Og³oszenie z dnia 2022-04-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00127304/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-20
- 2022/BZP 00182739/01 - Wynik z dnia 2022-05-27
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa asortymentu medycznego (ig³y, nak³uwacze, golarki, pojemniki na odpady medyczne) na potrzeby COZL
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. ¶w. Jana z Dukli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431219360
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: K. Jaczewskiego 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-090
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@cozl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.cozl.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa asortymentu medycznego (ig³y, nak³uwacze, golarki, pojemniki na odpady medyczne) na potrzeby COZL
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-977915e4-bbe6-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00123172
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00048322/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.8 Dostawa igie³ do trepanobiopsji z kaniul± ekstrakcyjn±, igie³ do aspiracji szpiku kostnego, igie³ do biopsji mammotomicznej , znaczników tkankowych oraz zbiorników pró¿niowych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/cozl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/cozl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacjê zamawiaj±cego z wykonawc± okre¶la Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1261).
2. Postêpowanie jest prowadzone w jêzyku polskim.
3. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
4. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej nale¿y rozumieæ ¶rodki, które ustawodawca zdefiniowa³ w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r., poz. 344).
5. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf., .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII, IX sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym.
6. Na mocy art. 65 Pzp Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od wymagania u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej, je¿eli wymaga przedstawienia modelu fizycznego, w skali lub próbki, których nie mo¿na przekazaæ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: COZL/DZP/MBK/3412/TP-48/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 - Ig³y do aspiracji i trepanobiopsji szpiku kostnego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 - Ig³y i nak³uwacze
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3 - Pojemniki na odpady medyczne.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 4 - Golarki i maszynki do golenia
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na mocy art. 111 pzp Zamawiaj±cy wyklucza z postêpowania wykonawców, którzy nie wykazali spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 108 ust. 1 pzp5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane by³y wraz z ofert±:1/Katalogi/ulotki, prospekty, arkusze danych technicznych produktu, foldery itp. producenta, potwierdzaj±ce zgodno¶æ oferowanego wyrobu z wymaganiami Zamawiaj±cego, z zaznaczeniem której czê¶ci i której pozycji dotycz±. Ich autentyczno¶æ musi zostaæ potwierdzona przez Wykonawcê na ¿±danie Zamawiaj±cego.
Je¿eli dokumenty te s± w jêzyku obcym wymagane jest t³umaczenie na jêzyk polski.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1/Katalogi/ulotki, prospekty, arkusze danych technicznych produktu, foldery itp. producenta, potwierdzaj±ce zgodno¶æ oferowanego wyrobu z wymaganiami Zamawiaj±cego, z zaznaczeniem której czê¶ci i której pozycji dotycz±. Ich autentyczno¶æ musi zostaæ potwierdzona przez Wykonawcê na ¿±danie Zamawiaj±cego.Je¿eli dokumenty te s± w jêzyku obcym wymagane jest t³umaczenie na jêzyk polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy okre¶la Za³±cznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-22 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem Platformy Zakupowej : https://platformazakupowa.pl/pn/cozl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-22 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposa¿enia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu nale¿±cego do szko³y wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagie³³y 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdro¿enie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materia³ów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kot³owni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczys³awa Kaczyñskiego SPZOZ w Lublinie
- "¦wiadczenie us³ug ¿ywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkó³ Ogólnokszta³c±cych nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych okre¶laj±cych warto¶æ nieruchomo¶ci gruntowych oraz opinii okre¶laj±cej rynkow± stawkê czynszu netto za nieruchomo¶æ zabudowan± - III czê¶ci
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposa¿enia
- Sukcesywna dostawa leków i wyrobów medycznych
- Dostawa urz±dzeñ medycznych stanowi±cych wyposa¿enie bloku operacyjnego w SPZOZ w Myszkowie z podzia³em na 4 czê¶ci.
- 54/TP/ZP/D/2024 Dostawa mikrokoagulometru POCT wraz z odczynnikami
- Sukcesywna dostawa akcesoriów i materia³ów laboratoryjnych
- Zakup i Sukcesywna dostawa materia³ów opatrunkowych niesterylnych i opatrunków specjalistycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. ¶w. Jana Paw³a II
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.