Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00098517/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306503
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czapliniecka 123
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48446358208
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: z.publiczne@szpital-belchatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-belchatow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów biurowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a31947d3-ac1b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098517/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZP.3800.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147293,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1: artykuły biurowe - opis i wielkość zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.5.) Wartość części: 48942,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2: papier do zastosowań biurowych - opis i wielkość zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.5.) Wartość części: 78662,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3: płyty - opis i wielkość zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.5.) Wartość części: 17380,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4: artykuły biurowe - materiały dydaktyczne- opis i wielkość zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.5.) Wartość części: 2309,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części dotyczącej Pakietu nr 1 na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (68 741,18 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (60 199,01 zł).
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części dotyczącej Pakietu nr 2 na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (126 579,30 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (96 754,88 zł).
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części dotyczącej Pakietu nr 3 na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (29 704,50 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (21 377,40 zł).
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części dotyczącej Pakietu nr 4 na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (5 018,75 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (2 840,22 zł).
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
- Dostawa systemu, w tym płyt i wkrętów do stabilizacji złamań okołoprotezowych
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja stacji średniego napięcia w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 7 w Bełchatowie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 8 im. "Bajkowy Zakątek" w Bełchatowie
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papierniczych do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych w Augustowie i Zambrowie.
- 36/ZP/2025 Dostawa artykułów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- "Sukcesywna dostawa papierów kserograficznych oraz materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na części (pakiety)."
- Dostawa materiałów biurowych, do drukarni oraz materiałów eksploatacyjnych.
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.