eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoRewitalizacja parku przy ul. Piastowskiej w Krośnie - I etap



Ogłoszenie z dnia 2022-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja parku przy ul. Piastowskiej w Krośnie – I etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja parku przy ul. Piastowskiej w Krośnie – I etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee78711c-9965-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022500/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Rewitalizacja parku przy ul. Piastowskiej w Krośnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071741/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na rewitalizacji oraz robotach budowlanych na terenie parku zabytkowego wpisanego wraz z pałacem do rejestru zabytków pod Nr A-128, położonego przy ul. Piastowskiej w Krośnie na działce o nr ewid. 2412/12. Rewitalizacja istniejącego zagospodarowania zabytkowego zespołu parkowego w obrębie części działki 2421/12 wykonana będzie w zakresie budowy ścieżek, wykonania instalacji oświetlenia, budowy obiektów małej architektury (ławki, kosze). Szczegóły prac - zgodnie z załączonym przedmiarem robót. Projekt zakłada możliwie wierne odtworzenie dawnego, historycznego układu ścieżek i placów parkowych. Narys ścieżek płynny, miękki, nieposiadający ostrych kątów połączeń na skrzyżowaniach (złagodzenie łukami). Zgodnie z decyzją Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak: K-IRN.5146.7.2021.KH wydaną dnia 23 lipca 2021 r. ścieżki i place wykonane zostaną z kruszywa HanseGrand „lub równoważne” (parametry techniczne nawierzchni podane są w załączonej do SWZ dokumentacji projektowej).
W zakres prac wchodzi również wykonanie oświetlenia parku. Istniejące latarnie przeznaczone do demontażu należy zdemontować wraz z fundamentem i kablami zasilającymi. Materiały z demontażu należy przekazać do dyspozycji inwestora. Projektowane latarnie należy posadowić na typowych fundamentach prefabrykowanych. Latarnie należy wyposażyć w oprawy LED zgodnie z wymogami i projektem architektury. Kabel zasilający należy układać w rurze ochronnej na całej długości pomiędzy latarniami, kabel wprowadzać bezpośrednio na złącze słupowe. Ponadto w rowie kablowym ułożona zostanie również rura ochronna RHDPE przewidziana do wykorzystania budowy instalacji monitoringu. Sterowanie oświetleniem automatyczne na bazie programatora astronomicznego. Po ułożeniu kabla w rowie i przed jego pełnym zasypaniem należy wykonać inwentaryzację geodezyjną. W pobliżu istniejących kabli i uzbrojenia podziemnego prace ziemne należy wykonać ręcznie. Należy również zachować normatywne odległości projektowanych słupów oświetleniowych od istniejącego uzbrojenia podziemnego i naziemnego.

Całość prac należy realizować zgodnie z decyzją Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak: K-IRN.5146.7.2021.KH wydaną dnia 23 lipca 2021 r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej, tj. w załączonym do SWZ Projekcie Budowlanym, Projektach Wykonawczych, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, parametrach nawierzchni mineralnej oraz w przedmiarze robót.
Internetowy portal mapowy umożliwiający zapoznanie się z zagospodarowaniem terenu oraz istniejącą infrastrukturą techniczną znajduje się pod adresem: https://krosno.webewid.pl/e-uslugi/portal-mapowy.

Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych, parametrów technicznych, każdemu z tych wskazań towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Wykonawcy przygotowując ofertę muszą wziąć pod uwagę konieczność zapewnienia takiej organizacji robót, aby zapewnić prawidłowe pod względem bezpieczeństwa zabezpieczenie terenu wykonywanych robót oraz jego ochronę, gdyż roboty będą prowadzone na terenie czynnego obiektu parkowego.

2. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty ziemne, roboty branży drogowej oraz roboty w zakresie sieci i instalacji elektrycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377442,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459550,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377442,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „OBO ENERGY” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389287916

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Trembeckiego 11A

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

"R-BRUK" Robert Bęben, Turza 112B, 35-050 Sokołów Małopolski - prace związane z nawierzchniami mineralnymi


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377442,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.