Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00062095/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i termomodernizacja stacji ujęcia wody w Wołoskowoli w gminie Stary Brus
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARY BRUS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 47A
1.5.2.) Miejscowość: Stary Brus
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-244
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 825710125
1.5.8.) Numer faksu: 825710126
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starybrus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: starybrus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugstarybrus.bip.lubelskie.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i termomodernizacja stacji ujęcia wody w Wołoskowoli w gminie Stary Brus2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df2899c1-90ab-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00331928/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja i termomodernizacja stacji ujęcia wody w Wołoskowoli w gminie Stary Brus
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IT.2710.2.1.2022.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1707317,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadaniem Wykonawcy (przedmiotem zamówienia) będzie zaprojektowanie (wraz z pozyskaniem wszelkich niezbędnych materiałów / podkładów mapowych / badań / opracowań / wniosków / odstępstw / warunków technicznych / uzgodnień / decyzji / pozwoleń / zgłoszeń itp.) oraz wybudowanie i oddanie do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zrealizuje zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej opracowywanej przez siebie, zweryfikowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego w zakresie zgodności z PFU, oczekiwaniami Zamawiającego, zawartą umową (pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym) oraz obowiązującymi przepisami prawa. Dokumentacja projektowa zostanie przygotowana na podstawie niniejszego PFU oraz dokumentów, do których PFU się odwołuje jak również na podstawie obowiązujących przepisów, norm prawnych jak również wytycznych Zamawiającego.
Wykonana przez Wykonawcę dokumentacja projektowa a następnie zrealizowane prace budowlane (Roboty) odpowiadać będą wymaganiom ujętym w niniejszym PFU, dokumentach, do których PFU się odwołuje oraz umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Wszystkie części PFU jak również wszelkie dokumenty, przepisy itp. do których PFU się odwołuje, należy traktować jako zapisy wzajemnie się uzupełniające. W przypadku wątpliwości względem warunków i wymagań zawartych w PFU jak również w innych dokumentach, jako wiążące Wykonawcę należy uwzględnić warunki i wymagania bardziej rygorystyczne
W zakresie organizacji i przebiegu robót – sporządzenie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu wraz z jego wdrożeniem i utrzymywaniem w okresie prowadzenia prac budowlanych. Ponadto usunięcie powstałego podczas realizacji zamówienia urobku we własnym zakresie.
Podstawa realizacji zamówienia.
Zamówienie będzie realizowane na podstawie pozwolenia na budowę/zgłoszenia, a także:
1) „Specyfikacji warunków zamówienia”;
2) postanowień zawartych w umowie o wykonawstwo;
3) programie funkcjonalno – użytkowym ;
4) wykonanej dokumentacji projektowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
45000000-7 - Roboty budowlane
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1707000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1707000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1707000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOŹNIAK - Marek Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7130011796
7.3.3) Ulica: ul. Kosynierów 15/3
7.3.4) Miejscowość: Łęczna
7.3.5) Kod pocztowy: 21-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Montaż zbiorników i płyt fundamentowych - KAPEO SP. Z O.O.
2. Montaż systemu uzdatniania wody wraz z asortymentem - EKOIDEA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2099610,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej w ulicy Pokrzywno w Poznaniu
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Remont drogi wojewódzkiej nr 573 od km 33+170 do km 37+700 odc. Szczawin Borowy - Suserz - nr postępowania 094/24
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kowal - etap IV
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.