych decyzji, (UWAGA - koszt należy ująć poprzez dodanie dodatkowej/ych pozycji w kosztorysie ofertowym),
j) roboty przygotowawcze, ziemne i pozostałe – zgodnie z dokumentacją zadania Szczegółowy zakres robót został wskazany w dokumentacji, przedmiarach robót oraz STWiOR. (załącznik nr 6 do SWZ)
Zakres obejmuje również:
a) geodezyjne czynności pomiarowe, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,
b) udział osób uprawnionych do pełnienia indywidualnych funkcji w budownictwie, do kierowania robotami w branży drogowej i sanitarnej,
c) uzgodnienie z Zamawiającym terminu wycinki drzew.
d) zapewnienie, w trakcie prowadzonych robót, dostępu / dojazdu do nieruchomości do których dojazd możliwy jest wyłącznie z drogi na której wykonywane będą roboty budowlane, dotyczy to również dojazdu pojazdu odbierającego odpady komunalne,
e) zapewnienie, w trakcie prowadzonych robót, dojazdu do miejscowości znajdujących się przy drodze gminnej nr 266512P.
Przed złożeniem oferty Zamawiają zaleca zapoznanie się z terenem w celu poznania się
z okolicznościami mającymi wpływ na ofertę. Obiekty objęte postępowaniem są ogólnodostępne.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna – załącznik nr 6 do SWZ..
Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlano- wykonawczy, przedmiar robót oraz STWiORB) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego i jakiekolwiek wymaganie zawarte w jednym z tych dokumentów jest tak samo wiążące, jak gdyby występowało ono we wszystkich dokumentach.
W niniejszym postępowaniu pod pojęciem OBIEKT należy rozumieć całość prac przewidzianych do wykonania w przedmiotowym postępowaniu.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkty które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
W przypadku zastosowania równoważnych zamiennych, materiałów lub urządzeń ich zestawienie wraz z parametrami technicznymi należy dołączyć do oferty.
Nieumieszczenie w ofercie w zestawieniu zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały i urządzenia wynikające z dokumentacji.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-04-27 09:00

Po zmianie:
2022-04-28 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-04-27 09:15

Po zmianie:
2022-04-28 09:15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.