Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00458477/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
- 2023/BZP 00063866/01 - Wynik z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SOCJALNYCH W OBIEKTACH SIEDZIBY ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU W 2023 ROKU W PODZIALE NA CZĘSŚCI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687276
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mostowa 11A
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-778
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 583264990
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdwgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SOCJALNYCH W OBIEKTACH SIEDZIBY ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU W 2023 ROKU W PODZIALE NA CZĘSŚCI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02a3d10e-6b1c-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021798/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Sprzątanie pomieszczeń biurowych w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458477/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 32/DZP/2022/TP/WZTiA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych – Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych – Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 21600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych – Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 19440,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych – Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 24751,68 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 18048,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych – Rejon Dróg Wojewódzkich w Lęborku4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 16829,28 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych – Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 14232,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych – Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 16800,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych – Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 28800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu złożono 7 ofert. Dwóch Wykonawców, których oferty odpowiednio po sobie zostały wybrane jako najkorzystniejsze zrezygnowali z zawarcia umowy, natomiast kolejny Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą nie wyraził zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą. Cena najkorzystniejszej oferty, kolejnego Wykonawcy przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może jej zwiększyć do wysokości ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa DW 224 na odcinku od węzła Szemud do skrzyżowania z ul. Samorządową w Szemudzie
- "Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budynku mieszkalnego i budynku usługowego na działkach nr 74/3 i 74/4 obr. 0704 w Gdańsku"
- Dostawa foteli obrotowych i krzeseł konferencyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej w tym projektu budowlanego i audytu energetycznego wraz z nadzorem autorskim i konserwatorskim -termomodernizacja zabytkowego budynku ul. Mickiewicza 36 w Sopocie
- Sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliw płynnych do pojazdów oraz urządzeń Uniwersytetu Gdańskiego.
- Dostawa zestawów odczynnikowych do oznaczeń metodą immunochemiluminescencji, materiałów zużywalnych do analizatora, materiału kontrolnego i kalibratorów wraz z dzierżawą analizatora
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny oraz materiałów eksploatacyjnych dla budynku Centrum Usług Publicznych
- Usługa sprzątania wraz z wykonywaniem prac gospodarczych w obiekcie Sądu Rejonowego w Płońsku
- Kompleksowe sprzątanie obiektów Sądu Rejonowego w Rybniku
- BZP.271.53.2025 Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego wraz z dostawą środków czystości, dezynfekcji i higieny do Urzędu Miasta Nowego Sącza we wskazanych lokalizacjach
- Bieżące sprzątanie obiektów UMWO i terenów zewnętrznych
- 55/PA/2025 Wykonywanie usług polegających na utrzymaniu czystości budynków i pomieszczeń biurowych (siedzib) Spółki ADM oraz przyległych terenów zewnętrznych
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.