eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa przeprowadzenia szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności osobistych i interpersonalnych pracowników kadry administracyjnej i dydaktycznej UPP zgodnie z zakresem merytorycznym projektów.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności osobistych i interpersonalnych pracowników kadry administracyjnej i dydaktycznej UPP zgodnie z zakresem merytorycznym projektów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.bartkowiak@up.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności osobistych i interpersonalnych pracowników kadry administracyjnej i dydaktycznej UPP zgodnie z zakresem merytorycznym projektów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-016af64f-b9cb-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123000

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00071936/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Szkolenia – kompetencje miękkie dla administracji Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Najlepsi z natury 2.0. Zintegrowany Program Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu” zwanym dalej Zintegrowanym Programem Uczelni 2.0. oraz „Doskonałość Dydaktyczna Uczelni”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Zamawiający dopuszcza komunikację, za wyjątkiem złożenia oferty oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale 15 SWZ, przy użyciu poczty elektronicznej, pod adresem email: agnieszka.bartkowiak@up.poznan.pl, zaleca się jednak aby komunikacja odbywała się za pośrednictwem platformy zakupowej z wykorzystaniem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
4. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” i pojawienie się komunikatu, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
10. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
a) administratorem danych osobowych przekazywanych przez Wykonawców jest Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu (ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań);
b) inspektorem ochrony danych osobowych na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu jest Pan Tomasz Napierała, adres e-mail: tomasz.napierala@up.poznan.pl tel. 61 8487799;
c) uzyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
e) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
f) podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, lecz równocześnie jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany(stosowanie do art. 22 RODO);
h) Wykonawcy oraz osoby, których dane osobowe zostały podane w związku
z przedmiotowym postępowaniem posiadają:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
i) nie przysługuje Wykonawcom oraz osobom, których dane osobowe zostały podane w związku z przedmiotowym postępowaniem:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1662/AZ/262/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SZKOLENIE POPRAWNOŚĆ I KULTURA JĘZYKA POLSKIEGO

Szkolenie: Poprawność i kultura języka polskiego w pracy kadry administracyjnej
Projekt Zintegrowany Program Uczelni 2.0.
Liczba godzin [45’] na edycję 8
Liczba edycji 4
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osób
Przewidywana liczba osób 56
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 32
Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023

Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zarządczych kadry administracyjnej w zakresie redagowania pism.
Zakres tematyki szkolenia:
a) zasady redagowania pism urzędowych (spójność tekstu, układ graficzny itp.),
b) formy rozpoczęcia i zakończenia pism,
c) tytułowanie i zwrot grzecznościowe (m.in. odmiana nazwisk i tytułów),
d) poprawność językowa i najczęstsze błędy (gramatyka, interpunkcja, fleksja, ortografia itp.),
e) upraszczanie tekstu m.in. pod kątem osób niepełnosprawnych,
f) jasność języka i przekazu,
g) stylistyka pism urzędowych,
h) netykieta (konstrukcja wiadomości e-mail, zasady DW, UDW).
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na:
a) ograniczeniu do 1 (jednej) edycji każdego zaplanowanego szkolenia, w sytuacji zrekrutowania zbyt małej liczby chętnych osób. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy między faktycznie zrealizowanymi szkoleniami, a maksymalną wartością brutto zawartej umowy. Rozliczenie nastąpi na podstawie realnego zapotrzebowania Zamawiającego.
b) Zamawiający dopuszcza w ramach prawa opcji możliwość udzielenia zamówienia dla dodatkowej liczby edycji, większej niż liczba edycji przewidziana w zamówieniu, do 50% wartości umowy, w przypadku konieczności uruchomienia dodatkowej rekrutacji uzupełniającej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: POPRAWNOŚĆ I KULTURA JĘZYKA POLSKIEGO
Nr kryterium Nazwa kryterium Waga Maksymalna liczba punktów
1. Cena 60% 60
2. Doświadczenie Trenera 40% 40

Kryterium nr 1
Cena 60%

Do oceny w kryterium „Cena” będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto, podana przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Punkty w kryterium Cena będą przyznawane zgodnie z poniższym wzorem:

Najniższa całkowita cena brutto w zbiorze ważnych ofert
--------------------------------------------------------------------- x 60
Całkowita cena brutto oferty rozpatrywanej

Kryterium nr 2 - 40%
Doświadczenie Trenera

Łączna wartość punktów uzależniona jest od dodatkowego doświadczenia trenera wyznaczonego do realizacji danego zamówienia w przeprowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych z tematyki opisanej w rozdziale IV SWZ.
Ocenie będzie podlegał jeden trener, wskazany przez Wykonawcę na warunek udziału w postępowaniu.
Uwaga: Przez dodatkowe doświadczenia trenera należy rozumieć doświadczenie inne niż 32h doświadczenia wykazywanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Punkty zostaną przyznane według poniższej tabeli:
Liczba godzin przeprowadzonych szkoleń w ciągu ostatnich 3 lat z zakresu tematyki opisanej w rozdziale IV SWZ Liczba punktów
możliwa do uzyskania
1h - 32h 1
33h - 49h 8
50h - 66h 16
67h - 83h 24
84h - 100h 32
≥ niż 101h 40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2:
SZKOLENIE SAVOIR VIVRE

Szkolenie: Savoir vivre pracownika Uczelni Wyższej
Projekt Zintegrowany Program Uczelni 2.0.
Liczba godzin [45’] na edycję 16
Liczba edycji 4
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osób
Przewidywana liczba osób 56
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 64
Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023

Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zarządczych kadry administracyjnej
w zakresie postaw asertywnych w kontaktach w życiu zawodowym.
Zakres tematyki szkolenia:
a) Style komunikowania się, komunikacji interpersonalnej,
b) Techniki usprawniające komunikację z innymi, budowanie dobrych relacji,
c) Odczytywanie sygnałów odbiorcy i komunikowanie własnych potrzeb (komunikacja werbalna i niewerbalna, wyrażenie emocji, siła gestów),
d) Bariery komunikacyjne,
e) Stawianie granic i respektowanie granic innych osób,
f) Metody skutecznej i efektywnej odmowy,
g) Typy postaw asertywnych - reakcja na krytykę, atak i manipulację,
h) Wyrażanie własnego zdania (techniki asertywnej komunikacji),
i) Czym nie jest asertywność,
j) Błędy w komunikacji między zespołowej.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na:
a) ograniczeniu do 1 (jednej) edycji każdego zaplanowanego szkolenia, w sytuacji zrekrutowania zbyt małej liczby chętnych osób. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy między faktycznie zrealizowanymi szkoleniami, a maksymalną wartością brutto zawartej umowy. Rozliczenie nastąpi na podstawie realnego zapotrzebowania Zamawiającego.
b) Zamawiający dopuszcza w ramach prawa opcji możliwość udzielenia zamówienia dla dodatkowej liczby edycji, większej niż liczba edycji przewidziana w zamówieniu, do 50% wartości umowy, w przypadku konieczności uruchomienia dodatkowej rekrutacji uzupełniającej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: SAVOIR VIVRE
Nr kryterium Nazwa kryterium Waga Maksymalna liczba punktów
1. Cena 60% 60
2. Doświadczenie Trenera 40% 40

Kryterium nr 1 - 60%
Cena
Do oceny w kryterium „Cena” będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto, podana przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Punkty w kryterium Cena będą przyznawane zgodnie z poniższym wzorem:

Najniższa całkowita cena brutto w zbiorze ważnych ofert
--------------------------------------------------------------------- x 60
Całkowita cena brutto oferty rozpatrywanej

Kryterium nr 2 - 40%
Doświadczenie Trenera

Łączna wartość punktów uzależniona jest od dodatkowego doświadczenia trenera wyznaczonego do realizacji danego zamówienia w przeprowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych z tematyki opisanej w rozdziale IV SWZ.
Ocenie będzie podlegał jeden trener, wskazany przez Wykonawcę na warunek udziału w postępowaniu.
Uwaga: Przez dodatkowe doświadczenia trenera należy rozumieć doświadczenie inne niż 64h doświadczenia wykazywanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Punkty zostaną przyznane według poniższej tabeli:
Liczba godzin przeprowadzonych szkoleń w ciągu ostatnich 3 lat
z zakresu tematyki opisanej w rozdziale IV SWZ Liczba punktów
możliwa do uzyskania
1h - 64h 1
65h - 81h 10
82h - 98h 20
99h - 115h 30
≥ niż 116h 40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3:
SZKOLENIA Z ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTYCH I INTERPERSONALNYCH

Szkolenie: Asertywna komunikacja w organizacji.
Projekt Zintegrowany Program Uczelni 2.0.
Liczba godzin [45’] na edycję 8
Liczba edycji 5
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osób
Przewidywana liczba osób 70
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 40
Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023

Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zarządczych kadry administracyjnej
w zakresie postaw asertywnych w kontaktach w życiu zawodowym.
Zakres tematyki szkolenia:
a) Style komunikowania się, komunikacji interpersonalnej,
b) Techniki usprawniające komunikację z innymi, budowanie dobrych relacji,
c) Odczytywanie sygnałów odbiorcy i komunikowanie własnych potrzeb (komunikacja werbalna i niewerbalna, wyrażenie emocji, siła gestów),
d) Bariery komunikacyjne,
e) Stawianie granic i respektowanie granic innych osób,
f) Metody skutecznej i efektywnej odmowy,
g) Typy postaw asertywnych - reakcja na krytykę, atak i manipulację,
h) Wyrażanie własnego zdania (techniki asertywnej komunikacji),
i) Czym nie jest asertywność,
j) Błędy w komunikacji między zespołowej.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.

Szkolenie: Moje miejsce w zespole – jak współtworzyć sprawny i efektywny zespół.
Projekt Zintegrowany Program Uczelni 2.0
Liczba godzin [45’] na edycję 16
Liczba edycji 2
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-16 osób
Przewidywana liczba osób 28
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 32
Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023

Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zarządczych kadry administracyjnej w zakresie skutecznej komunikacji, roli pracy zespołowej oraz współtworzenia efektywnego zespołu.
Zakres tematyki szkolenia:
a) Grupa a zespół (różnice, podobieństwa),
b) Cechy osobowości pracowników – role w zespole,
c) Budowanie tożsamości zespołu, kodeks zespołu,
d) Identyfikacja pracownika z całą organizacją,
e) Fazy funkcjonowania zespołu,
f) Podział obowiązków,
g) Wymiana doświadczeń, dzielenie się wiedzą,
h) Przepływ informacji w zespole (również w pracy zdalnej),
i) System komunikacji w zespole,
j) Kolory komunikacji – jak dogadać się z tymi, których nie możesz zrozumieć,
k) Okazywanie emocji, dzielenie się nimi w zespole,
l) Wspólna realizacja celów,
m) Zmiana jako szansa na rozwój zespołu,
n) Wpływ własnego zachowania na wyniki osobiste i całego zespołu,
o) Praca zespołowa w warunkach pracy zdalnej.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.


Szkolenie: Społeczne, prawne i psychologiczne aspekty mobbingu oraz sposoby jego zapobiegania.
Projekt Zintegrowany Program Uczelni 2.0
Liczba godzin [45’] na edycję 8
Liczba edycji 2
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-16 osób
Przewidywana liczba osób 28
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 16
Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023

Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zarządczych kadry administracyjnej
w zakresie mobbingu i dyskryminacji oraz działań mających na celu kreowanie bezpiecznego
i przyjaznego środowiska pracy.
Zakres tematyki szkolenia:
a) Mobbing a dyskryminacja,
b) Rodzaje mobbingu,
c) Przyczyny powstawania mobbingu
d) Rozpoznanie mobbingu w pracy i sposoby reagowania na niego,
e) Skutki mobbingu,
f) Prawne aspekty związane z mobbingiem – prawa, obowiązki oraz procedura antymobingowa,
g) Orzecznictwo sądowe w temacie mobbingu – wymogi formalne, procedury
i statystyki,
h) Dobre praktyki przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.

Szkolenie: Radzenie sobie ze stresem, budowanie pewności siebie i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu.
Projekt Doskonałość Dydaktyczna Uczelni/Zintegrowany Program Uczelni 2.0
Liczba godzin [45’] na edycję 16
Liczba edycji 8
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej, zarządczej i dydaktycznej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osób
Przewidywana liczba osób 112
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 128
Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023

Celem szkolenia jest pomoc kadrze dydaktycznej i administracyjnej w zakresie wzmacniania pewności siebie, radzenia sobie z zawodowym stresem i przeciążeniem natłokiem pracy.
Efektem szkolenia będzie umiejętność rozpoznania symptomów wypalenia i inspiracje do wypracowania zdrowych nawyków w celu zadbania o swój dobrostan psychiczny. Długofalowym efektem szkolenia będzie zapobieganie wypaleniu zawodowemu.
Zakres tematyki szkolenia:
a) Czym jest stres - objawy stresu, jego krótko- i długofalowy wpływ na organizm,
b) Czym jest wypalenie zawodowe w ujęciu psychologicznym,
c) Fazy wypalenia zawodowego i objawy poszczególnych faz,
d) Sposoby przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu,
e) Metody radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym,
f) Ćwiczenia przygotowujące do spotkań/wystąpień (rozluźniające, oddechowe, panowanie nad drżącym głosem i rękoma),
g) Ćwiczenia doraźne i metody antystresowe,
h) Techniki redukowania napięcia stresowego
i) Efektywne odreagowanie sytuacji stresowych
j) Zachowanie równowagi życie zawodowe - życie osobiste (Mindfullness, Work Life Balance),
k) Budowanie poczucia skuteczności
l) Praca nad polepszeniem relacji z pracą- budowanie poczucia sensu i zaangażowania; postawy asertywnej
m) Praca nad zdrowym stylem życia- w kierunku równowagi wewnętrznej
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.

Szkolenie: Jak organizować sobie pracę, aby się nie wypalić? Zapobieganie wypaleniu zawodowemu w kontekście organizacji pracy własnej i zarządzanie sobą w czasie.
Projekt Doskonałość dydaktyczna uczelni/Zintegrowany Program Uczelni 2.0.
Liczba godzin [45’] na edycję 16
Liczba edycji 7
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej, zarządczej i dydaktycznej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osób
Przewidywana liczba osób 98
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 112
Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023

Celem szkolenia jest podniesienie umiejętności kadry dydaktycznej i administracyjnej w zakresie efektywnej organizacji pracy własnej i ustalania priorytetów w celu przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu i zwiększeniu satysfakcji z wykonywanej pracy.
Zakres tematyki szkolenia:
a) Skuteczność w działaniu – czyli czym jest zarządzanie czasem,
b) Zarządzanie czasem w codziennej pracy i bieżącymi zadaniami,
c) Metody i style pracy, analiza bieżącego stylu,
d) Tworzenie harmonogramu pracy (dziennego, tygodniowego, miesięcznego itp.),
e) Radzenie sobie z rozpraszaczami, pożeraczami czasu i prokrastynacją,
f) Techniki i metody zarządzania czasem (np. pomodoro, ALPEN, ABC, Pareto, „zjedzenie żaby”),
g) Budowanie nawyków zarządzania czasem (planowanie, zapisywanie, monitorowanie, grupowanie zadań),
h) Działanie pod presją czasu i jak sobie z nią radzić?,
i) Praca głęboka – czym jest i jak ją stosować?
j) Dobre praktyki.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na:
a) ograniczeniu do 1 (jednej) edycji każdego zaplanowanego szkolenia, w sytuacji zrekrutowania zbyt małej liczby chętnych osób. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy między faktycznie zrealizowanymi szkoleniami, a maksymalną wartością brutto zawartej umowy. Rozliczenie nastąpi na podstawie realnego zapotrzebowania Zamawiającego.
b) Zamawiający dopuszcza w ramach prawa opcji możliwość udzielenia zamówienia dla dodatkowej liczby edycji, większej niż liczba edycji przewidziana w zamówieniu, do 50% wartości umowy, w przypadku konieczności uruchomienia dodatkowej rekrutacji uzupełniającej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1 - 40% Cena

Do oceny w kryterium „Cena” będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto, podana przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Punkty w kryterium Cena będą przyznawane zgodnie z poniższym wzorem:

Najniższa całkowita cena brutto w zbiorze ważnych ofert
--------------------------------------------------------------------- x 40
Całkowita cena brutto oferty rozpatrywanej

Kryterium nr 2 – 12% Dodatkowe doświadczenie Trenera w prowadzeniu szkoleń z tematyki modułu „Asertywna komunikacja”
Łączna wartość punktów uzależniona jest od dodatkowego doświadczenia trenera wyznaczonego do realizacji danego zamówienia w przeprowadzeniu szkoleń z danej tematyki dla osób dorosłych.
Uwaga: Przez dodatkowe doświadczenia trenera należy rozumieć doświadczenie inne niż 40h doświadczenia wykazywanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Ocenie będzie podlegał jeden trener, wskazany przez Wykonawcę na warunek udziału w postępowaniu w module „Asertywna komunikacja”.
Punkty zostaną przyznane: Liczba godzin/ Liczba punktów
1h - 40h 1
41h - 65h 3
66h - 90h 6
91h - 115h 9
≥ niż 116h 12
Kryterium nr 3 – 12% Dodatkowe doświadczenie Trenera w prowadzeniu szkoleń z tematyki modułu „Budowanie zespołów”
Łączna wartość punktów uzależniona jest od dodatkowego doświadczenia trenera wyznaczonego do realizacji danego zamówienia w przeprowadzeniu szkoleń z danej tematyki dla osób dorosłych.
Ocenie będzie podlegał jeden trener, wskazany przez Wykonawcę na warunek udziału
w postępowaniu w module „Budowanie zespołów”.
Punkty zostaną przyznane: Liczba godzin/ Liczba punktów
1h - 32h 1
33h - 57h 3
58h - 82h 6
83h - 107h 9
≥ niż 108h 12
Kryterium nr 4 - 12% Dodatkowe doświadczenie Trenera w prowadzeniu szkoleń z tematyki modułu „Mobbing”
Łączna wartość punktów uzależniona jest od dodatkowego doświadczenia trenera wyznaczonego do realizacji danego zamówienia w przeprowadzeniu szkoleń z danej tematyki dla osób dorosłych.
Ocenie będzie podlegał jeden trener, wskazany przez Wykonawcę na warunek udziału w postępowaniu w module „Mobbing”.
Punkty zostaną przyznane: Liczba godzin /Liczba punktów
1h - 16h 1
17h - 41h 3
42h - 66h 6
67h - 91h 9
≥ niż 92h 12
Kryterium nr 5 – 12% Dodatkowe doświadczenie Trenera w prowadzeniu szkoleń z tematyki modułu „Radzenie sobie ze stresem”
Łączna wartość punktów uzależniona jest od dodatkowego doświadczenia trenera wyznaczonego do realizacji danego zamówienia w przeprowadzeniu szkoleń z danej tematyki dla osób dorosłych.
Ocenie będzie podlegał jeden trener, wskazany przez Wykonawcę na warunek udziału
w postępowaniu w module „Radzenie sobie ze stresem”.
Punkty zostaną przyznane: Liczba godzin /Liczba punktów
1h - 64h 1
65h - 89h 3
90h - 114h 6
115h - 139h 9
≥ niż 140h 12
Kryterium nr 6 – 12% Dodatkowe doświadczenie Trenera w prowadzeniu szkoleń z tematyki modułu „Zarządzanie czasem”
Łączna wartość punktów uzależniona jest od dodatkowego doświadczenia trenera wyznaczonego do realizacji danego zamówienia w przeprowadzeniu szkoleń z danej tematyki dla osób dorosłych.
Ocenie będzie podlegał jeden trener, wskazany przez Wykonawcę na warunek udziału w postępowaniu w module „Zarządzanie czasem”.
Punkty zostaną przyznane: Liczba godzin /Liczba punktów
1h - 48h 1
49h - 73h 3
74h - 98h 6
99h - 123h 9
≥ niż 124h 12

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie Trenera w prowadzeniu szkoleń z tematyki modułu „Asertywna komunikacja”

4.3.6.) Waga: 12

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie Trenera w prowadzeniu szkoleń z tematyki modułu „Budowanie zespołów”

4.3.6.) Waga: 12

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie Trenera w prowadzeniu szkoleń z tematyki modułu „Mobbing”

4.3.6.) Waga: 12

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie Trenera w prowadzeniu szkoleń z tematyki modułu „Radzenie sobie ze stresem”

4.3.6.) Waga: 12

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie Trenera w prowadzeniu szkoleń z tematyki modułu „Zarządzanie czasem”

4.3.6.) Waga: 12

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4:
FACYLITACJA

Szkolenie: Ciekawie i z sensem, czyli o sposobach na prowadzenie spotkań i dzielenie się wiedzą.
Projekt Doskonałość dydaktyczna uczelni
Liczba godzin [45’] na edycję 16
Liczba edycji 2
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej, zarządczej i dydaktycznej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osób
Przewidywana liczba osób 28
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 32
Termin realizacji zamówienia do 30.09.2023
*co do zasady szkolenia są stacjonarne, w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zlecić realizację szkolenia w formie zdalnej
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji kadry administracyjnej i dydaktycznej w zakresie poprawy jakości pracy zespołowej. Efektem szkolenia będzie przedstawienie i wdrożenie do stosowania technik pracy z zespołem używanych w procesach facylitacji i moderacji spotkań.
Zakres tematyki szkolenia:
a) potencjał pracy zespołowej,
b) fazy formowania się grupy / zespołu,
c) jak budować w grupie atmosferę wzajemnego szacunku i zrozumienia – kontrakt wspólnej pracy,
d) jak właściwie określić cel spotkania i upewnić się, że jest wspólny dla wszystkich
e) jak być dobrze zrozumianym,
f) rola i zadania prowadzącego spotkanie,
g) techniki zachęcania grupy do pracy nad danym zagadnieniem,
h) praca z grupą w konflikcie,
i) wspieranie podejmowania decyzji w grupie,
j) facylitacja jako narzędzie pracy,
k) techniki facylitacji i moderacji.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na:
a) ograniczeniu do 1 (jednej) edycji każdego zaplanowanego szkolenia, w sytuacji zrekrutowania zbyt małej liczby chętnych osób. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy między faktycznie zrealizowanymi szkoleniami, a maksymalną wartością brutto zawartej umowy. Rozliczenie nastąpi na podstawie realnego zapotrzebowania Zamawiającego.
b) Zamawiający dopuszcza w ramach prawa opcji możliwość udzielenia zamówienia dla dodatkowej liczby edycji, większej niż liczba edycji przewidziana w zamówieniu, do 50% wartości umowy, w przypadku konieczności uruchomienia dodatkowej rekrutacji uzupełniającej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: FACYLITACJA
Nr kryterium Nazwa kryterium Waga Maksymalna liczba punktów
1. Cena 60% 60
2. Doświadczenie Trenera 40% 40

Kryterium nr 1
Cena 60%

Do oceny w kryterium „Cena” będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto, podana przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Punkty w kryterium Cena będą przyznawane zgodnie z poniższym wzorem:

Najniższa całkowita cena brutto w zbiorze ważnych ofert
--------------------------------------------------------------------- x 60
Całkowita cena brutto oferty rozpatrywanej

Kryterium nr 2 - 40%
Doświadczenie Trenera

Łączna wartość punktów uzależniona jest od dodatkowego doświadczenia trenera wyznaczonego do realizacji danego zamówienia w przeprowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych z tematyki opisanej w rozdziale IV SWZ.
Ocenie będzie podlegał jeden trener, wskazany przez Wykonawcę na warunek udziału w postępowaniu.
Uwaga: Przez dodatkowe doświadczenia trenera należy rozumieć doświadczenie inne niż 32h doświadczenia wykazywanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Punkty zostaną przyznane według poniższej tabeli:
Liczba godzin przeprowadzonych szkoleń w ciągu ostatnich 3 lat z zakresu tematyki opisanej w rozdziale IV SWZ Liczba punktów
możliwa do uzyskania
1h - 32h 1
33h - 49h 8
50h - 66h 16
67h - 83h 24
84h - 100h 32
≥ niż 101h 40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
Poniżej Zamawiający opisuje warunki oddzielnie dla każdej z czterech części przedmiotu zamówienia:

DLA CZĘŚCI 1: POPRAWNOŚĆ I KULTURA JĘZYKA POLSKIEGO
Dysponowanie osobami i wymagania wobec trenerów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie dysponował minimum 1 osobą, skierowaną do realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usług, która posiada:
• wykształcenie wyższe magisterskie,
• minimum 2 letnie doświadczenie jako trener,
• doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych w wymiarze minimum 32h
w ciągu ostatnich 3 lat, z tematyki szkolenia opisanego w rozdziale IV w zakresie części 1.

DLA CZĘŚCI 2: SAVOIR VIVRE
Dysponowanie osobami i wymagania wobec trenerów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie dysponował minimum 1 osobą, skierowaną do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usług, która posiada:
• wykształcenie wyższe magisterskie,
• minimum 2 letnie doświadczenie jako trener,
• doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych w wymiarze minimum 64h
w ciągu ostatnich 3 lat, z tematyki szkolenia opisanego w rozdziale IV w zakresie części 2.

DLA CZĘŚCI 3: SZKOLENIA Z ROZWOJU UMIEJETNOŚCI OSOBISTYCH I INTERPERSONALNYCH
Dysponowanie osobami i wymagania wobec trenerów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie dysponował minimum 1 osobą (do każdego modułu), skierowaną do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usług, która posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w niżej wymienionych modułach tematycznych.
Wykonawca może wskazać tą samą osobę do kilku nw. modułów, jeżeli posiada ona doświadczenie
w danym module tematycznym. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania takiej ilości osób, aby zapewnić osobę do poprowadzenia szkolenia w każdym z poniższych modułów:
• moduł „Asertywna komunikacja”
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako trener,
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych w wymiarze minimum 40h w ciągu ostatnich 3 lat z tematyki szkolenia opisanego w rozdziale IV w zakresie części 3 dla tego modułu.
• moduł „Budowanie zespołów”
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako trener,
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych, w wymiarze minimum 32h w ciągu ostatnich 3 lat z tematyki szkolenia opisanego w rozdziale IV w zakresie części 3 dla tego modułu.
• moduł „Mobbing”
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako trener,
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych, w wymiarze minimum 16h w ciągu ostatnich 3 lat z tematyki szkolenia opisanego w rozdziale IV w zakresie części 3 dla tego modułu.
• moduł „Radzenie sobie ze stresem”
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako trener,
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych, w wymiarze minimum 64h w ciągu ostatnich 3 lat z tematyki szkolenia opisanego w rozdziale IV w zakresie części 3 dla tego modułu.
moduł „Zarządzanie czasem”
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako trener,
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych, w wymiarze minimum 48h w ciągu ostatnich 3 lat z tematyki szkolenia opisanego w rozdziale IV w zakresie części 3 dla tego modułu.


DLA CZĘŚCI 4: FACYLITACJA
Dysponowanie osobami i wymagania wobec trenerów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie dysponował minimum 1 osobą, skierowaną do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usług, która posiada:
• wykształcenie wyższe magisterskie,
• minimum 2 letnie doświadczenie jako trener,
• doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych w wymiarze minimum 32h
w ciągu ostatnich 3 lat, z tematyki szkolenia opisanego w rozdziale IV w zakresie części 4.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga, aby powyższy wykaz potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu został sporządzony według załącznika do SWZ - Wykaz osób:
nr 2a do SWZ – dla części 1
nr 2b do SWZ – dla części 2
nr 2c do SWZ – dla części 3
nr 2d do SWZ – dla części 4

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty – należy złożyć w zakresie każdej części, na którą Wykonawca składa ofertę:
Załącznik nr 1a do SWZ – dla części 1
Załącznik nr 1b do SWZ – dla części 2
Załącznik nr 1c do SWZ – dla części 3
Załącznik nr 1d do SWZ – dla części 4


Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w formularzu oferty dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
Jeżeli dotyczy:
a) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (umocowanie do reprezentowania Wykonawcy) – jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów określających status prawny Wykonawcy.
b) Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania.
Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, składa każdy z wykonawców.
Załącznik nr 6 do SWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
UWAGA:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie (zgodnie z zał. nr 6 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie (zgodnie z zał. nr 6 do SWZ) podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnienie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Załącznik nr 3 do SWZ - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia składane na podstawie art. 118 ustawy Prawo zamówień publicznych -

Oświadczenie (art. 117 ust. 4) – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny do Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik.
4. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. Formularz oferty składa Pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (lub wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia).
6. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie terminu realizacji zamówienia lub innych terminów umownych, jeżeli konieczność ich wydłużenia jest wynikiem okoliczności niezależnych od Wykonawcy i należycie udokumentowanych przez Stronę, która wnosi o dokonanie zmiany Umowy.
3. Okres przesunięcia terminu realizacji umowy lub innego terminu umownego, w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 równy będzie okresowi przerwy lub wydłużenia spowodowanego ich wystąpieniem.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-16 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dokładna nazwa postępowania:
Usługa przeprowadzenia szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności osobistych i interpersonalnych pracowników kadry administracyjnej i dydaktycznej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu zgodnie z zakresem merytorycznym projektów pt. „Najlepsi z natury 2.0. Zintegrowany Program Uniwersytetu Przyrodniczego
w Poznaniu” oraz „Doskonałość Dydaktyczna Uczelni” – liczba części 4.



Zamawiający realizuje program Osi III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 pt. „Najlepsi z natury 2.0. Zintegrowany Program Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu” zwanym dalej Zintegrowanym Programem Uczelni 2.0 oraz :Doskonałość Dydaktyczna Uczelni” zwanym dalej Doskonałość Dydaktyczna Uczelni.

Termin realizacji zamówienia:
- dla części 1,2, i 3 od daty zawarcia umowy do 30.11.2023 r.
- dla części 4 od daty zawarcia umowy do 30.09.2023 r.

Zamawiający dokona oceny ofert w każdej z części przedmiotowego zamówienia przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może otrzymać oferta Wykonawcy w każdej z części zamówienia wynosi 100 punktów.
Szczegółowo kryteria oceny ofert zostały opisane w rozdziale 18
KRYTERIA OCENY OFERT.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.